Infinity Ward lägger ned?

Medlem

FZ, snälla sluta pumpa ut massa onödiga nyheter om IW,COD,activision, det börjar bli tråkigt att se samma saker på sidan varje dag, bara för att det är mycket kommentarer till texten betyder inte att det är en super bra nyhet som alla vill läsa, mer till för dom som verkar ha något imot activision osv...

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Lätt att sitta på sin feta röv och dissa IW på internet.

Kom igen när ni själva startat nåt från inget som genererar lika mycket pengar/arbetstillfällen/spelglädje.

Riktigt korkad inställning, det där.
Jag som hatar activision o vad IW gjorde när de släppte skithögen de kallar MW2 har ingenting att göra med vad jag får och inte får tycka om ett spel.
Tar de BETALT för ett spel så öppnar de sig för kritik. Det är deras förbannade jobb att släppa bra spel och sekunden spelet inte är gratis så ger det folk rätt att kritisera det hur de vill. Precis som jag får kritisera artister som tar betalt för sina alster. Det är deras jobb och därmed är de öppna för kritik precis som när kunder kritiserar mig på min arbetsplats för en tjänst de betalar för....

Hade det varit gratis så är det en annan femma...

Medlem
Skrivet av Warwick:

Varför hatar alla detta företaget så mycket? Och svara inte att Modern Warfare 2 var dåligt, för det är en smaksak, som ni inte delar med några andra miljoner spelare.

Du skriver svaret själv ju.. Det är en smaksak, CoD 2 (för min del) och MW var super bra online lir till PC för att sedan fördumma ( I min mening) allt med IW:net som (I min mening) tog bort all glädje från spelet, inga mods och inga favoritserverar... Så helt enkelt en smaksak som jag delar med många PC spelare.

Skrivet av Gen:

Många som kommenterat verkar ogilla IW, ändå sålde spelet rekord. Hur går det ihop?

Som många gånger skrivet på internet:
The Twilight Saga: New Moon slog rekord som den bäst säljande/sedda filmen under premiären, Var det den bästa filmen någonsin? Inte? Hur går det ihop? Duh..

Edit:

Skrivet av simon857:

FZ, snälla sluta pumpa ut massa onödiga nyheter om IW,COD,activision, det börjar bli tråkigt att se samma saker på sidan varje dag, bara för att det är mycket kommentarer till texten betyder inte att det är en super bra nyhet som alla vill läsa, mer till för dom som verkar ha något imot (emot)
activision osv...

Jag tycker dessa nyheter är riktigt intressanta, faktiskt det första jag kollar efter när jag trycker upp min fz tab, så jag vill ge cred till fz för att de följer upp dessa nyheter.


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av simon857:

FZ, snälla sluta pumpa ut massa onödiga nyheter om IW,COD,activision, det börjar bli tråkigt att se samma saker på sidan varje dag, bara för att det är mycket kommentarer till texten betyder inte att det är en super bra nyhet som alla vill läsa, mer till för dom som verkar ha något imot activision osv...

Det är spelrelaterat, jag tycker om det. Håller mig uppdaterad i spelvärlden. :3

Skrivet av simon857:

FZ, snälla sluta pumpa ut massa onödiga nyheter om IW,COD,activision, det börjar bli tråkigt att se samma saker på sidan varje dag, bara för att det är mycket kommentarer till texten betyder inte att det är en super bra nyhet som alla vill läsa, mer till för dom som verkar ha något imot activision osv...

I mitt tycke är det absolut inte onödiga nyheter eftersom detta är en enorm grej som involverar några av de viktigaste aktörerna i spelbranschen. Att folk är intresserade av detta märks också inte minst på vår interna statistik.

Samtidigt har jag full förståelse för att vissa, som du, blir trötta på att detta får rätt stor täckning. Men, well, som du säkert ser på löpet så är det ju trots allt bara en bråkdel av allt material vi publicerar varje dag som rör just Activision/Infinity Ward-kontroversen. Så jag hoppas du hittar något annat intressant att läsa om!

Medlem
Inaktiv

signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Dedikerade servers - det hade räddat IW.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det kommer väl att få resten (av dem gamla anställda) att gå över till Respawn.:D


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av simon857:

FZ, snälla sluta pumpa ut massa onödiga nyheter om IW,COD,activision, det börjar bli tråkigt att se samma saker på sidan varje dag, bara för att det är mycket kommentarer till texten betyder inte att det är en super bra nyhet som alla vill läsa, mer till för dom som verkar ha något imot activision osv...

Ledsen hörru, men sånt här är grymt intressant.
Men bryr du dig inte om att läsa om hur det går för en av de mest framgångsrika spelstudierna någonsin vet jag fan inte vad du gör här.

Medlem
Skrivet av Stenis!:
Skrivet av Hardboiled15:

IW var en jävla bra spelstudio ända tills Activision började lägga sig i spelutvecklingen. Förstår inte varför alla dampar på IW, atm så utvecklar de ju bara spel åt Activision efter deras önskningar.

Så ni som hatar MW2 borde skylla mer på Activision än Infinity Ward.

Word

Ord

Medlem

Dem kan dra åt helvete , detta gör mig jävligt glad... skadeglädje ftw

Även om inte PC spelare säljer mest så är de bäst på att bry sig och höras, fuckar man upp en PC version är chansen att få ett piss rykte avsevärt högre.

Medlem

äntligen!
stäng ner skiten och sluta dumpa ut konsollsmörja.

Medlem

DÖDÖDÖDÖ.

Medlem

Ni som säger IW kan dra åt helvete vet ju fan inte mycket....det är actvision som styrt hela skiten. om IW hade fått bestäma hade det funnits D-servers och inga DLC's. plz clueless.

Skrivet av Gen:

Många som kommenterat verkar ogilla IW, ändå sålde spelet rekord. Hur går det ihop?

Kanske för att man måste spela ett spel innan man klagar. Verkar inte det troligt?


signatur
Medlem

Bra med sådana här nyheter! Mer sådant FZ!

Hur som helst: som man bäddar får man ligga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av simon857:

FZ, snälla sluta pumpa ut massa onödiga nyheter om IW,COD,activision, det börjar bli tråkigt att se samma saker på sidan varje dag, bara för att det är mycket kommentarer till texten betyder inte att det är en super bra nyhet som alla vill läsa, mer till för dom som verkar ha något imot activision osv...

I mitt tycke är det absolut inte onödiga nyheter eftersom detta är en enorm grej som involverar några av de viktigaste aktörerna i spelbranschen. Att folk är intresserade av detta märks också inte minst på vår interna statistik.

Samtidigt har jag full förståelse för att vissa, som du, blir trötta på att detta får rätt stor täckning. Men, well, som du säkert ser på löpet så är det ju trots allt bara en bråkdel av allt material vi publicerar varje dag som rör just Activision/Infinity Ward-kontroversen. Så jag hoppas du hittar något annat intressant att läsa om!

Diplomaten har talat.

Med andra ord: "Sit down! Noob!"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Warwick:

... Och svara inte att Modern Warfare 2 var dåligt, för det är en smaksak, som ni inte delar med några andra miljoner spelare.

Det visar att marknadsföring fungerar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Om det är något som borde gå i konkurs så är det dessa förbannade företag som bara står mellan, ex activision. Det var väl knappast så att det var IW som tog beslut om dedikerade servrar om jag inte minns helt fel.

Förövrigt kan jag inte se vad folk har för problem med MW2. Single player kampanjen är grym, dock kort.

Notera att detta är enligt mitt tycke och jag har inget som helst emot eller för IW utöver att jag vet att åtminstone ett av spelen dem gjort är bra.


signatur
Medlem
Medlem

Die die die!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Girighet lönar sig inte? Haha, grymt nice!

12
Skriv svar