Svala betyg för Ghost Recon Breakpoint så här långt

Testpilot

Tyckte att wildlands var riktigt kul men det blev enformigt tillslut och det var mest därför jag slutade spela.

Har de då inte gjort en tightare story eller nåt annat för att lyfta breakpoint ja då förstår jag att det tas emot på detta viset.

Får se om jag skaffar detta senare då de slätat ut de värsta buggarna och annat.

Skrivet av Leffe76:

Wildlands hade jag väldigt kul med. Älskade kartan och vapendelen, men håller med om att det saknar något som helst djup. Men ibland är en amerikansk aktionfilm precis det man vill ha, hur ytlig den än må vara.

Håller med, stereotyp och ytlig story och platta karaktärer i Wildlands men jag älskade gameplayet och jag är en sucker för allt ”Navy Seal, SAS, Splinter Cell” etc. Dock verkar det som de förstört känslan i Breakpoint, det ser klumpigt, tråkigt och fult ut på nått sätt. Jag kommer nog spara detta till våren -20 och ta det på rean om jag inte blir positivt överraskad av recensionerna.

Skribent

Även om det kommer i framtiden så saknar jag AI Teammates just nu. Kommer nog lägga spelet på hyllan tills detta är implementerat.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Jag hoppades det skulle vara mer Survival som i trailern, där man känner sig utlämnad med ingen / dålig gear. Men nu känner man sig som en one-man army direkt när man börjar spela.

Skrivet av Ichabod:

Jag hoppades det skulle vara mer Survival som i trailern, där man känner sig utlämnad med ingen / dålig gear. Men nu känner man sig som en one-man army direkt när man börjar spela.

Njöt av intro delen utav spelet.. survival mode deluxe.. sen föll det pladask.
Man vill ju att det skall vara bra med det fantastiska scenerierna som också är en av Borderlands styrka ..men innehållet var bara tunt och opolerat.
Kände att jag bara gick runt och störde mig på allt ifrån AI-n till fordon (Saknar Radio Santa Blanca!..) till rörelse schemat. ..jag spelar Division pga. av loot galore ...men inte f-n Ghost Recon.

Sedan Betala 700+ för ett spel som sen är helt pay to win och du kan köpa allt ifrån start känns desperat och missanpassat.

Nej.. avbeställde pre-ordern pga. utav Betan som gav mig stora Anthem skälvan och jag tror inte jag var ensam.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

4-5 timmar in i spelet enbart med tre andra polare ger känslan av att utforska = roligt ihop.
Vilket vi haft, även om det tog lite tid att förstå hur vi delar missions osv, men de är ju inte ett måste heller.
Att det är lätt vet jag inte, tycker vi dör till höger och vänster mest hela tiden, trots att vi snackar och försöker styra upp attackerna.

Ger det nog en 40-50 timmar till skulle jag tro, minst iaf, och för 150kr är det ju bang for the buck!

Noteras är att vi(samma polare) har cirka 100h+ i The division2 också, vilket var kul på sitt sätt. Men, fordonen tillför en hel del roliga moments i breakpoint


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Om du tycker detta verkar vara två av de mest buggiga spelen som finns så har du inte spelat många spel.
Jag och min polare har bara mött på två buggar sen vi började spela (breakpoint) det (har väl iofs bara 10h i spelet ännu).
Det var ett tak jag hoppade ner på men jag sjönk igenom (tur i oturen passade det mig utmärkt då jag faktiskt skulle ner) och att mitt vapen inte syntes i typ 30sec).
Men det finns fler buggar (dock inte som jag mött på) - men spelet har inte krashat för oss eller givit oss buggar som hindrat oss att komma vidare.
I wildlands har jag inte mött på en enda bugg faktiskt (102h).

Medlem

"har jag"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar