Fram med vuxenblöjan – Alien: Isolation släpps till Switch i vinter

Robot
Fram med vuxenblöjan – Alien: Isolation släpps till Switch i vinter

Har du en xenomorph i fickan eller är du bara glad att se mig?

#Alien-isolation, #Creative-assembly, #Feral-interactive


Medlem

Fantastiskt spel som förtjänar en uppföljare mer än de flesta.

Köpte The Witcher 3 till Nintendo Schmuts och spelet var ingen höjdare att lira på en sån liten skärm. Missade så otroligt mycket detaljer från världen. Personligen känns "lätta att komma igång" spel som Super Mario Odyssey o andra plattformare bäst på Nintendos hybrid.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Vem behöver vuxenblöjan när Switchen är som gjord för toa-spelande!

Medlem

"det borde vara några timmar kortare"

Ursäkta? Längre!

Skribent
Skrivet av karatekex:

Vem behöver vuxenblöjan när Switchen är som gjord för toa-spelande!

Så här på efterhand kan jag medge att det var ett rätt bajsnödigt skämt.

Fram med vuxenblöjan ? fram med kudden snarare med ett sånt tråkigt spel som det var. Pretty please ett nytt AVP eller ett bra Colonial Marines.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Så här på efterhand kan jag medge att det var ett rätt bajsnödigt skämt.

Äsch kom igen. Det var ju skitkul!


signatur
Medlem
Medlem

Ville bara säga att jag verkligen gillade titeln och inledningen på den här artikeln 😂

Geeks Gaming
Skrivet av MiffedStingray0:

Fram med vuxenblöjan ? fram med kudden snarare med ett sånt tråkigt spel som det var. Pretty please ett nytt AVP eller ett bra Colonial Marines.

Lite märklig jämförelse då det inte är i närheten av samma genres men ja, ett nytt AvP hade ju också varit mumma!

Isolation har ett av de mest välgjorda ljudkulisser i spel jag varit med om. Snacka om att det är halva skräcken! 😱

Medlem

Nä dessa spel passar inte till Switch. Switch spel behöver ha simpel grafik och gärna vara passande till alla åldrar. Witcher exempelvis är ju värdelöst på Switch


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

@NordhNet: Jag jämförde inte jag sa bara vad jag ville ha istället. Det där spelet borde ha varit max fem timmar långt.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

"det borde vara några timmar kortare"

Ursäkta? Längre!

Själv så trodde jag att spelet var vid sluttampen både en, två och tre gånger innan det verkligen var det. Älskade spelet men nån timme kortare kan jag skriva under på.

Skribent
Skrivet av gorbatjov:

Själv så trodde jag att spelet var vid sluttampen både en, två och tre gånger innan det verkligen var det. Älskade spelet men nån timme kortare kan jag skriva under på.

Känner också att "less is more" i detta fall och då älskar jag spelet. Med det sagt så ger jag ändå utvecklarna en tumme upp för att ha försökt ge spelarna valuta för pengarna.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar