Omplåstrat C&C4 bjuder på gratiskartor

Robot
Medlem
Omplåstrat C&C4 bjuder på gratiskartor

Vad blir priset?

Nej men gratis är gott, även om spelet är mediokert.

Medlem

Har inte orkat spelat det sen jag blev frånkopplad under ett uppdrag och fick inte fortsätta efter jag hade klarat det eftersom jag inte var online.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det behövdes ett nytt riktigt c&c efter den lilla "floppen" med red alert 3. Och så kommer de med en world in conflict kopia. Blev riktigt besviken.

Skrivet av purjo:

Det behövdes ett nytt riktigt c&c efter den lilla "floppen" med red alert 3. Och så kommer de med en world in conflict kopia. Blev riktigt besviken.

Hoppas du inte lade pengar på det iallafall.


signatur
Medlem

vem bryr sig spelet e bara S-it

Medlem

Trevligt med gratis banor!
Dock räcker inet det för att jag ska köpa spelet, sedan ni (EA) lurade mig att skaffa Red Alert 3 har jag låtit bli denna en gång så underbara spelserie. C&C 3 var ju faktiskt helt okej, varför inte fortsätta på något som funkar?
Typiskt EA att förstöra allt.

Medlem

Ge oss Westwood!

GRATIS? FRÅN EA? Känns lite som man drömmer.

Nej men C&C4 är riktigt värdelöst enligt mig och jag vill gärna ha ett C&C från Westwood.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av purjo:

Det behövdes ett nytt riktigt c&c efter den lilla "floppen" med red alert 3. Och så kommer de med en world in conflict kopia. Blev riktigt besviken.

Hoppas du inte lade pengar på det iallafall.

C&C 4 är mycket sämre än World in Conflict...

Medlem

1900-tal med gratis? Tycker allt som ingår i post-release tillägg tillhör 2000-talet.

För 10 år sen var det enda man gjorde efter release en full expansion som kostade massor.

1
Skriv svar