Game Awards-rea på Steam – Red Dead 2, Resident Evil 2, A Plague Tale...

Robot
Game Awards-rea på Steam – Red Dead 2, Resident Evil 2, A Plague Tale...

Massor av hyllade spel till riktigt bra priser.

#game-awards, #steam


Releasehästryttare

Mest notervärt är väl LIfe is strange 2 för 2 euro.

Sen är det helt galet att Nier Automata vägrar rea trots att det nu är 2 år gammalt.

Och Shovel knight passade på att höja priset från 23 euro till 40 euro inför denna rean... like wtf...

Medlem
Skrivet av Devan:

Mest notervärt är väl LIfe is strange 2 för 2 euro.

*för episod 1

Releasehästryttare
Skrivet av kebbe:

*för episod 1

Ah, scammed again!

Medlem

Mmmm så Epic/konkurrens är bra för konsumenten?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

liten lätt pungspark när man köpte RDR 2 vid release o typ 6dagar senare kommer denna rea :l
surt...

Medlem
Skrivet av Devan:

Mest notervärt är väl LIfe is strange 2 för 2 euro.

Sen är det helt galet att Nier Automata vägrar rea trots att det nu är 2 år gammalt.

Och Shovel knight passade på att höja priset från 23 euro till 40 euro inför denna rean... like wtf...

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRsOe-Rk...

Shovel Knight släppte ny del: Shovel Knight King of Cards för 3 dagar sen. Därav prisökningen.

Medlem
Hm
Skrivet av FPS100:

liten lätt pungspark när man köpte RDR 2 vid release o typ 6dagar senare kommer denna rea :l
surt...

Att folk köpet snart 2 år gammalt spel för 60€ dvs 660 kr är för mig ofattbart. "Digitalt" dessutom. Kanske är jag förgammal (gamer sen ZX Spectrum tiden) men jag skulle nog kalla det för idioti.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Att folk köpet snart 2 år gammalt spel för 60€ dvs 660 kr är för mig ofattbart. "Digitalt" dessutom. Kanske är jag förgammal (gamer sen ZX Spectrum tiden) men jag skulle nog kalla det för idioti.

Ursäkta mig, men det landade på "bara" 637,58:- haha xD

Mjo håller med dig, köper typ aldrig spel direkt vid release annars, men RDR2 är ett grymt jävla spel, hade dessutom ingen lust o lira på konsol, även om jag lånade det till ps4 av en kompis o lirade en liten bit in i storyn då.

Releasehästryttare

Skall vi göra en ny forum tråd där vi diskuterar vad som händer på game awards eller skall vi ta det här?

Inaktiv
Skrivet av Devan:

Skall vi göra en ny forum tråd där vi diskuterar vad som händer på game awards eller skall vi ta det här?

Denna? https://www.fz.se/nyhet/281783-har-ser-du-the-game-awards-ina...

Medlem
Skrivet av FPS100:

liten lätt pungspark när man köpte RDR 2 vid release o typ 6dagar senare kommer denna rea :l
surt...

Sorry to say it men fanns till och med billigare på BF Rean via GreenManGaming - betalade 380kr för rockstar-kod.

Gen
Medlem
Skrivet av FPS100:

liten lätt pungspark när man köpte RDR 2 vid release o typ 6dagar senare kommer denna rea :l
surt...

Personligen är jag glad att jag väntade Såg reviews och allt klagande på framerates/krasher osv att jag direkt kände "bäst att vänta". Sen har ju spelet patchats flera gånger så det verkar mer stabilt. Och nu när jag äntligen tänkte slå till kom 20% rabatt, wohoo!

Medlem

Penis köpte rdr2 för 3 dagar sen 😶


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av A1200G:

Att folk köpet snart 2 år gammalt spel för 60€ dvs 660 kr är för mig ofattbart. "Digitalt" dessutom. Kanske är jag förgammal (gamer sen ZX Spectrum tiden) men jag skulle nog kalla det för idioti.

Om du är så gammal att du lirat sedan ZX Spectrum tiden, likt jag, så borde du tjäna bra med pengar vid det här laget att 660kr är en fjärt i vinden.

jbx
Medlem
Skrivet av Tamazin:

Om du är så gammal att du lirat sedan ZX Spectrum tiden, likt jag, så borde du tjäna bra med pengar vid det här laget att 660kr är en fjärt i vinden.

Logiskt? Så att bli gammal betyder automatiskt att du får cash? Visste du inte att det finns personer som spelat ZX Spectrum och går på socialbidrag? Då är 660kr en fjärdedel av din inkomst?!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

Logiskt? Så att bli gammal betyder automatiskt att du får cash? Visste du inte att det finns personer som spelat ZX Spectrum och går på socialbidrag? Då är 660kr en fjärdedel av din inkomst?!

Visst finns det undantagsfall, men en stor majoritet av befolkningen går inte på bidrag (Det är ju bra!) utan har ett fast jobb. Är man idag 35-40+ år (Vilket man borde vara om man lirade på ZX Spectrum) så borde man ha ganska ok jobb med ok lön. Men som sagt, det finns ju undantagsfall och några kommer jobba i kassan på Ica hela sitt liv och andra kommer leva på bidrag utan att jobba en dag i sitt liv och det är ju bara beklagligt.

1
Skriv svar