Får vi en Fallout-samling i slutet av oktober?

Robot
Får vi en Fallout-samling i slutet av oktober?
Gen
Medlem

Grymt att Bethesda själva insåg att skitspelen FO76, Brotherhood och Shelter inte är vassa nog att ta med i en kollektion.

Medlem
Skrivet av Gen:

Grymt att Bethesda själva insåg att skitspelen FO76, Brotherhood och Shelter inte är vassa nog att ta med i en kollektion.

Fast de tog ju med Tactics som är ännu sämre, så.....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fallout 1 & 2 <3

Medlem

ohh, spännande, jag som inte lirat Fallout men är sugen så är det väldigt trevligt


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

När dom nya spelen är skit.
"Ja jag vet, vi säljer dom gamla spelen med en ultimate collectors edition poster och fem nyckelringar!

Medlem
Skrivet av Dunder:

Fast de tog ju med Tactics som är ännu sämre, så.....

Gud nej, Fallout Tactics är ett helt underbart spel och jag önskar faktiskt en remake på det!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Igen? Har ju bara gått 4 år sedan dom släppte Fallout Anthology.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Igen? Har ju bara gått 4 år sedan dom släppte Fallout Anthology.

Fast i den ingår inte 4:an.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Dunder:

Fast de tog ju med Tactics som är ännu sämre, så.....

Hörru du, nu får du fan lugna ner dig innan du säger något som man inte kan ta tillbaka.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Gud nej, Fallout Tactics är ett helt underbart spel och jag önskar faktiskt en remake på det!

Haha, där fick du mig, fast du glömde lägga till /sarkasm i slutet


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Fast de tog ju med Tactics som är ännu sämre, så.....

Tactics är bra mycket bättre än många ger det cred för, framförallt många som inte ens spelat det (säger dock inte att du inte spelat det.)

Medlem
Skrivet av Komured:

Tactics är bra mycket bättre än många ger det cred för, framförallt många som inte ens spelat det (säger dock inte att du inte spelat det.)

Spelade igenom en del av det när jag köpte samlingen med ettan och tvåan, men orkade aldrig traggla igenom hela.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Endast för PC förmodar jag? Skulle inte tacka nej till ett remastrat New Vegas till konsoll.

1
Skriv svar