Rockstar blidkar Red Dead 2-spelarna på pc med poncho

Robot
Rockstar blidkar Red Dead 2-spelarna på pc med poncho

Säger "förlåt" med ett gäng gratisgrejer till Red Dead Online.

#red-dead-redemption-2


Medlem

Så dem säger förlåt till alla 4 som spelar online? Sjysst.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Så dem säger förlåt till alla 4 som spelar online? Sjysst.

Är det så dåligt online?
Jag har inte provat än


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja, detta är väl långt billigare än att betala för testare, antar jag...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Så dem säger förlåt till alla 4 som spelar online? Sjysst.

Är det få spelare i RDO?

Mina sessions jag är på är konstant fulla. Visst kan det ta allt ifrån 1 minut till en timme att träffa på någon i spelet beroende på var du befinner dig på kartan.

Det jag gillar är att griefers inte finns i lika stor utsträckning som i GTAO.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Så dem säger förlåt till alla 4 som spelar online? Sjysst.

Vad svamlar du om? Massor med folk lirar multiplayer.

Medlem

Får man det inte i kampanjen?


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av kallandes:

Får man det inte i kampanjen?

Eh, nej? Inget av de man fick listat däruppe är direkt svårt att få i campaign. MP är ju en grindfest precis som GTA5 så det är klart dem ger en det där, inte för att jag spelar MP ännu, men det är ändå en uppenbar sak.

Medlem

@Nelfie

Betydligt enklare att tjäna pengar på RDO än GTA Online. Dock behöver man ha ha aktiverat Collector-rollen för att tjäna dessa pengar snabbt.

Sen visst, tar ett tag att leva upp varje roll och sin karaktär men tar man t.ex och hittar varje skatt för Collector varje dag så levlar man snabbt upp sin karaktär och Collector-rollen iallafall.


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av Bussovic:

@Nelfie

Betydligt enklare att tjäna pengar på RDO än GTA Online. Dock behöver man ha ha aktiverat Collector-rollen för att tjäna dessa pengar snabbt.

Sen visst, tar ett tag att leva upp varje roll och sin karaktär men tar man t.ex och hittar varje skatt för Collector varje dag så levlar man snabbt upp sin karaktär och Collector-rollen iallafall.

Precis, tack vare collector rollen så kunde jag köpa min breton häst ifrån bounty hunter rollen.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar