Som väntat - Death Stranding delar kritikerna

Robot
Som väntat - Death Stranding delar kritikerna

En hög med skit och ett mästerverk, på samma gång.

#death-stranding, #hideo-kojima


Medlem

Kul för Gurra att han gilla det! Man blev ju helt klart intresserad efter hans text.

Medlem

Jag tror jag kommer tillhöra den skaran som kommer älska den...precis som Days Gone, som jag spelade till sluttexterna...

Medlem

Jag avskyr utdragna mellansekvenser och detta verkar ju inte vara något undantag från upphovsmannens tidigare verk.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Undrar hur mycket påverkan av att Kojima är så hyllad, det har haft på många recensioner och betyg?

Medlem

Jag gillar det som är annorlunda så det här kommer bli kul att testa

Medlem

Avbokade min kopia. Är inte sugen att spela ett fetch quest spel i 40 timmar. Kollar nog igenom nån playthrough på nätet istället för storyn verkar intressant. Synd att gameplayet ser så tråkigt ut.

Medlem

Tror jag kommer se detta mer som en interactive film. Ser fram mest mot storyn.

Medlem

lite trist att se ett exklusivt sony spel o det får lite blandade betyg

Medlem

Jag kommer nog hata spelet.
Fick bitvis plåga mig igenom RDR2 och dess chores uppdrag.
Är det inte bra gameplay så skippar jag.
AC Origins har sjukt bra gameplay, combat men sämst story och det fungerar för mig, tvärtom? Aldrig!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

lite trist att se ett exklusivt sony spel o det får lite blandade betyg

Kommer till pc.

Skribent
Skrivet av mh76:

Undrar hur mycket påverkan av att Kojima är så hyllad, det har haft på många recensioner och betyg?

Fast spelet får ju väldigt blandade betyg så jag tror faktiskt inte det i just detta fall påverkar så jättemycket. Det verkar vara ett spel du antigen gillar eller inte gillar, alla verkar dock hålla med om att det är ett udda och annorlunda spel.


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

Inse att detta spel kommer suga... det finns inte till xbox och därmed suger det.


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem

Förstår inte hur folk kan ge det perfekta betyg trots de stora bristerna. Att säga att spelet inte är roligt och att gameplayet suger och ge 10/10 är i min värld helt bisarrt, tyvärr är Kojima dyrkandet även starkt bland spelkritiker.

NuZ
Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

lite trist att se ett exklusivt sony spel o det får lite blandade betyg

Ett sony spel ja men inte exklusivt. Days Gone var ju inget bra spel direkt!

Skrivet av 20LEGEND:

Inse att detta spel kommer suga... det finns inte till xbox och därmed suger det.

Tror inte det har med saken att göra. Men håller med dig exklusiviteter är inte bra. Kommer till Windows iaf det kan man glädja sig åt.

Förstår att det inte tilltalar alla för de brukar vara så med Kojima spel. Jag ser fram emot detta som tusan, tror de passar mig klockrent. Bara några dagar kvar!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kul att se easy allies bland länkarna.
Själv kommer jag inte spela då jag har alldeles för mycket spel i hyllan.
Får bli att läsa om storyn, då den verkar riktigt cool.

1
Skriv svar