Min lilla collectors hylla

Medlem
Min lilla collectors hylla

Har visat lite under årens gång och tänkte att jag ville visa upp hur hyllan ser ut nu.

Medlem

Snöggt!
Jag har några funkos av Batman, Superman, The Flash, Reaper, gamer-Musse Pigg och ett styck Cayde-6 på min bokhylla


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

Snöggt!
Jag har några funkos av Batman, Superman, atje Flash, Reaper, gamer-Mousse Pigg och ett styck Cayde-6 på min bokhylla

Är ju inte illa det heller.

Medlem

Vore kul att få se lite "nördinredning". Har precis köpt hus och har en liten mancave att inreda så posta gärna lite bilder om ni har!

Medlem
Skrivet av matuttas:

Vore kul att få se lite "nördinredning". Har precis köpt hus och har en liten mancave att inreda så posta gärna lite bilder om ni har!

Jag har ingenting på väggarna eller direkt nördinredning mer än 2 hyllor. Så ser gärna bilder med sånt med

Medlem

Detta ser ut som en ungkarlslya eller veckan precis innan personen flyttar ihop med sin flickvän ;D

Har en polare som hade massa figurines och sånt överallt som han var sjukt stolt över.
Var på besök hos honom och hans sambo en månad efter de flyttat ihop och såg inte en enda figur någonstans. "Nä... amanda lät inte mig ha något uppe men häng med ner i källaren ska du se".

Där hade han typ 2 kvadratmeter med lådor fyllda med nördsaker. Vilket öde!

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av HallonTreo:

Detta ser ut som en ungkarlslya eller veckan precis innan personen flyttar ihop med sin flickvän ;D

Har en polare som hade massa figurines och sånt överallt som han var sjukt stolt över.
Var på besök hos honom och hans sambo en månad efter de flyttat ihop och såg inte en enda figur någonstans. "Nä... amanda lät inte mig ha något uppe men häng med ner i källaren ska du se".

Där hade han typ 2 kvadratmeter med lådor fyllda med nördsaker. Vilket öde!

Jag förstår grejen. Jag har i och för sig aldrig velat ha ett hem som ser ut som ett pojkrum, men när vi köpte hus såg jag till att samla allt i ett enda rum. Nu inser jag att det kommer bli ett barnrum, så visst är det lite bittert att inse att inte ens detta rum kommer jag få behåla (*snyft*). Vem vet vart allt ska ta vägen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag förstår grejen. Jag har i och för sig aldrig velat ha ett hem som ser ut som ett pojkrum, men när vi köpte hus såg jag till att samla allt i ett enda rum. Nu inser jag att det kommer bli ett barnrum, så visst är det lite bittert att inse att inte ens detta rum kommer jag få behåla (*snyft*). Vem vet vart allt ska ta vägen.

Detta var anledningen varför jag såg till att vi köpte ett hus med åtta rum. Nu kan ingen ta mitt rum ifrån mig.

1
Skriv svar