Läcka ger oss läckra bilder från Warcraft 3 Reforged

Robot
Läcka ger oss läckra bilder från Warcraft 3 Reforged

Kampanjbilder, porträtt och mer från uppfräschningen av Blizzards ikoniska strategispel.

#blizzard, #warcraft-3


Medlem

Ser mycket fram emot detta. Kommer att bli fantastiskt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

Ser mycket fram emot detta. Kommer att bli fantastiskt.

Själv vill jag bara åt custom-maps. Hero line wars och Tower defense!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Själv vill jag bara åt custom-maps. Hero line wars och Tower defense!

Hoppas på starkt stöd här. Fanns så sjukt mycket kul custom-maps då det begav sig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tror att Blizzard kommer släppa detta under BlizzCon Är sjukt sugen på att spela i alla fall

Gnällkuk

Läckta wallpapers, eller om det nu är bakgrundsbilder i menyn är väl inte så mycket att hurra om? Kan inte riktigt se vad man blir exalterad över här?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ClockWise:

Tror att Blizzard kommer släppa detta under BlizzCon Är sjukt sugen på att spela i alla fall

Tror de kommer säga "and the beta is open now".


signatur
Medlem

Hoppas det kommer mer än detta, så att detta inte är istället för ett nytt spel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Känner mig lite lätt träffad av kommentaren gällande pixliga avatarer.

Medlem

Sådan jävla hype!!! I can wait no longer som Grommash sa!

Kan inte hålla mig länge till. Blir nog ett förköp strax!! Hoppas på release i December senast!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ska bli kul att köra igenom kampanjen igen, var länge sen sist. Bara de inte sabbat alla cutscenes...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skägg.
10 Chambers

@Lasrod: Haha, kul att greppet funkade!


signatur
Medlem

Ja, Äntligen! Warcraft 3 till mobil!

Medlem
Skrivet av conthox:

Hoppas det kommer mer än detta, så att detta inte är istället för ett nytt spel.

Fast det är mer eller mindre helt klart att Warcraft som RTS är på is så länge WoW fortfarande är vid liv.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Fast det är mer eller mindre helt klart att Warcraft som RTS är på is så länge WoW fortfarande är vid liv.

Det är kanske sant, men det hindrar ju inte dom från att göra ett helt nytt spel. Antingen med annat IP eller helt nytt IP.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Över min döda kropp att jag kommer installera något med blizzards logo igen


signatur

God is dead

Medlem

Undrar om det är en 100% pricksäker remake eller om dom har censurerat nåt pga Kina. Skulle verkligen inte förvåna mig om någon sådan skandal uppdagades kring detta spelet så småningom.

Medlem
Skrivet av Angust:

Över min döda kropp att jag kommer installera något med blizzards logo igen

Nyfiken, bojkottar du allt som kommer från Kina, och hur gör du för att säkerställa att du inte handlar saker från Kina?


signatur

IDKFA

Medlem

Några nya bilder på spelar modeller av Orcs och Humans blev också "läckta"

Hittar inte länken på wowhead men här är Grubbys genomgång https://www.youtube.com/watch?v=JL2KtBSDEW4

Det som gör mig lite skeptisk är att det (skriker) Remaken görs av ett team i Kina för den Asiatiska marknaden främst!
Alla vapen i skev proportion till modeller och de konstiga färgerna på gubbarna. Specielt human Knight och Paladin hero.

Men mycket ser lovande ut.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Nyfiken, bojkottar du allt som kommer från Kina, och hur gör du för att säkerställa att du inte handlar saker från Kina?

Det är Blizzard som bojkottas, inte Kina.

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Det är Blizzard som bojkottas, inte Kina.

Grundproblemet är väl Kina? Varför bojkottar man Blizzard och inte Kina och dess övertramp mot demokratiska rättigheter, får inte ekvationen att gå ihop.


signatur

IDKFA

Moderator | Testpilot
Skrivet av Freakon:

Hoppas på starkt stöd här. Fanns så sjukt mycket kul custom-maps då det begav sig.

Bästa hade varit om man bara kunde använda samma kartor som byggts innan. I vissa spel (har inge exempel på rak arm) är en remake i grunden "samma spel" fast bättre grafik, så moddar funkar i båda versionerna. På så sätt kan man ladda in Dota i båda versionerna och det funkar.

I samma veva är det väl trevligt att börja om från ruta ett och se vad folk hittar på.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tror de kommer säga "and the beta is open now".

Japp, det är nog troligare faktiskt. Kan inte minnas när Blizzard släppte ett spel utan att ha en beta först. Och såvitt jag vet har de inte haft någon beta kring detta ännu.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Japp, det är nog troligare faktiskt. Kan inte minnas när Blizzard släppte ett spel utan att ha en beta först. Och såvitt jag vet har de inte haft någon beta kring detta ännu.

Grejen är den att det är en grafisk uppdatering bara, det har sagts att det ska vara samma grund spel som wc3 är nu.

Med bara 2 månader och 10 dagar innan deadline för utlovad release så blir det enväldigt hastigt beta bara för bugg fixar med animationer kanske?

Tycker personligen de sitter i en jobbig sits med ingen progress nyhet sen 11 månader tillbaks och så kort tid till annonserad release.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

@cybo: Detta spelet görs väl inte av ett kinesiskt företag utan det är väl Blizzard själva i Amerika som gör det här spelet?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av cybo:

Grejen är den att det är en grafisk uppdatering bara, det har sagts att det ska vara samma grund spel som wc3 är nu.

Med bara 2 månader och 10 dagar innan deadline för utlovad release så blir det enväldigt hastigt beta bara för bugg fixar med animationer kanske?

Tycker personligen de sitter i en jobbig sits med ingen progress nyhet sen 11 månader tillbaks och så kort tid till annonserad release.

Mycket sant, och de släppte väl BW utan beta om jag inte minns fel?

Medlem

Tror inte ett skit på att detta läckte.

Detta får mig bara att tänka på hur Blizzard uttalade sig sent i fredags för att media inte skulle kunna rapportera om det då det va negativa/dåliga nyheter. Bara för att sedan "läcka" (de släppte garanterat detta själva) goda/bra nyheter idag i ett försök att få människor att tänka på annat och glömma bort hela Hong Kong grejen.

Om någon är intresserad så skrev Mark Kern att Blizzard skulle göra så här den 12 och Blizzard gjorde exakt detta.

Hela tråden
https://twitter.com/Grummz/status/1183215204525412352

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Grundproblemet är väl Kina? Varför bojkottar man Blizzard och inte Kina och dess övertramp mot demokratiska rättigheter, får inte ekvationen att gå ihop.

Grundproblemet är delvis Kina, delvis företag som gör affärer med Kina. Lättare att bojkotta Blizzard, som då kanske känner ett tryck att ändra sitt arbetssätt.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Grundproblemet är väl Kina? Varför bojkottar man Blizzard och inte Kina och dess övertramp mot demokratiska rättigheter, får inte ekvationen att gå ihop.

Man kan ju också bojkotta pga av kräk som Bobby Kotic. Nu är jag av svag karaktär och kommer fortsätta spela Blizzard-lir, förutsatt att de är roliga. Men jag tar mig en extra tankeställare innan jag köper något därifrån. Ungefär samma förhållningssätt som mot BioWare.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem
Skrivet av Remus:

@cybo: Detta spelet görs väl inte av ett kinesiskt företag utan det är väl Blizzard själva i Amerika som gör det här spelet?

https://www.facebook.com/lemonskystudios/posts/20868359613383...

12
Skriv svar