Heroes of Newerth får släppdatum

Robot
Medlem
Heroes of Newerth får släppdatum

Riktigt bra spel, redan pungat ut mina 30$ sedan länge, så jag kan bara glida vidare som vanligt!

Medlem

Ska sägas att om man köper spelet innan release kan sno kontonamnen från folk som inte köpt spelet från och med den femte. Kanske borde tas upp i nyheten.

https://www.heroesofnewerth.com/ksNickname

Medlem

Vilken jävla skit!
Bra att det kommer ur betastadiet men hur ska jag kunna köpa det när man endast kan göra det med kort via deras egen "butik"?

De måste ju skeppa ut en skiva för de som vill köpa spelet via butik...annars lär de förlora massor med spelare.
Och vad jag kollat runt så finns inte produkten i några affärer.

Medlem
Skrivet av Exroz:

Vilken jävla skit!
Bra att det kommer ur betastadiet men hur ska jag kunna köpa det när man endast kan göra det med kort via deras egen "butik"?

De måste ju skeppa ut en skiva för de som vill köpa spelet via butik...annars lär de förlora massor med spelare.
Och vad jag kollat runt så finns inte produkten i några affärer.

Har du aldrig köpt något spel digitalt?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Det var ett tag sen jag spelade det, men när jag spelade så var det rätt roligt! hade jag haft mer pengar hade jag nog köpt det

Inaktiv
Skrivet av Exroz:

Vilken jävla skit!
Bra att det kommer ur betastadiet men hur ska jag kunna köpa det när man endast kan göra det med kort via deras egen "butik"?

De måste ju skeppa ut en skiva för de som vill köpa spelet via butik...annars lär de förlora massor med spelare.
Och vad jag kollat runt så finns inte produkten i några affärer.

Ehm, nej? Jag tror att kanske ett par procent kanske drar sig för att köpa spelet digitalt. Och det skulle kosta mer att tillverka en box, manual och skiva för att det få antalet människor skulle kunna köpa spelet i butik.

Det är ju bara att lassa fram ditt Visa eller Master Card och köra, inga konstigheter.

Medlem
Medlem
Skrivet av Lingon:
Skrivet av Exroz:

Vilken jävla skit!
Bra att det kommer ur betastadiet men hur ska jag kunna köpa det när man endast kan göra det med kort via deras egen "butik"?

De måste ju skeppa ut en skiva för de som vill köpa spelet via butik...annars lär de förlora massor med spelare.
Och vad jag kollat runt så finns inte produkten i några affärer.

Ehm, nej? Jag tror att kanske ett par procent kanske drar sig för att köpa spelet digitalt. Och det skulle kosta mer att tillverka en box, manual och skiva för att det få antalet människor skulle kunna köpa spelet i butik.

Det är ju bara att lassa fram ditt Visa eller Master Card och köra, inga konstigheter.

Jo men om man nu är under 18(som jag) så kan man inte betala online med sitt visakort. Så jag tror absolut att det är fler än jag som nu inte kommer kunna få tag på spelet.

Medlem
Skrivet av Exroz:

Vilken jävla skit!
Bra att det kommer ur betastadiet men hur ska jag kunna köpa det när man endast kan göra det med kort via deras egen "butik"?

De måste ju skeppa ut en skiva för de som vill köpa spelet via butik...annars lär de förlora massor med spelare.
Och vad jag kollat runt så finns inte produkten i några affärer.

om du läste avd dom skrev på facebook så ska det finnas i retail stores vid 12e - 13e maj

Inaktiv

Givet köp. S2 Games har verkligen lyckats med den här "klonen".

Ser fram emot att se finalen på big screen på sommarens Dreamhack event.


signatur

dare to be bold

Medlem

Riktigt bra spel, och för runt 200 kronor är det jävligt billigt också. detta är helt klart spelet för alla dota-fans.

Inaktiv

Riktigt skoj spel men jäkla många nötter som spelar detta spel. Alltid är det nån som ska klaga o gnälla på nått.

Medlem

Har inte riktigt kommit in i HoN ännu. Är mer fast i League of Legends som verkar passa min stil mer. Känns mer rent, men så har jag inte testat HoN så mycket heller. Verkar ha en brantare start-kurva.

Medlem

bra spel, många riktigt dålig spelare och FÖR mycket effekter annars är det nice !

Medlem

Det var fan på tiden, hur länge har det varit beta nu? Ett år?


signatur
Medlem
Skrivet av Exroz:

Jo men om man nu är under 18(som jag) så kan man inte betala online med sitt visakort. Så jag tror absolut att det är fler än jag som nu inte kommer kunna få tag på spelet.

Ser inte problemet här?

Det verkar som att hela CS-communityn har hittat hit så det gör inte mig nåt att de flesta försvinner. 8)

Medlem
Skrivet av Exroz:
Skrivet av Lingon:
Skrivet av Exroz:

Vilken jävla skit!
Bra att det kommer ur betastadiet men hur ska jag kunna köpa det när man endast kan göra det med kort via deras egen "butik"?

De måste ju skeppa ut en skiva för de som vill köpa spelet via butik...annars lär de förlora massor med spelare.
Och vad jag kollat runt så finns inte produkten i några affärer.

Ehm, nej? Jag tror att kanske ett par procent kanske drar sig för att köpa spelet digitalt. Och det skulle kosta mer att tillverka en box, manual och skiva för att det få antalet människor skulle kunna köpa spelet i butik.

Det är ju bara att lassa fram ditt Visa eller Master Card och köra, inga konstigheter.

Jo men om man nu är under 18(som jag) så kan man inte betala online med sitt visakort. Så jag tror absolut att det är fler än jag som nu inte kommer kunna få tag på spelet.

Pssst ja är bara 14år, men ja har Bland annat köpt Mercenaries2 CSS Age of Conan Left4dead2 Frontlines fuel of war Trine Med fler Via mit VISA kort och det har varit utan problem


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Exroz:

Jo men om man nu är under 18(som jag) så kan man inte betala online med sitt visakort. Så jag tror absolut att det är fler än jag som nu inte kommer kunna få tag på spelet.

I believe there's a thing called parents, om du nu inte har föräldrar som nu sitter och följer alla åldersgränser på spel och tycker det skulle vara så farligt när lilla swift gör sin ulti och cuttar upp glacius ansikte.

1
Skriv svar