Photoshop-problem

Fragtjuv
Photoshop-problem

Jag har nyligen börjat använda 3D-funktionen i Photoshop men har stött på problem. När jag ska rendera en "depth map" så krasch programmet konstant. Jag har testat olika datorer så jag tror inte att felet ligger hos min dator. Det kan vara en inställning någonstans. I krasch-rapporten kan jag hitta följande felkod som jag tror har något med minnet att göra: "0xc0000005". Sitter på 32 GB i ram så jag har egentligen tillräckligt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Skägg.
10 Chambers

Kör du 2020 eller 2019? Ganska mycket buggar första veckorna med nya versionen, både i Photoshop och Premiere för mig, med såväl krascher som att källfiler inte laddar in ordentligt. Kan vara värt att installera 2019 om det är 20 som bråkar.


signatur
Fragtjuv

@Carl Johansson-Sundelius: Kör 2020...får försöka installera om 2019 så kanske det fungerar bättre. Trodde att jag skulle slå sönder hela lägenheten igår...apropå en annan tråd i forumet...


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Har inte haft det problemet, men vet att Adobes program ofta är buggiga precis när de är släppta. Gör som Calle föreslår, installera en version tidigare, eller varför inte år 2017 års version. Den har funkat felfritt för mig i varje fall på Windows Pro 64.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Fragtjuv

@Walter S.A. Iego:

Nej, det här funkar inte i en tidtagare version heller. Grymt jäkla mysko! Det märkligaste måste vara att det fungerar vid några enstaka tillfällen...


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

1
Skriv svar