Uppesittarkväll med Xbox!

Robot
Uppesittarkväll med Xbox!

Häng med när Xbox håller hov i London och skissar upp framtiden för krysslådan.

#microsoft, #project-scarlett, #x019


Ambassadör
Xbox

Yes! Fantastiskt trevligt.

Värt att ha i åtanke att det handlar mer om det sista året på den här generationen än om nästa gen. Scarlett-hypen kommer i vår och på E3 skulle jag gissa.


signatur

Jump in.

Medlem

Detta ser man fram emot!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Yes! Fantastiskt trevligt.

Värt att ha i åtanke att det handlar mer om det sista året på den här generationen än om nästa gen. Scarlett-hypen kommer i vår och på E3 skulle jag gissa.

Ändå, de måste ge Sony några jabbar efter Cernys alla infobomber.


signatur
Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Vilken spetsig liten näsa jag fick av Calle i thumben.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gustav Höglund:

Vilken spetsig liten näsa jag fick av Calle i thumben.

Lilla Pinocchio!


signatur
Medlem

Det verkar inte bli mycket Scarlett på det här eventet:

"Correct, next year is all about Project Scarlett, #X019 is all about the games!"

Xbox Scarlett news won't be at X019:
https://www.windowscentral.com/xbox-scarlett-news-wont-be-x01...


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ändå, de måste ge Sony några jabbar efter Cernys alla infobomber.

Något litet kanske, men jag tror inte de känner sig det minsta stressade av Sony.


signatur

Jump in.

Skribent

En hel del Wasteland 3 verkar det bli enligt senaste uppdateringen från inExile.

https://www.fig.co/campaigns/wasteland-3/updates/1098

Medlem

hellre xbox än sony då xbox får man mer hopp om lite pc spel och inte lika mycket konsol exklusivitet

NuZ
Testpilot
Skrivet av FuzioN:

hellre xbox än sony då xbox får man mer hopp om lite pc spel och inte lika mycket konsol exklusivitet

Håller med dig helt och hållet. Dock har sony och min ps4a rätt starka ip’n. Får hoppas x-lådan och microsoft får till ett par redigt starka spel nästa år och framöver. Bara en sån sak som game pass är ju underbart av ms.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Sonys studior är så fruktansvärt mycket bättre än Microsofts diton, men jag hoppas att Rare kan överraska med något riktigt mustigt ikväll.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

AoE4 gameplay plz. Utöver det är jag bara taggad över att få mysa med Calle, Gurkan och chatten!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Jag skulle inte titta. Men sedan har jag hört lite rykten om vad som kanske kommer att vara med. Jag har fått upp ett litet intresse. Showen kanske inte suger. Jag kommer att titta med hmmmm i sinnet. Kan det här vara vändpunkten för Xbox? Inga Scarlett nyheter i alla fall. Men nya IPn. Kan det stämma efter 4 år? Jag hoppas verkligen på det. Det är på tiden.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Managor:

AoE4 gameplay plz. Utöver det är jag bara taggad över att få mysa med Calle, Gurkan och chatten!

It's on like Donkey Kåååång!


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Freeman79a:

Jag skulle inte titta. Men sedan har jag hört lite rykten om vad som kanske kommer att vara med. Jag har fått upp ett litet intresse. Showen kanske inte suger. Jag kommer att titta med hmmmm i sinnet. Kan det här vara vändpunkten för Xbox? Inga Scarlett nyheter i alla fall. Men nya IPn. Kan det stämma efter 4 år? Jag hoppas verkligen på det. Det är på tiden.

Nu jäklar blommar asfalten...


signatur

Jump in.

Medlem

Jag hoppas på ett Fable 4, men det verkar inte hända tyvärr

Inaktiv
Skrivet av Mortaigne:

Något litet kanske, men jag tror inte de känner sig det minsta stressade av Sony.

Såny är redan ute på nästa gen... De ligger ruskigt långt bak. Tror tyvärr de kan försvinna från konsol marknaden efter den release. De har försökt få folk intresserade nu.... Ms behöver inte ens konsolen för att folk ska kunna spela next gen... Ruskig skillnad. Scarlett blir för diehardsen, många andra kommer köra Xcloud

Inaktiv
Skrivet av lampis:

Sonys studior är så fruktansvärt mycket bättre än Microsofts diton, men jag hoppas att Rare kan överraska med något riktigt mustigt ikväll.

Öh Nej. Din högst personliga åsikt, men inte desto mindre fel. Gör om gör rätt

Inaktiv
Skrivet av Snavz:

Jag hoppas på ett Fable 4, men det verkar inte hända tyvärr

Trodde fable 4 var långt kommet hos en av världens bästa studios (playground games) redan? Lär ju visas

Age of Empires IV till Android, Windows, Windows on ARM och iOS hade väll inte varit helt fel? Men det lär aldrig hända...

Edit: och Wasteland 3 förståss

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Trodde fable 4 var långt kommet hos en av världens bästa studios (playground games) redan? Lär ju visas

Jag hoppas på det iaf

Medlem

Funkar streamen för ngn? Jag får bara upp de första tio minuterna innan de bestämde sig för att starta om streamingdatorn?

Medlem

Jag hoppas att de bytt format på detta en aning.

Varianten de kör där några står och pratar med publik runt omkring sig som inte riktigt vet vad de ska göra för att sedan börja jubla på kommando är svårtittad.

Skrivet av jakkzeven:

Funkar streamen för ngn? Jag får bara upp de första tio minuterna innan de bestämde sig för att starta om streamingdatorn?

Gör en ny sökning eller titta efter en ny länk här på sajten.

Medlem

Jag tycker om Calle och Gustav, och bara att få vara med ikväll med de när Microsoft verkligen försöker att få oss inse en del spelfakta om spel som kommer, är gott nog för min del. Funderar om de kommer visa Fable, men man kan inte vara alltför säker.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Sony var sist med cross play? Snarare var de före alla andra, jag minns mycket väl hur Microsoft hade noll intresse för det under Xbox 360 tiden. Så det där stämmer inte alls. Microsoft är ett företag som bara bryr sig om sådant här när det gagnar dem själva, det är rätt komiskt att se hur alla pratar om detta idag när ingen verkar ha brytt sig speciellt mycket om det då Portal 2 var tänkt att erbjuda PS3 spelare möjligheten att spela mot både PC och MAC användare.

Medlem

Hoppas på fable 4


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Hoppas på fable 4

skulle älska det. Har så länge velat lira det.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

@anon_81726:

Nej, det är 100% objektivt enligt en enig spelpress och spelarbas. Det är bara att jämföra de exklusiva spelens betyg på t.ex. Metacritic. Det är ett stoooort övertag för Sonys studior.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Byt till YouTube.

12
Skriv svar