Destiny 2 Shadowkeep Release + Giveaway

Medlem
Destiny 2 Shadowkeep Release + Giveaway

Hej alla gamers!

Jag är alldeles strax live på Twitch tillsammans med resten av vår klan i Destiny 2 - Lika För Alla! Skulle sätta stor pris på om ni tittade förbi eller till och med hängde med å spelade nu som baspaketet i spelet är Free To Play. Kör även en giveaway som är sponsrad av Cooler Master med lite godsaker!

Hoppas att vi ses i streamen eller i Orbit!

Twitch Länk!
Klan Länk!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Spelar du på PC? Har du fått det att funka? Massor av spelare kommer inte in på Bungies servrar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Walter S.A. Iego: Har ett elände med problem utöver Server Queue faktiskt... Har inte ens kunnat starta spelet, Steam vill att jag verifierar spelfilerna och detta har jag gjort 7 gånger om samt ominstallerat spelet, steam och startat om både dator och allt som kan tänkas utan att lyckas komma någonvart.

Och nu... Nu sitter jag här med en nyinstallation av Steam, dragit hem spelet på 70 nånting Gigabyte för fjärde gången idag för att se om jag kommer in! Men jag är faktiskt inte bitter, har varit live under allt detta oavsett och haft en klan polare i Discord som hållit mig med sällskap samt gett tips på vad som skulle kunna lösa problemet

Nu håller jag tummar och tår för att detta funkar!

Lycka till, verkligen.

twitch.tv/unforgottenlive <3


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar