Se de första 20 minuterna från The Outer Worlds (om du inte räds spoilers)

Robot
Se de första 20 minuterna från The Outer Worlds (om du inte räds spoilers)

Obsidians sci-fi-rollspel släpps om tio dagar.

#nyhetstips


Medlem

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Förinstallerat via Xbox Game pass.
Nu är det bara att vänta på release.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Hype! Har förhandsbokat det till PS4.

Medlem

Vad jag sett hittills verkar det väldigt lovande. Väntar ändå med köp till vi fått en del recensioner.

Medlem

Wait what, redan om 10 dagar? Fan, man blir lite fartblind när man nästan uteslutande använder steam som säger 2020. Såatte,.. kommer det finnas på game pass till windows grejjen? dvs betala för en månad och spela igenom spelet för en hundring? Perfekt belöning efter den här läsperiodens tentor.

Skribent
Skrivet av Tamazin:

Wait what, redan om 10 dagar? Fan, man blir lite fartblind när man nästan uteslutande använder steam som säger 2020. Såatte,.. kommer det finnas på game pass till windows grejjen? dvs betala för en månad och spela igenom spelet för en hundring? Perfekt belöning efter den här läsperiodens tentor.

Yes, det ska såvitt jag vet finnas tillgängligt på Game pass direkt vid release.

Gen
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Yes, det ska såvitt jag vet finnas tillgängligt på Game pass direkt vid release.

Vilken version av Game Pass är det som gäller? Har den versionen man fick av AMD i deras bundle.

Skribent
Skrivet av Gen:

Vilken version av Game Pass är det som gäller? Har den versionen man fick av AMD i deras bundle.

Jag har dessvärre ingen koll på om det finns några restriktioner i AMD:s erbjudande, men spontant borde det vara ett helt vanligt Game Pass som ger dig samma åtkomst till spelen som alla andra, vilket innebär att det inte ska vara några problem.

But don't quote me on that.

Gen
Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag har dessvärre ingen koll på om det finns några restriktioner i AMD:s erbjudande, men spontant borde det vara ett helt vanligt Game Pass som ger dig samma åtkomst till spelen som alla andra, vilket innebär att det inte ska vara några problem.

But don't quote me on that.

Ska kika Har nämligen för mig Game Pass fanns i två versioner på samma sätt som Origin Pass finns i två versioner, en Lite för 40kr i månaden och Premium för 150kr i månaden.

Medlem

Man har ju ett uns vett så jag skippar detta tills det finns på steam eller någon annan platform. Skulle det komma till GOG också?

Medlem
Skrivet av Gen:

Ska kika Har nämligen för mig Game Pass fanns i två versioner på samma sätt som Origin Pass finns i två versioner, en Lite för 40kr i månaden och Premium för 150kr i månaden.

Har själv standard game pass för pc (45kr mån) och jag har möjligheten att pre-release download:a spelet.

Gen
Medlem
Skrivet av ErixonKR:

Har själv standard game pass för pc (45kr mån) och jag har möjligheten att pre-release download:a spelet.

Tackar, då var det problemet löst

Medlem

@loerk: Vettlös som jag är så betalar jag 10 kr för ett gamepass (45 kr/mån efter första månaden) och får tillgång till spelet om 10 dagar istället för att vänta ett år och betala fullpris. Insane in the membrane.

Medlem
Skrivet av jesperd:

@loerk: Vettlös som jag är så betalar jag 10 kr för ett gamepass (45 kr/mån efter första månaden) och får tillgång till spelet om 10 dagar istället för att vänta ett år och betala fullpris. Insane in the membrane.

Blir jag bedragen av mitt minne eller skrev jag inte "någon annan plattform"?
Kommer det via xbox game pass till PC alltså? så man slipper EGS?

Medlem
Skrivet av loerk:

Blir jag bedragen av mitt minne eller skrev jag inte "någon annan plattform"?
Kommer det via xbox game pass till PC alltså? så man slipper EGS?

Ja det stämmer, förlåt om jag var sarkastisk i mitt tidigare inlägg, jag utgick felaktigt från att du visste det. / Jesper

Medlem
Skrivet av jesperd:

Ja det stämmer, förlåt om jag var sarkastisk i mitt tidigare inlägg, jag utgick felaktigt från att du visste det. / Jesper

Slipper man EGS så kan jag tänka mig att ge mig in på lite rollspelande. Väldans bra nyheter! Man tackar.

1
Skriv svar