Inaktiv
Fokusering

Jag har märkt att jag blivit väldigt ofokuserad på sistone. Jag har lagt märke till hur lätt jag glömmer saker och att jag helt enkelt inte bryr mig om hur något görs.

Är det någon som känner likadant?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Medlem

Keep it 420 Sipmo


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Haha

Edit 1: Tror problemet ligger i att jag levt för mycket på rutin sista tiden. Hur får man igång koncentrationen som arbetslös?

Edit 2: Gjorde testet på alkoholhjälpen, tydligen inte inne i "risk zonen" men jag skulle se upp.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Greger:up:

Sipmo, tror det beror på rutinen. Under min livstid så har jag lärt mig att det är bra och nästan ett måste att träna hjärnan dagligen. Ta inte för tunga tyngder!

Kan tillägga att kärringar håller på med korsord, testa det :P. Annars är det otroligt viktigt att ha ett jobb. Att göra någonting du inte vill göra är viktigt

Medlem

Jag är alltid jätte trött, ofokuserad, seg, och förvirrad.
blivit sämmre senaste året.

men jag har ett aktivt jobb, gymmar 3g i veckan å håller på.
Men det hjälper inte.
hjärnor suger röv


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Gå ut i naturen

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag är alltid jätte trött, ofokuserad, seg, och förvirrad.
blivit sämmre senaste året.

men jag har ett aktivt jobb, gymmar 3g i veckan å håller på.
Men det hjälper inte.
hjärnor suger röv

Det kallas att bli gammal, IceMan

Sipmo ; du borde prova ta upp någon sport, eller helt enkelt bara aktivera dig fysiskt.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Börja träna, börja läs böcker eller lär dig ett nytt språk, gå med i någon annan vardagsaktivetet som gör att då kommer i kontakt med nya sociala interaktioner.

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Jag känner likadant då och då. Händer lätt när man lever i ett samhälle som främjer monotont beteende. Mitt förslag är att du bryter satta rutiner för att introducera lite nya händelser i ditt liv och sätta igång hjärnan igen. Nästa gång som du ska göra någonting - Screw that! Gör motsatsen! Säg till den där hungriga kattungen att dra åt helvete!

Just never forget to serve the public, protect the innocent and uphold the law.;)

Inaktiv

Skall försöka med detta.
Tack för alla råd & tips.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar