FZ = Film Zone?

Medlem
FZ = Film Zone?

Varför har FZ's offtopic invaderats av film-snack? Är det en helt ny grupp människor som kommit igång och precis köpt filmer och ärvt pappas intresse för ny teknologi, bra ljud och knivskarp bild?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Du vet väl att det bara finns tre stora samtalsämnen efter spel.;)

Religion, musik och film.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Greger:

Varför har FZ's offtopic invaderats av film-snack? Är det en helt ny grupp människor som kommit igång och precis köpt filmer och ärvt pappas intresse för ny teknologi, bra ljud och knivskarp bild?

lol Greger, i stort sett exakt samma ordalag men om bilar och motorer gnällde Bjosarn om.

Det lilla fåtal av film och motorer som dyker upp är väl inte så farligt.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

lol Greger, i stort sett exakt samma ordalag men om bilar och motorer gnällde Bjosarn om.

Jag har en känsla av att vår käre Greger är fullt medveten om det.

Medlem

Det e ju offtopic så får man väl skriva om filmer och motorgrejer (helst om motorgrejer)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Jag tycker vi borde förbjuda film och fordonssnack på FZ som bara förpestar Allmänt prat / Off-topic! Ban them! >:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Vill du snacka spel så finns det sektioner för det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av Juno Reactor:

lol Greger, i stort sett exakt samma ordalag men om bilar och motorer gnällde Bjosarn om.

Jag har en känsla av att vår käre Greger är fullt medveten om det.

Jag? Nej då, det var inte alls meningen att meningarna jag skrev var det minsta likt det bjosarn skrev!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Jag tycker vi borde förbjuda film och fordonssnack på FZ som bara förpestar Allmänt prat / Off-topic! Ban them! >:(

Ja säger då det, hoppas du skämtar,
Om du inte skämtar så borde det väl vara enkelt att hålla sig borta från dom få stackars motortrådar som dyker upp och som får några få inlägg.

Jag lyckas ju hålla mig borta från många av religion och politik trådarna, och dom är ju vissa dagar sida upp och sida ner.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:
Skrivet av Zelaxe:

Jag tycker vi borde förbjuda film och fordonssnack på FZ som bara förpestar Allmänt prat / Off-topic! Ban them! >:(

Ja säger då det, hoppas du skämtar,
Om du inte skämtar så borde det väl vara enkelt att hålla sig borta från dom få stackars motortrådar som dyker upp och som får några få inlägg.

Jag lyckas ju hålla mig borta från många av religion och politik trådarna, och dom är ju vissa dagar sida upp och sida ner.

De tar upp värdefull yta och gör så att de intressanta trådarna som "Kristendom vs islam", ""Vem är Jesus?"" och "
Kristna står för våld!" försvinner i mängden, sorgligt hur film och fordons-trådar förstör FZ. :'(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

jag undrar varför det finns så mycket spelsnack i off-topic, det här är ju off-topic!

Creds för att du återigen använder ironin på ett juste sätt greger, vi vet ju alla att trådar som skapas antingen dör eller lever vidare om intresse finns


signatur

thank you, come again

Medlem

Hursomhelst så är det väl för väl att det inte är debattörerna här på FZ som bestämmer vad som folk får skriva om,
folk får väl skriva om vad dom vill,
synd bara att jag inte fattade Gregers ironi med
en gång innan jag gav han en liten utskällning...

Men ibland är det inte så alldeles lätt att veta om folk menar allvar eller skämtar.

Medlem

Jag instämmer helt. Det är för mycket skitsnack i off-topic. Bilar, filmer, nån unge som ska köpa soft airguns och någon som är så mörkrädd att han inte vågar gå ner till centrum för där är de elaka, barbariska muslimerna, GOD NO!
Det var så mycket bättre förr här på FZ!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag instämmer helt. Det är för mycket skitsnack i off-topic. Bilar, filmer, nån unge som ska köpa soft airguns och någon som är så mörkrädd att han inte vågar gå ner till centrum för där är de elaka, barbariska muslimerna, GOD NO!
Det var så mycket bättre förr här på FZ!

Det var bättre förr när FZ var Fragzone och när man lirade Quake, det var tider det, FZ må vara ett spelställe fortfarande,
men allmänt prat / off-topic tar över mer och mer.

hursomhelst ska ingen bestämma och dombdera att bara det och det får det skrivas om,
alla har rätt att skriva om vad dom vill,
vissa kör med relgion och politik, andra har andra intressen,
att vara vrång och tvär när saker man inte gillar också debateras är ju bara löjligt,
typ kom inte in här och stör våra jätteviktiga religion och politik snack,
sånt är ju enormt fjantigt att klaga på andras intressen,
det är säkert många fler som tycker en filmprat tråd är intressantare än om jesus lever eller ej.

Medlem

knappt att man kan tro att vi är svenskar...vi har ju ingen väder-tråd


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Var underhållande första gången, jeeez.

1
Skriv svar