Spel som är överdrivet, gillad av andra. Men som du ogillar.

Avstängd
Spel som är överdrivet, gillad av andra. Men som du ogillar.

Spel som är överdrivet, gillad av andra. Men som du ogillar.

Witcher 3. Alla snacka om detta spelet. Och jag köpte det. Digitalt. Ladda ned det och började spela. Efter 15-20 h ansträngning insåg jag att det var ett spel jag inte gillade.

Spider man. Till Ps4. Den köpte jag också när jag ansåg det vara rätt att köpa den. Den levde inte heller upp till mina förväntningar.

Och därefter förstod jag. Att det inte spelar någon roll. Om spel får bra kritik. Jag kan ogilla det.

Och senaste spelet. Där jag gjorde ett köp som jag ångra sen. DMC (Devil May Cry)

Edit:

Death Stranding.
Känns också som ett sån spel. Överdriven och något som du måste gilla. Naj, tack. Jag relaterar inte till såna spel.
Vad tycker ni? Har ni sådana spel, som alla andra gillar men inte ni?

Inaktiv

Jag tror ordet du letar efter är ”överskattade”. Jag av åsikten att detta är ett ord man tar till när känslan dyker upp att man inte kan acceptera/förstå att smaken är som baken. Det kommer alltid finnas populära ting som en andel inte alls tycker om och då kommer uppleva överskattat. Ingenting kan vara överskattat per definition då det är subjektivt om man tycker att spel/film/musik är bra eller inte.

För övrigt finns denna tråden redan.

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Jag tror ordet du letar efter är ”överskattade”. Jag av åsikten att detta är ett ord man tar till när känslan dyker upp att man inte kan acceptera/förstå att smaken är som baken. Det kommer alltid finnas populära ting som en andel inte alls tycker om och då kommer uppleva överskattat. Ingenting kan vara överskattat per definition då det är subjektivt om man tycker att spel/film/musik är bra eller inte.

För övrigt finns denna tråden redan.

Försökte hitta en tråd som liknade. Men lyckades inte. Så en länk hade inte varit fel.

Inaktiv
Skrivet av Konstig Inombords:

Försökte hitta en tråd som liknade. Men lyckades inte. Så en länk hade inte varit fel.

Dumt av mig att inte länka men här har du den iaf https://m.fz.se/forum/trad/435701-populara-spel-du-inte-gilla...

1
Skriv svar