Trots envis tystnad är Massives Avatar-spel på gång

Robot
Trots envis tystnad är Massives Avatar-spel på gång
Medlem

Jag ställer mig mer frågande till deras film om flytt 2018, eftersom ombyggnaden inte är färdigställd än.

Skribent

Kanske ska släppa i samband med någon av de nya filmerna.

2027Avatar 5 (pre-production)
2025Avatar 4 (pre-production)
2023Avatar 3 (filming)
2021Avatar 2 (filming)

https://www.imdb.com/name/nm0000116/?ref_=tt_ov_dr

Medlem

Om det använder deras Snowdrop engine, är ett högbudget-spel som släpps för nästa generation konsoler och PC kan det bli hur snyggt som helst. Hoppas de har fått relativt fria tyglar så inte filmstudio/rättighetsägare sätter en massa bromsklossar.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Kanske ska släppa i samband med någon av de nya filmerna.

2027Avatar 5 (pre-production)
2025Avatar 4 (pre-production)
2023Avatar 3 (filming)
2021Avatar 2 (filming)

https://www.imdb.com/name/nm0000116/?ref_=tt_ov_dr

Vänta nu, va? Totalt 5 filmer?!

Visst att jag tyckte första var bra men att göra 5 filmer på det känns lite som en överdrift.

Medlem
Skrivet av Striva:

Vänta nu, va? Totalt 5 filmer?!

Visst att jag tyckte första var bra men att göra 5 filmer på det känns lite som en överdrift.

Jag är orolig att uppföljarna kommer att göra mig besviken. Älskade första filmen!

Medlem
Skrivet av Mr Najsman:

Jag ställer mig mer frågande till deras film om flytt 2018, eftersom ombyggnaden inte är färdigställd än.

Byggnaden teamet flyttade till är inte den som renoveras om helt, det är en byggnad precis bredvid som jag gissar endast har gått igenom mindre renovering.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Jag är orolig att uppföljarna kommer att göra mig besviken. Älskade första filmen!

Första filmen var bra, tills man insåg det var hemska, vita människor som invaderade Amerika Pandora och dödade och drev undan indianerna Na'vi för att ta deras resurser.

Den var en lång "omg we're so sorry we invaded yous guys" till indianerna i USA.


signatur

I drank what?

Första du gör e arbetar en timme på din mänskliga avtar, sen efter det hoppar du in i din maskin och ska göra din Avatar.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Striva:

Vänta nu, va? Totalt 5 filmer?!

Visst att jag tyckte första var bra men att göra 5 filmer på det känns lite som en överdrift.

Såvitt jag minns var de planerade redan från början men det har minst sagt varit lite Duke Nukem-syndrom över det hela medan Cameron snöade in på sina dykardrömmar.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Såvitt jag minns var de planerade redan från början men det har minst sagt varit lite Duke Nukem-syndrom över det hela medan Cameron snöade in på sina dykardrömmar.

Även Disneys uppköp av Fox har gjort att datumen flyttats fram. Tror det är klart med en eller två uppföljare och sen väntar Disney på deras resultat innan dom ger green light på fler filmer.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Gnällkuk
Skrivet av Mirage:

Första filmen var bra, tills man insåg det var hemska, vita människor som invaderade Amerika Pandora och dödade och drev undan indianerna Na'vi för att ta deras resurser.

Den var en lång "omg we're so sorry we invaded yous guys" till indianerna i USA.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har inte sett den förrut men ja, pretty much that way.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Första filmen var bra, tills man insåg det var hemska, vita människor som invaderade Amerika Pandora och dödade och drev undan indianerna Na'vi för att ta deras resurser.

Den var en lång "omg we're so sorry we invaded yous guys" till indianerna i USA.

Det var en rakt av kopia av Pocahontas, så Disney var först på den pucken i så fall. Minns att jag satt på bio och halvvägs in i filmen insåg exakt hur den skulle sluta. Viskade till polaren jämte "den personen dör, de kommer bla bla, och han kommer bla bla. Detta är Pocahontas i CGI." Hade såklart alla rätt.

Ganska spot on:

Edit: Ser nu att jag inte var först med bilden

Medlem

Är väl inte mer tyst om nya Avatar spelet än det är om nya Avatar filmerna.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Första filmen var bra, tills man insåg det var hemska, vita människor som invaderade Amerika Pandora och dödade och drev undan indianerna Na'vi för att ta deras resurser.

Den var en lång "omg we're so sorry we invaded yous guys" till indianerna i USA.

Med badass guns, mechs och gunships!
Alltid kul å se Camerons krigsmaskiner iaf.

1
Skriv svar