Minecraft Earth släppt i Sverige

Robot
Minecraft Earth släppt i Sverige
Medlem

Kan inte download säger :

det går inte att installera i landet för enheten..

Döhh.... Är svenskt konto på telefonen och är i sverige , någon som vet hur man ska fixa detta???

Medlem

Fick mail om det, men länken går bara till vanliga minecraft (iOS)?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av onliner72:

Kan inte download säger :

det går inte att installera i landet för enheten..

Döhh.... Är svenskt konto på telefonen och är i sverige , någon som vet hur man ska fixa detta???

Skumt! Funkade finfint här.


signatur
Medlem

Jag lyckades ladda ner en apk för flera veckor sedan och spela, så om man vet vart det är säkert att dra ner så kan det vara ett alternativ om vanliga inte funkar. Länkar inte här dock


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Kan inte download säger :

det går inte att installera i landet för enheten..

Döhh.... Är svenskt konto på telefonen och är i sverige , någon som vet hur man ska fixa detta???

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skumt! Funkade finfint här.

Fungerade fint på min Oneplus 6 men inte på grabben Huawei P10. Fick samma felmeddelande på hans som du fick.

Hans konto är knutet till mitt via Google Family link. Har inte orkat grotta i det men man får ju genast vibbar om att det skulle vara så att han inte får installera Early Access grejer eller ngt. Båda är inställda på Svenska/Sverige iaf. Om ngn kommer fram till orsaken så skriv gärna en rad.

Vill gärna testa detta med ungarna.

Medlem
Skrivet av Ringo:

Fungerade fint på min Oneplus 6 men inte på grabben Huawei P10. Fick samma felmeddelande på hans som du fick.

Hans konto är knutet till mitt via Google Family link. Har inte orkat grotta i det men man får ju genast vibbar om att det skulle vara så att han inte får installera Early Access grejer eller ngt. Båda är inställda på Svenska/Sverige iaf. Om ngn kommer fram till orsaken så skriv gärna en rad.

Vill gärna testa detta med ungarna.

Samma här på grabbens telefon min fungerar men ej hans, har familje stuffet med... kanske ska göra en helt ny google mail och testa..

Medlem

Error code: df-dla-26

Medlem

Fungerar fint på min SGS9+, loggade in på Microsoft-kontot mer eller mindre automatiskt eftersom jag redan har en massa MS-grejs som jag är inloggad på. Gissar det är 2-faktors-grejen som identifierade mig.

Medlem

Funkade fint här. Huawei P30 Pro.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

ELF
Medlem

Någon som har koll på utvecklingen?

Fipplade in det på min telefon förra året. Buggigt som bara den då det då i alla fall bara var kodat för det nya ar chippet/modulen istället för att följa accelerometern eller vad det nu är som krävs. Men verkade riktigt intressant.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar