Mer information om vapen i Guild Wars 2

Robot
Medlem
Mer information om vapen i Guild Wars 2

Låter som det kan bli ruskigt bra, bara jag får ett släppdatum så ska jag börja köra ettan igen för att komma i form ^^

Medlem

Detta verkar bli riktigt bra. Inte kört 1an, men 2an ska jag iaf testa.

Inaktiv

ettan sedan 5 år. Låser in mig på rummet när detta kommer 8)


signatur

a"C"RED -

Medlem

Same here, inte kört 1:an, bara provsmakat, men enligt vänner som spelat det ska det ha varit väldigt roligt! 2:an blir att testa i alla fall, och förhoppningsvis håller det mig kvar i minst ett år till skillnad från andra MMORPGs jag provat.

Medlem

har aldeles för höga förväntningar nu.. hehe


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Ser framemot tvåan. Har bara prövat ettan jätte, jätte lite men blev sugen nu när trilogyn är 50% rabatt på steam.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Blir mer och mer sugen på det här spelet. Animationerna till Elementalisten var bland de bästa jag sett, och dessa combos mellan klasser höjer ju mekaniken markant. Bara det inte släpps samtidigt som SWtoR....


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv

1:an hade grymt bra PVP. Håller tummarna för detta


signatur

dare to be bold

Medlem

Detta ser definitivt lovande ut. Körde en del 1a och det här ska jag definitivt testa. Ett släppdatum vore najs.

Medlem

Tyckte ettan var riktigt bra och hoppas på att tvåan kommer bli ännu bättre. Herregud dock vad mycket Teamplay som kan komma och krävas med alla dessa kombinationer emellan klasserna.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Låter säkert mycket coolare än det är.

Vi får se.

Medlem

Ta mig tusan om detta spel inte verkar riktigt fint.

Jag spelar just nu WoW, som alla andra. Men baske mig... GW2 är lockande som tusan.

Jag har för tusan mer spel kvar i Prophecies, Factions, Eye of the North, får man spela klart innan de släpper nytt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Låter säkert mycket coolare än det är.

Vi får se.

Ja man vet ju inte, Age Of Conan lät hur bra som helst när de beskrev det innan releese...

Men GW och GW2 har ingen månadskostnad och inga skumma grejer som man Måste ha som kostar pengar


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Kommer bli historiens bästa spel.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar