P3 Spel och FZ

Brukar ofta lyssna på P3 spel när jag inte är på FZ och läser, tycker gänget på P3 spel är väldigt underhållande och skarpa. Definitivt on par med FZ gänget, men inte bättre förstås! Är det någon annan här inne som lyssnar på P3 spel, vad tycker ni?

För er som inte lyssnat så finns alla avsnitt som podcast också.

Skulle man inte kunna anordna någon typ av livesänt ”roundtable” där alla från P3 Spel och FZ möts och typ diskuterar årets spel, konsolsläpp, inför E3 eller liknande? Typ som man sett på ”Snillen spekulerar” när alla nobelvinnare sitter och diskuterar saker. Jag menar inte att expertisen och underhållningen på FZ inte räcker men ”the more the merrier” så att säga.

Bordet måste vara runt dock, brynja och svärd är väl inte ett måste men bidrar ju till effekten!

Medlem

Lyssnar också på p3 spel varje vecka, skönt gäng! Dokumentärerna brukar vara intressanta också.

Skulle vilja ha fräcka fredag som pod också.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Släpp fräcka fredag som pod så kommer jag lyssna och det kan ju inte vara så svårt. Sweclockers gjorde det efter mycket om och men. Vill tro att de lyssnade på mig fast ett år försent.

Medlem

Nope, lyssnar inte på P3 spel och kommer förmodligen aldrig göra.

Personligen skulle jag inte vilja se ett samarbete mellan FZ och P3 Spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Släpp fräcka fredag som pod så kommer jag lyssna och det kan ju inte vara så svårt. Sweclockers gjorde det efter mycket om och men. Vill tro att de lyssnade på mig fast ett år försent.

https://open.spotify.com/show/1EzLZ3jptIAbpaI2GrCW9M?si=7BGnY...

Medlem

Nej, jag försöker undvika public service för att kunna bevara de få hjärnceller jag har kvar.

Medlem
Skrivet av Aloysius:

Nej, jag försöker undvika public service för att kunna bevara de få hjärnceller jag har kvar.

Så jäkla barnsligt. Det är ett program om spel av gamers.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Aldrig lyssnat på P3 Spel. Men däremot podcasten Nördigt.

Skribent

Jag kan tänka mig någon form av medeltida tornerspel där de båda redaktionerna drabbar samman för att tävla om den sköna Lady Gurras gunst.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CliQue-SinneD:

Lyssnar också på p3 spel varje vecka, skönt gäng! Dokumentärerna brukar vara intressanta också.

Skulle vilja ha fräcka fredag som pod också.

Skrivet av BooliBoo:

Släpp fräcka fredag som pod så kommer jag lyssna och det kan ju inte vara så svårt. Sweclockers gjorde det efter mycket om och men. Vill tro att de lyssnade på mig fast ett år försent.

Vi har lagt ut de tre senaste avsnitten som podcast, hitta din favoritplattform här: https://anchor.fm/fragzone

Skrivet av Jonny Myrén:

Jag kan tänka mig någon form av medeltida tornerspel där de båda redaktionerna drabbar samman för att tävla om den sköna Lady Gurras gunst.

Bara om vi kör Lance-A-Lot!


signatur
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag kan tänka mig någon form av medeltida tornerspel där de båda redaktionerna drabbar samman för att tävla om den sköna Lady Gurras gunst.

Med Black Knight Bennet och Brave, Brave Sir Calle.

Medlem
Skrivet av Aloysius:

Nej, jag försöker undvika public service för att kunna bevara de få hjärnceller jag har kvar.

Ja akta dig för att inte bli hjärntvättad.
Men jag kan hålla med om att namnet P3 inte är populärt.
Riktig skit radiokanal i övrigt.
Vill minnas att i min ungdom var det en av dom bättre radiokanalerna.

Nu är ju p3 Spel en pod så det är ju ingen fara


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av Jonny Myrén:

Jag kan tänka mig någon form av medeltida tornerspel där de båda redaktionerna drabbar samman för att tävla om den sköna Lady Gurras gunst.

Något sånt låter bra! Släng gärna med lite PUBG och DOTA matcher så blir det fint.

Skrivet av Freeman79a:

Aldrig lyssnat på P3 Spel. Men däremot podcasten Nördigt.

Tackar! Ska kolla in det också.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har lagt ut de tre senaste avsnitten som podcast, hitta din favoritplattform här: https://anchor.fm/fragzone

Sedär, har jag helt missat. Toppen! Ska lyssnas på


signatur

Ducati Streetfighter 848

Quake-konnässsör

Brukar sitta och lyssna på det lite nu och då, men följde det relativt slaviskt när Victor Lejonhuvud var med och briljerade med sin närvaro. Men lyssnar mest på P3 Spel och Svenska PC Gamer när man sitter och kör bil.

Alltid roligt och höra spelnyheter från olika håll, då de ser och diskuterar ibland om olika saker.

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Tackar! Ska kolla in det också.

Dem har hålt på i 10 år. Innan var dem Radio-Gamer. Allt som man kan nörda in sig i. Tvserier, comics, filmer och spel (allt). De har haft en panel på varje Comic-Con (föredetta Gamex) senast var nyss.

1
Skriv svar