Serious Sam HD: The Second Encounter

Robot
Serious Sam HD: The Second Encounter

Mer eller mindre överseriöse Sam Stone är tillbaka i ännu en rymddust med Lord Mental. FZ har tagit ett smakprov, nedan följer utlåtandet.

#serious-sam-the-second-encounter, #serious-sam-hd-the-first-encounter, #serious-sam, #serious-sam-hd-the-second-encounter


Medlem
Serious Sam HD: The Second Encounter

Ljuden kunde ha varit bättre ja -.-

Men blir kanske ett köp ändå, för skojs skull.. och kanske för att jag har alla de andra..

aja bara pröva ^^, blir nog roligt med Co-Op


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Njae, tack i alla fall...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Serious Sam är kung


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Faktiskt sjukt bra grafik, speciellt miljöerna, i detta spelet. Ljussättningen är också najs. Rätt mysigt även fast det är remake. Men bättre det än inget ^^

Medlem

En klar förbättring från First Encounter HD!
Grafiken är fantastisk, och jag uppskattar att de haft kvar de gamla ljudeffekterna, speciellt soundtracket, vilket är ett av de bästa jag hört i ett spel någonsin, sätter verkligen stämningen!

En av de andra sakerna som det här spelet är bra på, är alla hemligheterna som finns att upptäcka. Varje bana är smockad med sjuka, roliga (utvecklar-discot någon?) och ibland även hjälpsamma secrets.

Ett måste för alla som diggar de gamla spelen, samt för de som vill ha schysst och renodlad action med annorlunda inslag.

Inaktiv

Skall införskaffas direkt då man får pengar!

Btw så twittrade jag en fråga till DevolverDigital och frågade om en Editor skulle släppas någongång till HD versionerna. Svaret finner ni nedan!

Skrivet av devolverdigital:

@GRiZZLYFiRE Absolutely, stay tuned for some Serious Editor 3 news in the next few months.

Nu blir man extra happy!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Spelet är helt underbart.

Medlem

Nä tack, tröttnade snabbt på originalet en gång i tiden. Det här är helt enkelt inget för mig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Matade in VISA uppgifter o tankar as we speak Älskar samtliga Serious Sam spel


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

-_- secrets som är ännu drygare än att skjuta 100 duvor (även om man får lite för det så att säga)...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar