Adventstävling! Finn tio fel och vinn spelhårddiskar från Western Digital

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av NuZ:

Varför skriker en orange skylt att jag blockerar annonser? Gör jag inte alls, Så det så! Är de Chrome på min Iphone som spökar?

OnT
Mycket rolig och klurig tävling!

Lite hicka i vårt nya tävlingssystem. Verkar bara drabba mobilanvändare på Iphone men vi jobbar på det.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Berätta gärna hur lång tid det tog att hitta alla. Och spoilar ni några blir det inga julklappar. Eller julgröt.

3-4 minuter med sambons falkögon till hjälp, själv är jag halvblind! Svårast var den [REDACTED] i ena filmen.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roy Batty:

3-4 minuter med sambons falkögon till hjälp, själv är jag halvblind! Svårast var den [REDACTED] i ena filmen.

Hehe. Censurerade din ledtråd


signatur
Medlem
Skrivet av Garibald:

Är det inte alltid den sista som är svårast att hitta? 😋 Sällan man bara har den första kvar.

He he, jo... Men jag skulle ju faktiskt kunna ha ett par stycken kvar, den näst sista var också ganska bråkig ska jag be att få tala om. Till skillnad från resten som jag hittade hyfsat metodiskt.

Medlem

Jag var nog långsammast av alla. Måste tagit minst 25 minuter. Men som gammal Point & Click fantast har jag ett långt tålamod för sånt här.

Medlem

Försöker vara så vag jag kan för att inte spoila. Var en sak jag trodde var en grej, men fick dubbelkolla några foton, såg då att det bara var en sak som doldes naturligt i det fall det fanns en sak ivägen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Haha jag hittade alla tio, men den sista som jag hittade tog nog 25 minuter om inte mer ^^'

Rolig tävling, MEN jag vill ha tillbaka "julluckorna" som ni hade för ett par år sedan igen också ^^ där ni hade små korta filmer varje dag =P var himla mysigt att följa med i ert gamla kontor, även om vissa bara var nån minut lång =D

Backloggens befriare

Jag blir tokig. Det är ju bara 9 fel?!!??!?! /sadface


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare
Skrivet av keffkebab:

Jag blir tokig. Det är ju bara 9 fel?!!??!?! /sadface

Bara för det hittade jag det nu!


signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers

Är jag skadeglad och lite lätt psyko om jag njuter av detta?


signatur
Medlem
Skrivet av excentri:

Jag var nog långsammast av alla. Måste tagit minst 25 minuter. Men som gammal Point & Click fantast har jag ett långt tålamod för sånt här.

Icke. Jag klarade av den sista uslingen först på andra dagen. har säkert glott på filmerna i trekvart sammalagt.

Medlem
Skrivet av Popski:

Icke. Jag klarade av den sista uslingen först på andra dagen. har säkert glott på filmerna i trekvart sammalagt.

Ja, den sista uslingen var minsann inte helt lätt. Var den som tog tid för mig med. x)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är jag skadeglad och lite lätt psyko om jag njuter av detta?

Förmodligen.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Hur länge pågår tävlingen?

Grafikfejs
Paradox Interactive

Kul grej! Tror jag nailade alla tio. Eller så är jag färgblind!


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem

Fantastiskt roligt initiativ!

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Bara för det hittade jag det nu!

Jag är fortfarande fast på 9... den är bergis så uppenbar att jag missar den eller så är den tok svår -_-.

Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius Har mössa på sig inomhus!

Medlem

Har man haft sönder spelet om man har hittat 11 skillnader? 😋

Medlem

Synd att filmen var så mörk. Jag ser inte ordentligt, tror jag.


signatur

autograph

Backloggens befriare
Skrivet av Winzi:

Jag är fortfarande fast på 9... den är bergis så uppenbar att jag missar den eller så är den tok svår -_-.

Den sista tog alldeles för lång tid...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag hittar också elva "fel", eller skillnader!? 🙄 🤔


signatur

autograph

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Anders360:

Hur länge pågår tävlingen?

Innan nästa advent vill vi ha svaret.

Skrivet av Tinardirith:

Har man haft sönder spelet om man har hittat 11 skillnader? 😋

Haha, spännande!

Skrivet av autograph:

Synd att filmen var så mörk. Jag ser inte ordentligt, tror jag.

Vi ska sätta lite mer ljus till nästa.

Skrivet av autograph:

Jag hittar också elva "fel", eller skillnader!? 🙄 🤔

Det låter kul! Ska lusläsa svaren. Ni får inte fel för att ni anger någon utöver de tio vi tänkt oss.


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:
Eller så beror det på hur man tänker när man räknar "felen"?


signatur

autograph

Medlem

sjukt osäker på mitt 10:e, 9 hittades snabbt 5-10 min


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Kul tävling!

Tog säkert 15-20 minuter för mig


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

De som var svårast att få syn på var giraffen och badbollen. Resten hittade man ganska snabbt.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Inser nu när jag läser mina svar att jag skrev väldigt märkligt på nr 3. Markerade alla fel jag såg först och sedan renskrev varje punkt. Men glömde renskriva nr 3, som dök upp som nr 9 istället så uppenbarligen drog jag samma fel på två punkter därav har jag med största sannolikhet endast hittat 9...3-4 minuter tog jag på mig, borde kanske tittat noggrannare

12
Skriv svar