Destiny 2-proffs sökes

Skägg.
10 Chambers
Destiny 2-proffs sökes

Hej! Har du spelat Destiny 2 sedan släppet och sitter och taggar inför Shadowkeep? Vi ska göra ett samarbete med Bungie, och ta fram en "så kommer du igång"-artikel som går igenom allt det nya så att det blir lättare för återkommande och färska spelare. Tänk dig en matig forumtråd med allt man kan behöva veta. Om du sitter på dessa kunskaper, pinga gärna mig i ett PM.


signatur
Inaktiv

Spännande! Ser fram emot en episk guide

Medlem

Vi är i våran klan som skulle kunna hjälpa till när vi gått genom det som behövs för att köra Sherpa och Guided Games.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av unforg0tten:

Vi är i våran klan som skulle kunna hjälpa till när vi gått genom det som behövs för att köra Sherpa och Guided Games.

Spännande, när i tiden ligger det?


signatur
Inaktiv

Destiny 2 blev raskt ointressant när det finns på steam, annars hade jag kunnat hjälpt till.
Uninstall complete.

Inaktiv
Skrivet av anon_326443:

Destiny 2 blev raskt ointressant när det finns på steam, annars hade jag kunnat hjälpt till.
Uninstall complete.

Förklara gärna varför spelet blev ointressant för att det finns på Steam?
Mitt huvud är fullt av fördomar mot ett sådant uttalande men förklara gärna varför

Inaktiv
Skrivet av anon_326725:

Förklara gärna varför spelet blev ointressant för att det finns på Steam?
Mitt huvud är fullt av fördomar mot ett sådant uttalande men förklara gärna varför

Jag säger som Ingemar Stenmark:

"Hä gå int att förklara för nån som inget begrip"

Releasehästryttare
Skrivet av anon_326443:

Jag säger som Ingemar Stenmark:

"Hä gå int att förklara för nån som inget begrip"

Så varför tog du upp det? Eller går det inte förklara heller?

Inaktiv
Skrivet av anon_326443:

Jag säger som Ingemar Stenmark:

"Hä gå int att förklara för nån som inget begrip"

Try me! Väntar på ett svar Utgår ifrån att du är ett troll ifall du ibte svarar!

Gen
Medlem

Hoppas det kommer guide på hur man questar, det är lite oklart och krångligt.

Skrivet av anon_326443:

Destiny 2 blev raskt ointressant när det finns på steam, annars hade jag kunnat hjälpt till.
Uninstall complete.

Har detta något med EGS att göra?

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Det är en del saker som ännu inte kommit till spelet än som Raid och en del andra endgame aktiviteter, några av dessa släpps i helgen så jag skulle tro början på nästa vecka skulle vara en bra tidpunkt att lämna info. Hur låter det?


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem
Skrivet av Gen:

Hoppas det kommer guide på hur man questar, det är lite oklart och krångligt.

Har detta något med EGS att göra?

Det kommer definitivt finnas quest och leveling guide, en bra start om du är sugen på en experience boost är att göra dig av med de karaktärer du inte har som main så du kan dra genom 'First Light'.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar