Battleborn-servrarna släcks 2021, har redan plockats ner från butikerna

Robot
Battleborn-servrarna släcks 2021, har redan plockats ner från butikerna
Medlem

Kände inte ens till det här spelet, skämskudde eller ...?

Medlem

Hur fan levde spelet så här länge? Imponerande faktiskt.

Medlem

Var flopp från starten. Förstår inte varför man bestämmer sig för att göra ett B spel när sina fans skriker om en uppföljare till ett av tidernas bästa coop lootshooter, hade varit bättre att lagt dom resurserna på det istället för Battleborn.

Det är som att alla skulle ropa till mig om att de vill ha en Pizza, och så kommer jag ut med en tallrik fiskbullar till dom. Det finns inget försvar till den logiken som fick mig att bestämma mig för att fiskbullar är samma som pizza.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Är väl bra att de provade något nytt dock? Kunde ju ha blivit något, potentialen fanns meeeeen... spelet var lite för segt imo, klasserna var det inget fel på tycker jag. Provade då det kom och var kul ett tag, men de fixade saker lite sakta vilket ofta folk inte väntar på.

Kunde ha blivit okej, men inte förvånad att det blev som det blev nu. De verkade som att de gav upp på spelet efter ett tag vilket ju inte heller hjälper.

Medlem

Tror deras största fel var att släppa det några veckor innan Overwatch. Alla väntade Blizzards stora nya spel. Dom skulle ha släppt ett halvår innan eller efter istället.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Juel91:

Hur fan levde spelet så här länge? Imponerande faktiskt.

Även om man är hjärndöd så lever man tekniskt fortfarande.

Medlem

var det typ 12k som spelade samtidigt som all-time-high?


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

problemen med spelet är att den släpptes samtidigt med overwatch. Blev fick en rejäl smäll av overwatch.
Sen började folk göra battleborn vs overwatch.. Tycker finns inget som är likt.
Den är snarare mer lik SMITE typ moba spel? med sp element och mp. mp dog ut väldigt snabbt och spelet blev meh..

Det är en riktigt bra spel som bara inte fick se ljuset tyvärr
har spelet typ 120 timmar och har haft riktigt kul tills game match tog en evighet och man gav upp med tiden ...

Jag tyckte riktigt om det spelet
men sörjer inte av nedlagg utan snarare att den inte fick den chansen.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar