Snoop Dogg blir spelbar karaktär i NHL 20 - och kommentator!

Robot
Snoop Dogg blir spelbar karaktär i NHL 20 - och kommentator!

Får man röka i avbytarbåset?

#nhl-20, #snoop-dogg


Medlem

Seriöst? Är detta skämt ? Inte för att jag spelar NHL längre, för det inte kommer till PC också. Men att snopp å NHL, menar han spelar mest amerikansk fotboll och NBA typ, eller?


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

eld
Medlem

rök gräs varje dag

Medlem
Skrivet av Blessus:

Seriöst? Är detta skämt ? Inte för att jag spelar NHL längre, för det inte kommer till PC också. Men att snopp å NHL, menar han spelar mest amerikansk fotboll och NBA typ, eller?

En snabb googling visar att han tydligen har ett aktivt hockey intresse med.

Jag tycker att Snoop är skön, det skulle vara rätt underhållande att höra honom kommentera sport eller e-sport.

Medlem

Slår ändå inte Ice Hockey till NES som fortfarande är det hockeyspel som är roligast att spela.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Slår ändå inte Ice Hockey till NES som fortfarande är det hockeyspel som är roligast att spela.

Det skulle väl vara Super Blood Hockey i så fall

Men jag håller med, Ice Hockey är fortfarande ett kul party spel.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Slår ändå inte Ice Hockey till NES som fortfarande är det hockeyspel som är roligast att spela.

Då tipsar jag om spelet Super Blood Hockey.
Som ice hockey men med karriärsläge
Att det heter Super Blood hockey är pga det sprutar blod-pixlar över isen när man pucklar på varandra men det går att stänga av

Spelet finns vad jag vet till samtliga plattformar

https://www.youtube.com/watch?v=9roUcGx0qpY


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Fearnox:

En snabb googling visar att han tydligen har ett aktivt hockey intresse med.

Jag tycker att Snoop är skön, det skulle vara rätt underhållande att höra honom kommentera sport eller e-sport.

aha det visste jag inte


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Detta är utan tvekan framtiden. Mer eller mindre aparta kändisar som gör gästspel, cameos och samarbeten i och genom spel. Man kan tycka att det är postmodernistiskt trams, men det är bara att acceptera sakernas tillstånd.

Medlem

D-O-DOUBLE-G

Alltså Snoop Dogg, inte Snoop Dog

Tråddemonen
Testpilot
Redaktör

Snopp hundy hund.

Har för övrigt gjort en del fantasisk musik (som de flesta kring Dr Dre).


signatur
Skribent
Skrivet av Blessus:

Seriöst? Är detta skämt ? Inte för att jag spelar NHL längre, för det inte kommer till PC också. Men att snopp å NHL, menar han spelar mest amerikansk fotboll och NBA typ, eller?

Han var kommentator i förra UFC-spelet också.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Det skulle väl vara Super Blood Hockey i så fall

Skrivet av Molotov:

Då tipsar jag om spelet Super Blood Hockey.

Tack för infon. Kände inte till spelet men det ser helt fantastiskt ut

Medlem
Skrivet av bluebird:

Detta är utan tvekan framtiden. Mer eller mindre aparta kändisar som gör gästspel, cameos och samarbeten i och genom spel. Man kan tycka att det är postmodernistiskt trams, men det är bara att acceptera sakernas tillstånd.

Motivera varför det är postmodernistiskt. Jag vill också börja slänga runt det ordet 😂

Snoop diddily doo doggggg rulez!
”Colorado takes the puckshizzle in to the offensive zone. Mother•••••• that white boy can skate! I remember one time i was so high I thought I was skating but really...wait what was I saying? Shiiit AKS me a question dawg”

Medlem

haha, jag tycker han är riktigt passande för spel. karln e ju helskön. hans röst hade varit perfekt spelaren själv lr deras wingmen i typ alla spel. tänk dig uppdrag i liren med ice cube å snoop dogg som rösterna


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av bluebird:

Detta är utan tvekan framtiden. Mer eller mindre aparta kändisar som gör gästspel, cameos och samarbeten i och genom spel. Man kan tycka att det är postmodernistiskt trams, men det är bara att acceptera sakernas tillstånd.

Framtiden? Det har förekommit i över 30 år.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Motivera varför det är postmodernistiskt. Jag vill också börja slänga runt det ordet 😂

Nej nu tycker jag inte då ska vara så kvasi-septokontramodernisk-med-en-twist-av-rote av dig, skärp dig nu!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Framtiden? Det har förekommit i över 30 år.

Precis. Det var också rätt populärt bland serietidningar under 70-talet, "Superman Vs Muhammad Ali" osv, men dog lyckligtvis ut.

Avstängd

Kan man inte stänga av honom på nått sätt? Det är ju var och varannan match han kommer in och kommenterar. Det är alltid i 2:a period och han säger alltid samma fraser varje gång. Jag tycker det förstör något jävulskt.

Samma fraser är att han berättar om att han följt hockey sedan 80-talet och att han är kompis med spelaren P. K. Subban.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Hittade som tur var vart man stängde av skiten.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar