System Shock 3 får ny, ruggig trailer

Robot
System Shock 3 får ny, ruggig trailer
Medlem

Tycker det ser väldigt meh ut. Var är den läskiga stämningen från tvåan? De mörka korridorerna och de blåa blinkande neonljusen? Nu känns det ju som vilken actionshooter som helst där man bara pangar sig fram. Action har aldrig varit det som gjorde System Shock bra, utan spänningen över att runda ett hörn och stöta på något läbbigt....

Får hoppas bara att trailern är kass och inte spelet i sig.

Geeks Gaming
Skrivet av mrpijey:

Tycker det ser väldigt meh ut. Var är den läskiga stämningen från tvåan? De mörka korridorerna och de blåa blinkande neonljusen? Nu känns det ju som vilken actionshooter som helst där man bara pangar sig fram. Action har aldrig varit det som gjorde System Shock bra, utan spänningen över att runda ett hörn och stöta på något läbbigt....

Får hoppas bara att trailern är kass och inte spelet i sig.

Tycker de ser bra ut. Men ja det saknas den del känns det som. 2an är fortfarande ett av de bästa spelen som gjorts. Kommer tyvärr bli svårt att toppa de.

Medlem

Var helt inne på att det var en Bioshock 3 trailer. Och att S Shock 3 bara råkade vara reklam innan.

Inaktiv

Kan hålla med föregående kommentarer att själva stämningen som gjorde SS2 unikt tycks saknas, oaf i trailern, men förhoppningsvis finns den i spelet mne att man av okänd anledning valde att göra en mer actionbetonad trailer, kanske för att det skulle hypea mer?

Medlem

Jag ger er ett varningens finger. OtherSide's första och hittills enda produktion, Ultima Underworld uppföljaren, sög verkligen hästpung.

Jag fattar inte hur Spector och Neurath, som iallafall varit storheter inom spelvärden, kan sätta sitt namn på sådan dynga!

Medlem
Skrivet av maq777:

Jag ger er ett varningens finger. OtherSide's första och hittills enda produktion, Ultima Underworld uppföljaren, sög verkligen hästpung.

Jag fattar inte hur Spector och Neurath, som iallafall varit storheter inom spelvärden, kan sätta sitt namn på sådan dynga!

Spector har en hel del dynga bakom sig, vilket är den direkta orsaken till att han plötsligt försvann från rampljuset för 15 år sen.

Medlem

Jag har längtat efter trean i 18 år. Jag hoppas det blir bra. Om inte köper jag det ändå bara för att få höra SHODANs röst igen ❤

Medlem

Var det i tvåan som man var på ett rymdskepp och det fanns apor där?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

@Pretorian24: Jupp, det var System Shock 2. Jobbiga små jäklar.

Medlem

Ser väldigt bra ut :)!

Geeks Gaming

Btw SS3 kommer utspela sig innan SS2 för den som inte såg de

Medlem

Hursom.. Ser tillräckligt intressant ut 😀 *gnuggar händerna*😅


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

1
Skriv svar