Releasehästryttare
The boys S2

Trailern för säsong 2 landade nu i kväll, ser ut som det blir mer av samma.

Medlem

Härligt! Tycker första säsongen var svinbra. Och jag gillar att man får se hjälte genren ur en annan synvinkel.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Älskade serietidningen, och även om jag inte tyckte att serien kanske levererade i riktigt samma utsträckning så gillade jag den skarpt! Ser fram mot säsong 2!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Releasehästryttare

Well shit! Verkar som Amazon dragit tillbaks trailern överallt, hittar ingen ny source just nu.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Älskade första säsongen, ser fram emot fortsättningen!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Frilansare

Gillade också första säsongen, skön blandning av svärta och humor. Delfinen...
Kul med fortsättning!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Haha, åh ja delfinen Gillade också första säsongen rejält, S2 ska spisas omedelbums så fort den släppts!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Fan va fint! Började nästan kolla på min backlog med alla ”must see”-serier som jag inte alls är sugen på just nu

Skribent

Helt klart i min Top 5 om inte Top 3 för detta år! Can't wait!

btw: verkar som att Amazon har dragit tillbaka teasern nu. Kanske var lite för våldsam?


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Releasehästryttare

Nu hittade jag en annan källa.

(Uppdaterade första posten)

Edit igen:

Nu kom är den släppt officiellt från amazon uk (bäst kvalitet):

Inaktiv

Sjysst. Första säsongen var en av de bättre serierna under hela året.

Medlem

Jag blev ärligt talat besviken på säsong 1. Tyckte inte den tog ut svängarna lika mycket som ursprungsmaterialet.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Jag blev ärligt talat besviken på säsong 1. Tyckte inte den tog ut svängarna lika mycket som ursprungsmaterialet.

Vissa saker ska man bara undvika att visa på TV och vissa saker passar helt enkelt inte in på TV

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Vissa saker ska man bara undvika att visa på TV och vissa saker passar helt enkelt inte in på TV

The Boys passar definitivt inte in på det.
Något av det bästa som släppts på senare år

Testpilot

Så jäkla bra serie. Vet inte hur många gånger jag asgarvade pga den sjuka humorn i serien.
Ser fram emot då säsong 2 kommer och Homelander flippar ur ännu mer!

Medlem

its diabolical!
mycket bra serie.

Medlem

Det här är den enda sevärda serien jag kan rekommendera sedan kanske breaking bad och prison break som känns ganska b i jämförelse med denna serien. Ser verkligen fram emot nästa säsong. Den här serien är utsökt dekadent för vår generation av serie och filmälskare inte för att trampa på någons smak men enligt mig så kanske detta är den enda serien emellan 2010-2020 som faktiskt är najs 🤪

Medlem
Skrivet av Neonplayboi:

Det här är den enda sevärda serien jag kan rekommendera sedan kanske breaking bad och prison break som känns ganska b i jämförelse med denna serien. Ser verkligen fram emot nästa säsong. Den här serien är utsökt dekadent för vår generation av serie och filmälskare inte för att trampa på någons smak men enligt mig så kanske detta är den enda serien emellan 2010-2020 som faktiskt är najs 🤪

Tror inte du trampar på någons smak utan snarare gör det klart att du är väldigt specifik i din smak. Rent av väldigt unik Det är okej det också.

Tycker personligen det finns många bra serier förutom breaking bad och the boys senaste 10 åren.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Jag blev ärligt talat besviken på säsong 1. Tyckte inte den tog ut svängarna lika mycket som ursprungsmaterialet.

Releasehästryttare
1
Skriv svar