Se releasetrailern för Call of Duty: Modern Warfare redan nu

Robot
Se releasetrailern för Call of Duty: Modern Warfare redan nu
Medlem

Mer taggad än på länge med cod! Kampanjen i ww2 var lovande men de föll ju pladask när man är lone superhero samtidigt som cutscenes försöker förmedla lite mer band of brothers.
Inget fel på det i sig i klassiskt cod men snacka om waste of resources med ursnygga cutscenes och banor med gameplay som mohaa sp.

Mp kändes sjukt skojj i mw så blir ett köp för både sp,mp.

Spelar dag 1; kan liksom inte låta bli.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skippar MP. Men kampanjen ska jag väl dra igenom


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

NuZ
Testpilot
Skrivet av heady89:

Mer taggad än på länge med cod! Kampanjen i ww2 var lovande men de föll ju pladask när man är lone superhero samtidigt som cutscenes försöker förmedla lite mer band of brothers.
Inget fel på det i sig i klassiskt cod men snacka om waste of resources med ursnygga cutscenes och banor med gameplay som mohaa sp.

Mp kändes sjukt skojj i mw så blir ett köp för både sp,mp.

Bra det! Spendera lagom bara på lootboxes! Man vill ju ha rätt vapen när man äger i MP så kan lätt skena iväg. Vad är 12månader o vänta på ett spelläge när det finns 3 till!? Eller man kanske kan låsa upp det i en lootbox? 🤷‍♂️


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Bra det! Spendera lagom bara på lootboxes! Man vill ju ha rätt vapen när man äger i MP så kan lätt skena iväg. Vad är 12månader o vänta på ett spelläge när det finns 3 till!? Eller man kanske kan låsa upp det i en lootbox? 🤷‍♂️

Har aldrig köpt lootbox till cod men har fått vapen i lådorna endå och de är inte bättre en de man får låsa upp genom att spela. Tror de som fått för sig att man får fördelar genom boxar i cod är jävligt dåliga bara😄

NuZ
Testpilot
Skrivet av DarkSvenn1002:

Har aldrig köpt lootbox till cod men har fått vapen i lådorna endå och de är inte bättre en de man får låsa upp genom att spela. Tror de som fått för sig att man får fördelar genom boxar i cod är jävligt dåliga bara😄

Ganska tydligt att du inte inser problemet alls. Cant save everyone!

Activision Blizzard har jag absolut noll tolerans för nu efter hur de ”pissar” på mänskliga rättigheter efter vad de gjorde på HS


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Ganska tydligt att du inte inser problemet alls. Cant save everyone!

Activision Blizzard har jag absolut noll tolerans för nu efter hur de ”pissar” på mänskliga rättigheter efter vad de gjorde på HS

Det har väl inget med p2w att göra, men ja det är dåligt av dom att lägga sig i politik.

1
Skriv svar