Här är de nya spelen till Xbox Game Pass

Robot
Här är de nya spelen till Xbox Game Pass

Ja, The Witcher 3 kommer. Stilla dig Jocke!

#Witcher, #nakenbad, #x019


Medlem

Har inte typ alla som vill spela witcher 3 redan spelat det?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv
Skrivet av FejkFejksson:

Har inte typ alla som vill spela witcher 3 redan spelat det?

Jo.

jbx
Medlem

Kommer Geralt till PC game pass oxå?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Tänkte detsamma..

Medlem

Yakuza på Game Pass är ganska awesome. Har sneglat på 0, Kiwami och Kiwami 2 på Steam bra länge nu men har velat få HD remastern av 3, 4 och 5 bekräftat till PC. Men nu blev det ju lättare att sätta igång.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Yakuza kommer till xbox game pass hell yeah

Medlem

Att Yakuza kommer till Game pass var nog den största överraskningen. Det är bara att njuta av en fantastisk spelserie för de som inte har spelet den!

Annars så var hela showen riktigt meh enligt mig.

jbx
Medlem

@FejkFejksson: Jo absolut, men på en xbox.. Vore skoj om det kom till PC på gamepass så jag fick en anledning att uppleva detta igen med en "aning" bättre grafik.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Vore det inte enklare med en lista?
Orkar inte kolla två videos så här sent. Snabbscrolla en lista, jawohl!

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Har inte typ alla som vill spela witcher 3 redan spelat det?

Nej

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Har inte typ alla som vill spela witcher 3 redan spelat det?

Jag började förra veckan med det. Smått fantastiskt spel

Medlem
Skrivet av Håkan:

Vore det inte enklare med en lista?
Orkar inte kolla två videos så här sent. Snabbscrolla en lista, jawohl!

Då behöver ju FZ-redaktionen jobba. Lättare att bara dra copy/paste från Youtube. Jag hör redaktionen svära, "Fan, vi måste ju ha en rubrik".

Medlem

Är nybörjare på det här med Xbox game pass. Jag har Xbox game pass for PC och undrar hur man vet vilka (om några) av de spelen som visades i filmerna för 2020 som även kommer till PC versionen.

Medlem
Skrivet av werik:

Är nybörjare på det här med Xbox game pass. Jag har Xbox game pass for PC och undrar hur man vet vilka (om några) av de spelen som visades i filmerna för 2020 som även kommer till PC versionen.

i slutet av videon finns en lista med vilka spel som kommer till vad. bara pausa

Medlem
Skrivet av jamorro:

i slutet av videon finns en lista med vilka spel som kommer till vad. bara pausa

Ahhh, såg videon i litet fönster så lade inte märke till PC/Console texterna ovan varje spel innan. Tackar!

Medlem
Kiwami på humble
Skrivet av Arzei:

Yakuza på Game Pass är ganska awesome. Har sneglat på 0, Kiwami och Kiwami 2 på Steam bra länge nu men har velat få HD remastern av 3, 4 och 5 bekräftat till PC. Men nu blev det ju lättare att sätta igång.

Vill du ha Kiwami för ett sjukt bra pris så passa på att ta månadens humble bundle 😏

1
Skriv svar