Flera God of War III-slut diskuterades

Robot
Medlem
Flera God of War III-slut diskuterades

Slutet i God Of War III var inte hälften så episkt som jag skulle ha viljat ha det! Slutet i ettan var ju bättre!
Bra spel var det dock!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Håller med. Ganska tafattigt slut ärligt talat. Sedan hade jag nog roligare med både ettan och tvåan än trean. För många episka bossfighter i tvåan för att trean skulle ha en chans.

Medlem

Ett GOW med nordisk mytologi vore inte fy skam. Tänk att få slåss lite med Tor och Oden

Medlem
Skrivet av Jozo:

Ett GOW med nordisk mytologi vore inte fy skam. Tänk att få slåss lite med Tor och Oden

+1


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Jozo:

Ett GOW med nordisk mytologi vore inte fy skam. Tänk att få slåss lite med Tor och Oden

+1

Yep.. detta slut hade varit awesome...


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Slutet var häftigt och man fick testa på ett helt nytt sätt att spela vilket var coolt. Jag hoppas STIG och de andra på Santa Monica får genom att göra något annat. De kan behöva en paus så de kan komma in med nya fräscha idéer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag har tänkt tanken att dom kommer att göra Asagudarna nu, på nåt sätt.

Men man måste isåfall spela som Tor, Kratos hade ju bara fått smörj direkt, om dom lyckades få honom att återuppstå.


signatur

yolo

Medlem

Båda alternativen är bra men gillar ändå slutet i trean. Jag älskar GoW serien men den förtjänar ett värdigt slut och inget Haloande

1
Skriv svar