Premiärtrailer från Test Drive Unlimited 2

Robot
Medlem
Premiärtrailer från Test Drive Unlimited 2

Nice hoppas det blir riktigt bra

m0s
Medlem

Sweet!
Ettan var helt suveränt när man "rollspelade" sig igenom det
TDU2 ser ut att bli minst lika bra!

Medlem

Ser riktigt nice ut, Blir nog ett köp till PC:up:

Inaktiv

wjom wjom, bubbelpool och bikinis.

instant hit.

Medlem

Ser hemskt ut utan AA.

Medlem

Nån som vet vilken låt i trailern?

Medlem
Skrivet av kabex:

Nån som vet vilken låt i trailern?

Ellie Goulding - Under the Sheets (Jakwob Remix)

Tacka min Iphone/Shazam för den.

Medlem

kabex: såg denna på youtube tror jag, där hade nån skrivit vad det var för låt... men jag lämnar detektivarbetet åt dig =P

f.ö. <3 Blir kanske köp både till PC och PS3 Båda har ju dessutom stöd för G25:an ^_^

Älskade ettan som sagt.. Hoppas att helheten inte skiljer allt för mycket! Bortsett från det givna: Mjukare vägar, bättre nätkod och bättre kollisioner..

Såg nån några motorcyklar!? *komma på* Fan om de inte har med hojar! Det skulle suga...

Inaktiv
Medlem

Vart är cross-motorcykel grejerna de har sagt ska vara med?

Medlem

Inte för att va sån men såg rätt trök ut...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av frunk:

Tack!

Medlem

PS3+G25+TestDrive2 = Grymt spel!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sant redmac. Dock vill jag tillägga att en ratt oavsett gör det till ett grymt spel. Köpte en kass logitechratt till 360:n till 1:an. Men visst, G25:an är bästa ratten så det kommer bli smutt

Medlem
Skrivet av Xstioph:

kabex: såg denna på youtube tror jag, där hade nån skrivit vad det var för låt... men jag lämnar detektivarbetet åt dig =P

f.ö. <3 Blir kanske köp både till PC och PS3 Båda har ju dessutom stöd för G25:an ^_^

Älskade ettan som sagt.. Hoppas att helheten inte skiljer allt för mycket! Bortsett från det givna: Mjukare vägar, bättre nätkod och bättre kollisioner..

Såg nån några motorcyklar!? *komma på* Fan om de inte har med hojar! Det skulle suga...

Nästan så jag hoppas att det inte finns några motorcyklar med. Inte många spel som är bra med blandade fordonstyper.

Annars ser spelet grymt ut!

Medlem

roligt att man kommer kunna besöka den gamla ön

ser fram emot detta!!!

Medlem

Hoppas verkligen motorcyklar kommer vara med, annars är det inget att ha. I ettan funkade det fint med hojarna.

Medlem

Ser fruktansvärt stelt ut. Bilarna rör sig helskumt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Oj, såg inte ut som ett bilspel anno 2010... Såg riktigt b ut... synd

Medlem

Fysiken lämnade mycket att önska på den videon men å andra sidan spelade jag inte ettan för fysikens skull, sen är det ett bra tag tills spelet faktiskt släpps så mycket kan hända även om first impression usually lasts, tyvärr.

Blir nog ett köp, sen om det är PS3 eller PC återstår att se, G25:an står redo för vilken som.

Medlem

Är man fortfarande i Hawaii?

Medlem

Det viktigaste i ett sådant här spel kändes väldigt 1995 eller 2000, inte 2010 iallafall

Fysiken/bilarnas handling/respons och grafiken.
brukar inte vara en grafiknörd, uppskattar Rainbow Six (1) t.ex. men bättre än sådär bör fasen dagens spel se ut.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Nice gillade ettan väldigt mycket. Sims fast med bilar typ haha

Pansarknekt
Skrivet av Rurounin:

Fysiken lämnade mycket att önska på den videon men å andra sidan spelade jag inte ettan för fysikens skull, sen är det ett bra tag tills spelet faktiskt släpps så mycket kan hända även om first impression usually lasts, tyvärr.

Blir nog ett köp, sen om det är PS3 eller PC återstår att se, G25:an står redo för vilken som.

Allt jag säger är skyline och roadtripskiva i mp3spelaren :D:up:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Ett givet köp till PC. Hoppas dock på en mer levande spelvärld än den stendöda diton i ettan.

Medlem

motorcyklar kommer inte vid release utan som tillägspack efteråt har dem sagt

Medlem

Allt jag vill ha är en tillräckligt bra körkänsla som i alla fall låter en göra en enkel power-slide genom en kurva. Detta var inte fallet med TDU-1, och jag har mina onda aningar om detta då det även släpps till konsol.

Bikinis, dataanimerade tjejer etc kunde jag inte bry mig mindre om.

Medlem

Usch, ytterligare en budgettitel som hör hemma år 2001... Skadefysiken verkar vara noll, körkänslan likaså. Känns mer som om de gör de simplaste arkadspel och inte som spelen var förr med NFS1, 2, 3, Most Wanted osv.

Skadefysiken är ju det största skämtet, smäller jag med bilen så skall det fan kännas, inte studsa på osynliga kanter och få lite texturskiftningar. ProStreet-trailern t.ex visade riktigt grym skadefysik, men spelet i sig sedan hade ju sämre skadefysik än t.ex Viper Racing som är från 1998...

Nej, NFS är dött och ersatt med något budget-junk. Men jag får väl testa spelet när det väl kommer, skönt iaf att bli av med det nu uttjatade japanska-sportbilar-ljusmod-spoiler-klistermärken-nitro-Fast&Furious-skräpet som besudlat serien i de senaste spelen...

Medlem

Jag tycker spelet ser nice ut. vet inte om det e jag eller ni andra som e blinda? givet köp till Pc..:up:

1
Skriv svar