Se Call of Duty: Black Ops

Robot
Medlem
Se Call of Duty: Black Ops

Blir nice detta!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Varför känns det alltid som en billig kopia när Treyarch gör spelet?

Medlem

för spelen som treyarch är som billiga kopior, kolla bara på cod waw, spelet är seriöst helt ruttet iaf i mp delen...

Medlem

Fan, nostalgi. Mina tankar gick till det första Metal Gear på Play Station, när Snake har blivit tillfånga tagen och ligger på en läkarbrits med en stor lampa mitt i fejan.

För övrigt så ser jag fram emot att spela COD:BO!

Medlem

Varför fastnade jag inte för denna trailer?

Medlem

Synd att det ä CoD. Första Vietcong var mycket bättre...

Medlem

Ja man får väl vänta å se längre fram, å för mig som lirar på pc e MP viktigast!

Medlem
Skrivet av simon857:

för spelen som treyarch är som billiga kopior, kolla bara på cod waw, spelet är seriöst helt ruttet iaf i mp delen...

100 ggr bättre än mw2 och bättre supportat än Cod4 med 6+ custom maps och tonvis av patchar m.m

De gör ett jävla mycket bättre jobb än IW iaf, de lär nog ha lärt sig ett och annat.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Synd att det ä CoD. Första Vietcong var mycket bättre...

Mycket bättre än...? Kanske du ska vänta tills du har testat spelet.


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Största frågan är nog..Varför är alla vakna så tidigt idag?:P


signatur

<3

Medlem
Skrivet av PerfectCrime:
Skrivet av Kaleid:

Synd att det ä CoD. Första Vietcong var mycket bättre...

Mycket bättre än...? Kanske du ska vänta tills du har testat spelet.

CoD spelen har hittills varit linjära skript-partyn...jag förväntar mig inget annat från nyare lir som verkar massproduces i väldigt snabb fart.

Medlem
Skrivet av jovviz:

Största frågan är nog..Varför är alla vakna så tidigt idag?:P

Jag e vaken för jag vad inte ute å firade, Amatörenas afton med en massa fulla snorungar i varenda buske, Nä Tack!

Medlem

Började jobb kl 7 imorse

Medlem
Skrivet av jovviz:

Största frågan är nog..Varför är alla vakna så tidigt idag?:P

för att igår så är det bara småungar som springer runt o leker med smällare, idag så blir det fest

Medlem

Hoppas de behåller den mer mogna stilen från WaW iaf, det gillade jag starkt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av jovviz:

Största frågan är nog..Varför är alla vakna så tidigt idag?:P

Hehe, för min del går jag upp när barnen vill. Brukar bli mellan 6 och 7.

OnTopic:
Om Black Ops blir så bra som WaW är jag nöjd!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Verkar trevligt, blir det någorlunda likt WaW så är det ett säkert köp för mig. Dedicated servers, gratis maps, nazi zombies(fast kanske inte nazis i detta spelet ) osv.

Medlem

Meh, special trupper som vanligt. Börjar bli mäkta trött på det. Vill ha armeer och soldater överallt, både på min sida och fiendens.

Såg ut som Modern Warfare 2 grafikmässigt av de små snuttarna att bedöma. Nä, jag ser hellre fram emot vad Respawn tänker hitta på härnäst, CoD är nu dött utan Infinity Ward.

Och ja, jag vet vem som gjorde Modern Warfare 2, men Infinity Ward pushades och tvingades till att göra spelet. Jag tror Infinity Ward hadde gjort ett bättre jobb om de hadde fått fria händer att göra vad de ville.

Skrivet av Makarov:

Verkar trevligt, blir det någorlunda likt WaW så är det ett säkert köp för mig. Dedicated servers, gratis maps, nazi zombies(fast kanske inte nazis i detta spelet ) osv.

Bara jag som sitter här och tror Activision kommer snart insvepande och buttrapear alla med att utannonsera Black Ops går på IW.NET liknande system och kartorna kommer kosta 15 dollar för 5 styck?

Bara för att Treyarch kunde släppa banorna gratis betyder inte att dem kommer göra det för nästa spel. Infinity Ward släppte sina banor gratis för CoD4:MW1, logiken som ni då drar upp för WaW säger då att de skulle ha gjort samma sak för MW2.

Samt också att efter ha lyckats sälja... (vad är det, 2.5 miljoner mappacks på de första 24 timmarna?) så tror jag inte Activision tänker släppa en sådan chans för lite extra säkra slantar i sina fickor.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Sämsta trailern ja nånsin har sätt man såg lite pang pang , man fatta juh noll? retarded trailer imo..sen att treyarch är bättre än iw måste ja hålla me om ser fram emot detta

Medlem
Citat:

Var, och när, utspelar sig spelet egentligen?

De finns rykten om att det ska utspela sig hela vägen från slutet av andra världskriget hela vägen till nutid.

On Topic: Jag fastade inte personligen för trailern. Hoppas bara att de kommer en förlängd trailer eller en mer förklarande snart.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

COOLT SR-71 där i slutet och flyga/åka heli ganska nice. Men får väl se om det är en pillig kopia eller ej, liksom innehållet i WW2 är ganska uttjatat. Finns säkert mer att hämta under konflikterna under kalla kriget. Säger inte att maten är äklig förens jag testat den. (sorry för stavfel, ingen e perfekt)

Medlem

Står 2010 på instrumenten i labbet. Han får droger för att återuppleva gamla minnen från 30-40 år tillbaka. Antar att spelaren får uppleva minnena ur första person. Assassin's Creed, någon?

Medlem
Skrivet av Keasar:

Meh, special trupper som vanligt. Börjar bli mäkta trött på det. Vill ha armeer och soldater överallt, både på min sida och fiendens.

Såg ut som Modern Warfare 2 grafikmässigt av de små snuttarna att bedöma. Nä, jag ser hellre fram emot vad Respawn tänker hitta på härnäst, CoD är nu dött utan Infinity Ward.

Och ja, jag vet vem som gjorde Modern Warfare 2, men Infinity Ward pushades och tvingades till att göra spelet. Jag tror Infinity Ward hadde gjort ett bättre jobb om de hadde fått fria händer att göra vad de ville.

Skrivet av Makarov:

Verkar trevligt, blir det någorlunda likt WaW så är det ett säkert köp för mig. Dedicated servers, gratis maps, nazi zombies(fast kanske inte nazis i detta spelet ) osv.

Bara jag som sitter här och tror Activision kommer snart insvepande och buttrapear alla med att utannonsera Black Ops går på IW.NET liknande system och kartorna kommer kosta 15 dollar för 5 styck?

Bara för att Treyarch kunde släppa banorna gratis betyder inte att dem kommer göra det för nästa spel. Infinity Ward släppte sina banor gratis för CoD4:MW1, logiken som ni då drar upp för WaW säger då att de skulle ha gjort samma sak för MW2.

Samt också att efter ha lyckats sälja... (vad är det, 2.5 miljoner mappacks på de första 24 timmarna?) så tror jag inte Activision tänker släppa en sådan chans för lite extra säkra slantar i sina fickor.

IW släppte vad 2-3 custom maps medans Treyarch har släppt uppemot 9 stycken... Deras patcher mycket mer omfattande samt bättre stöd för mod toolsen än vad IW hade till Cod4.

Nää IW kan dra åt helvete, om någon kan rädda Cod så är det Treayarch, har inga förhoppningar på Respawns nästa över huve taget.

Inaktiv

ser nice ut:)

Inaktiv

Känns inte som Vietnam:p ?
mer kalla kriget, hoppas det !

Ugh, den här speltrailern fick mig att minnas varför jag i vanliga fall ALDRIG ser trailers för kommande spel. Är jag den enda som hellre skulle se lite riktigt gameplay eller liknande, istället för sekundsnabba actionsekvenser i MTV-klippning som är helt tagna ur sitt sammanhang och som bara gör mig förvirrad? Jag blir i alla fall inte det minsta intresserad av ett spel när jag ser en sån här trailer.

Medlem

Call of duty Modern Warfare 2 har bara blivit sämre. Man kan bara köra 32 spelare eller 18 eller vad det nu var. Jag ser inte fram emot nästa call of duty. Kanske om dem har fått till en mycket bra singelplayer campaign som i Modern Warfare 2 och även 64 spelars läge.

/Jesper:)

Medlem

[ia=19040]

Denna helikoptern är väl rätt typisk för vietnamkriget?

[ia=19041]

Ser ut som norvietnamesiska trupper eller FNL trupper

Mycket verkar ju tyda på att spelet utspelar sig under vietnamkriget. Dock så har CoD spelen fuckat ur totalt på sistone. Syftar på WaW och MW2... skräp i mina ögon.

Medlem

Hmm, det gick snabbt, men jag såg att han använde en Steyr Aug med dess riktiga kikarsikte i en sekvens samt att det var ett gäng gubbar som använde AK-47. Jag undrar var det kommer att utspela sig.
Bara de tar bort idiotiska saker såsom Akimbo, Heartbeatsensor, Commando, One man army, alla dessa jävla killstreaks och lägger till Dedikerade servrar så blir det här kalas!

I alla fall så har jag större förhoppningar till det här spelet än vad jag hade till Mw2.

12
Skriv svar