Robot
Ace Edge 3200

Den trångbodda spelmusmarknaden har fått ytterligare konkurrens. Edge 3200 är en gnagare från Ace of Sweden som glider som en oljad blixt. Men mjukvaran är mindre spännande.

#battlefield-bad-company-2, #quake-live, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii-chaos-rising, #torchlight


Medlem
Ace Edge 3200

Kör med min Logitech MX518, bästa mus jag haft och den har hållit bra i alla de ca 5åren jag haft den

Medlem

Använt den här musen i några månader efter en artikel på sweclockers om olika möss. Helt nöjd med uppgraderingen från min trovärdiga mx518. De keramiska fötterna ger det bästa glid jag någonsin haft med en mus på i stort sett alla släta underlag.

Kalibreringen är helt klart inte på topp. Om jag kalibrerar efter min vanliga musmatta så försvinner många rörelser. Jag måste ha fingret för lasern innan kalibreringen, då fungerar den utmärkt på musmattan.

Mjukvaran har stöd för macro som går att använda på alla utom mode och DPI knappen. Aldrig använt macro till något praktiskt men det går att göra ganska så avancerade sådana.

Att döma av kommentarerna till alla mus-recensioner vi pubbar här på FZ så måste MX518 vara otroligt populär. Tycker nästan alltid jag läser nåt i stil med "Hmm, ska jag uppgradera från min MX518 kanske?" eller "Redan nöjd med min mx518" osv osv. Verkar som nästan alla har en.

Medlem

hehe jag har en MX510, haft den i måååånga år och jag är RIKTIGT nöjd med den, vet inte om det är någon större skillnad mellan en MX510 och MX518.

Inaktiv

g5


signatur

a"C"RED -

Medlem

1.1a säg ba jag.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Kör med en mx518 jag med, varför byta bort något som funkar så bra. Dom första 2 jag hade gick dock sönder efter 6 månader vardera men den jag har nu funkar fortfarande perfekt efter 2+ år.

Trodde först det var min mus på bilden för min logitechlogga har slitits på ett nästan identiskt sätt

Medlem

Kör med Qpad 5K just nu. Innan vart det lite 3.0, MX518, Diamondback 3G


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Att döma av kommentarerna till alla mus-recensioner vi pubbar här på FZ så måste MX518 vara otroligt populär. Tycker nästan alltid jag läser nåt i stil med "Hmm, ska jag uppgradera från min MX518 kanske?" eller "Redan nöjd med min mx518" osv osv. Verkar som nästan alla har en.

Och för 300kr på webhallen är det värt att överväga ett köp nu när min vänster musknapp har blivit glappig.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Sebastian Lind:

Att döma av kommentarerna till alla mus-recensioner vi pubbar här på FZ så måste MX518 vara otroligt populär. Tycker nästan alltid jag läser nåt i stil med "Hmm, ska jag uppgradera från min MX518 kanske?" eller "Redan nöjd med min mx518" osv osv. Verkar som nästan alla har en.

Och för 300kr på webhallen är det värt att överväga ett köp nu när min vänster musknapp har blivit glappig.

Helt klart den bästa/bekvämaste jag använt ^^

Medlem

Jag köpte föra veckan på komplett en Razer Deathadder för 500:- å e nöjd som bara den:up:

Medlem

angående mx518, det är den skönaste mus jag någonsin ägt

Inaktiv

Trevlig läsning, kanske skulle vara en trevlig investering med tanke på glidet. Men får tyvärr avvakta tills min nuvarande mus ramlar isär!

Medlem

Har också MX510, både hemma och på jobbet. Har haft båda i flera år och är galet nöjd med dem

Medlem

Razer Salmosa är de enda man behöver för gaming^^

Medlem

Man känner på den kanppt medelmåtta kvaliten att den är från ACE iaf, pinsamt plastig och dålig passform på knapparna.

Medlem

har en g5 som jag är riktigt nöjd med

Medlem

min razor diamondback duger bra åt mig. vet att det är min avsaknad av skill som gör att det går crap i spel så finns ingen anledning å nyta till nån annan xD

Medlem

har haft denna ett bra tag nu och tycker den är skön men min har börjat glappa lite på höger musknapp men efterman har vant sig vid dess storlek är den jäkligtskön att spela med. valet av att kunna byta vänstergrepp alltså för ring o lilfinger som kanske borde nämnts i denna artikel är en väldigt välkommen funktion.

har ni chans att känna på musen gör de innan köp så ni vet att den passa bra i handen stog o vela mellan denna o nåra andra på computer city för några månader sen men valet blev denna för att den låg skönast i handen efter IE 3.0

1
Skriv svar