Hur mycket älskar du Monster Hunter? 780 000 kr mycket?

Robot
Hur mycket älskar du Monster Hunter? 780 000 kr mycket?

I samband med att spelserien firar 15 år kan du köpa en staty i rent guld. Eller silver, om du vill komma undan lite billigare.

#capcom, #monster-hunter


Avstängd

Calle verkar sugen på att köpa en så får vi se dig i lyxfällan framöver?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
eld
Medlem

Jag kollade lite snabbt och såg att 600g rent guld går på ca $28k, så vi kan nu konstatera att monster Hunter IPt är mer värt än guld

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eld:

Jag kollade lite snabbt och såg att 600g rent guld går på ca $28k, så vi kan nu konstatera att monster Hunter IPt är mer värt än guld

Haha! Tänkte kolla upp det också. Undrar hur de gjorde modellerna. Exporterade spelmodellerna, 3D-printade med högupplösning, gjöt form kring, hällde ner flytande guld för 300 lakan.


signatur
Medlem

”Monter Hunter”

Medlem
Skrivet av eld:

Jag kollade lite snabbt och såg att 600g rent guld går på ca $28k, så vi kan nu konstatera att monster Hunter IPt är mer värt än guld

Kollade också det så inte värt sina pengar alls. Andrahandsvärdet är ju totalt värdelöst ifall man åker dit o köper för 780.000kr

Trist

Oavsett vad hade jag absolut inte råd med den ändå och frugan hade kastat mig till helveteshundarna innan lyxfällan hinner få tag i mig

eld
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha! Tänkte kolla upp det också. Undrar hur de gjorde modellerna. Exporterade spelmodellerna, 3D-printade med högupplösning, gjöt form kring, hällde ner flytande guld för 300 lakan.

Yep, precis så som du beskriver det, kan faktiskt göras hemma utan större problem!

Medlem

Monter Hunter, det är så min son uttalar Monster Hunter 😂🤣😂


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ivanhoe68:

Monter Hunter, det är så min son uttalar Monster Hunter 😂🤣😂

Haha! Jag var dessutom konsekvent i min felstavning. Rubrik, en gång i brödtexten och en sista gång i taggen. GG!


signatur
Medlem

om jag hade pengar att slänga ut på en sån där drake skulle jag nog dock hellre ge bort dom till bättre behövande än köpa något sånt där ^^

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha! Jag var dessutom konsekvent i min felstavning. Rubrik, en gång i brödtexten och en sista gång i taggen. GG!

Ingressen är fortfarande konstig, för övrigt.


signatur

Viam inveniam aut faciam

1
Skriv svar