Mer information om Call of Duty: Black Ops

Robot
Medlem
Mer information om Call of Duty: Black Ops

Woho! Co-op! Nu fattas bara zombies och ett pris som inte ligger över 450kr.

Medlem

Hoppas det även är co-op splitscreen så man kan sitta hemma med några kompisar och spela, typ som mw2.

Jag kanske inte är allra först i kön (som denna kille:
http://www.bruceongames.com/wp-content/uploads/2008/02/fanboy... )
men ganska långt fram.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Låter intressant.Den som lever få se i november

Medlem

Coop välkomnas men det krävs dedikerade servers, mod tools för att jag ska införskaffa detta. Finns redan två spel spikade för hösten som garanterat blir bra , RO2, Storm of War.

Medlem

Kommer ändå inte köpa de av dessa pengamjölkare som inte bryr sig om sina spel längre än till nästa release, tacka vet ja dice

Medlem

Vad jag har hört har ingen del (förutom den första) i CoD-serien som utspelat sig under andra världskriget blivit några storsäljare.
Seriens räddare skulle ha varit MW1. Jag förstår inte varför Vietnam kriget skulle vara mer populärt än WWII.
Dock är jag inget fan av serien och kanske har fått något om bakfoten.

Å andra sidan behöver ju inte ett spel vara dåligt bara för att det inte säljer.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Kommer ändå inte köpa de av dessa pengamjölkare som inte bryr sig om sina spel längre än till nästa release, tacka vet ja dice

Vad har Dice gjort som är så speciellt? Tycker lanseringen av BFBC2 var otroligt kasst, och spelet är fyllt med buggar m.m

Sorgligt exempel

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Mortalis:

Kommer ändå inte köpa de av dessa pengamjölkare som inte bryr sig om sina spel längre än till nästa release, tacka vet ja dice

Vad har Dice gjort som är så speciellt? Tycker lanseringen av BFBC2 var otroligt kasst, och spelet är fyllt med buggar m.m

Sorgligt exempel

Ett spel som har buggar? Aldrig hört förut. BC2 måste vara det enda.

Inaktiv

What Wingu said.

Medlem

Får man hoppas att det blir ett spel med bra co-op då.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

tur att det kommer att finnas någon typ av zombie mode i det här också


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

"Kommer du stå först i kön?"

Kommer spelet ha dedikerade servrar?


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av Wingu:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Mortalis:

Kommer ändå inte köpa de av dessa pengamjölkare som inte bryr sig om sina spel längre än till nästa release, tacka vet ja dice

Vad har Dice gjort som är så speciellt? Tycker lanseringen av BFBC2 var otroligt kasst, och spelet är fyllt med buggar m.m

Sorgligt exempel

Ett spel som har buggar? Aldrig hört förut. BC2 måste vara det enda.

Nej men om du jämför de flesta lanseringar vs BC2 så nog har de avsevärt mycket bättre stabilitet. BC2 var ju knappat spelbart första veckan pga allt möjligt...

Auth server probs, server browser probs, dedicated probs med leverantörer, buggar överallt, krascher det var tamefan en medioker lansering jämfört med andra AAA titlar.

Medlem

Jag orkar inte med mer CoD...... ;_;

Medlem

coop är ju ballt, det sa de om Modern Warfare också, se hur coop läget blev där

Medlem

nån mer som noterade att artriklen publicerades 13.37? kan nog bli ett grymt spel annars! Co-op är aldrig fel

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Wingu:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Mortalis:

Kommer ändå inte köpa de av dessa pengamjölkare som inte bryr sig om sina spel längre än till nästa release, tacka vet ja dice

Vad har Dice gjort som är så speciellt? Tycker lanseringen av BFBC2 var otroligt kasst, och spelet är fyllt med buggar m.m

Sorgligt exempel

Ett spel som har buggar? Aldrig hört förut. BC2 måste vara det enda.

Nej men om du jämför de flesta lanseringar vs BC2 så nog har de avsevärt mycket bättre stabilitet. BC2 var ju knappat spelbart första veckan pga allt möjligt...

Auth server probs, server browser probs, dedicated probs med leverantörer, buggar överallt, krascher det var tamefan en medioker lansering jämfört med andra AAA titlar.

Det är nog visserligen sant. Problemet är väl också att optimera ett spel för multiplayer inte är lika enkelt som för ett singelplayer... Eller jag skulle väl kunna tänka mig att det är så åtminstone. Onlinespel brukar vara så till en början. Du måste ju också jämföra med andra onlinespel, snarare än de som är fokuserade på singelplayer. Det är bara att bita i det sura äpplet och hålla ut tills det kommer nya patchar. DICE verkar jag fortsätta trenden med att släppa en ny patch varje månad så jag är ganska nöjd med att de åtminstone arbetar hyfsat effektivt.

Själv får jag fortfarande "white screen of death" ibland samt svarta flickerings då och då när jag spelar.

Men som sagt, BC2 är inte det enda spelet med buggar. Jag står dock ut med dem, med tanke på den underhållning jag får i gengäld. Jag ångrar inte en dag att jag köpte spelet.

Medlem

nej


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

kan ju bli bra kanske


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hoppas det är ett riktigt PC-spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Om man får panga MP i Vietnam så kan det nog bli kul. Kommer det va olika ranker som i tidigare spel?


signatur

War never changes.

Medlem

Alltså vad grundas det på att CoD aldrig säljer, det är rent skit snack, dom flesta CoD har sålt riktigt bra och varit riktigt populära, och om man säger att BF:BC2 är buggigt och inte alls roligt, då säger folk troligtvis det för att dom gillar MW2 bättre. Jag äger själv båda spelen och tycker personligen att Battlefield är helöt klart bättre.. Alla spel har buggar mer eller mindre!

Medlem

fan bra att det är treyarch som utvecklar, dem kan göra bättre coop än IW. world at war hade väldigt mysigt att campaignen gick o l ira i coop mode. Men det är väldigt tidigt så mkt återstår o se vad för setting o vilka vapen man får välja på o så.

1
Skriv svar