Komplimang-tråden

Medlem
Komplimang-tråden

Än en gång skapar jag trådar på detta eminenta forum, fast denna gången är det inte för att vara dryg eller diskutera politik/religion, utan snarare att jag tycker forumet behöver mer visande av uppskattning för våra medforumiter.

Med andra ord, det är dags för er att ge komplimanger/rosor/uppskattning till någon forumit som du tycker förtjänar det, kan vara ett bra inlägg, kanske vill du visa din bittra diskussionsrival att du egentligen inte hyser något agg, eller helt enkelt bara tycker en person är skön/rolig.

För att börja av denna tråden så vill jag ge ett tack till en moderator som jag tycker sköter sitt jobb väldigt snyggt, och är trevlig rent allmänt!

Wildthing får den första uppskattningen i denna tråd, jag hoppas att ni andra följer efter och visar uppskattning för någon nu :3


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Då tar jag och delar ut en klapp på axeln till ThreeZool för att han är ett föredöme och en alltigenom bra kille.


signatur
Medlem

Ja då skulle jag ge en komplimang till WaltX för att vara en schyst kille och intelligent


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Ger ett tack till WaltX för att han la upp "New Divide" på sin blogg


signatur

Rawr

Medlem

måste faktist ge en komplimang till dig greger för att jag tycker du alltid håller en respektabel och mogen dialog vid trådar som alltid urartar mot personangrepp och andra diverse trollerier

sen passar jag på att ge kudos till både supermegakändisarna castorfiber och iceman för att dem minimerat deras inläggs postande senaste veckorna så vi andra mindre kände forumiter får synas lite mer!

och för inte göra någon annan ledsen och utlämmnad så ger jag alla forumiter på FZ en varsin virtuel ros och önskar er alla en happy frag on

Medlem

CastorFiber förstås! Formulerar sig bra, smart, rolig, etc etc.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem
Skrivet av MilleX:

Ja då skulle jag ge en komplimang till WaltX för att vara en schyst kille och intelligent

Skrivet av Crawller:

Ger ett tack till WaltX för att han la upp "New Divide" på sin blogg

Stort tack! Det glädjer mig

Dem som jag skulle vilja skriva lite om är följande:

- MilleX
- En schysst kusin med nästan samma smak och intressen som jag. Men han kan vara grymt kaxig ibland ;P

- Crawller
- Ber om ursäkt för en kommentar i en tråd om du kommer ihåg det. Du verkar vara på bra humör för det mesta och det är kul att diskutera saker med dig.

- Ariath
- Medlemmen men skönast musiksmak på forumet!

- WildThing och Xphome
- De två bästa moderatorerna på forumet.

- Combalex
- Med honom har man haft många trevliga chattsesioner med på MSN. Även om det har gått lite överstyr ibland... haha ;D

Jag har säkert glömt någon nu, men jag är sjukt trött efter biobesöket.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

komplimang till mig själv eftersom jag förjävlig på after effects


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WaltX:

Jag har säkert glömt någon nu, men jag är sjukt trött efter biobesöket.

Har du sett på Harry potta?:P

Skulle själv vilja tacka Iceman för att alltid vara glad ( verkar det som och har aldrig sett han faktiskt säga något dumt, han är rättvis helt enkelt.

All Fz Crew ska ha creds för att göra denna sajt till en av sveriges bästa spelsajter ( bästa ):P
Förutom lite missöden då och då, skulle gärna vilja att dom öppnade portarna för lite mer folk som skulle kunna tänka sig att jobba gratis ( typ ) så att små saker skulle kunna fixas.

Greger är alltid rolig att diskutera med och är alltid först med sina facepalms.

Och ett stort tack till er alla andra, för jag orkar inte lista upp alla klockan två på kvällen.. lol.


signatur

Wai

Medlem

Creds till er alla <3

Medlem

Xphome - Bästa moderatorn


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

cred till bjosarn för att han verkar alltid säga saker så ärligt och rakt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Creds och komplimanger till alla som hänger i forumen, det är ju den stora massan som håller det igång.

Annars så vet jag inte om det är någon viss person som ska få några high fives, för jag hatar er alla lika mycket.

Medlem

Utan inbördes rangordning får följande forumiter en komplimang.

IceMan för ditt humör mer eller mindre alltid är på topp. Sånt smittar av sig:)

WaltX. Allmänt trevlig hårdrockare och filmentusiast;)

CastorFiber. Ditt sätt att vara dryg med glimten i ögat är svåröverträffat. Keep on!

Fairfax. Dina inlägg är dom mest välskrivna.

Zelaxe. En vuxen hjärna i en 13-årings kropp. Du verkar intelligent.

Greger. Killen med samma typ av humor som jag. Du skriver mogna inlägg.

EliasN. Forumets pastor;). Ofta ensam i debatterna men du får en dagens ros av mig.

Hukkie. Killen vet vad Might & Magic-serien hade att erbjuda förr;)

Det får räcka för denna gången. Jag återkommer när jag kommer på mer.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Till mig själv för att jag är ett narcissistisk svin.

Medlem

Shrudder - Otroligt smart person som verkar ha minst 3 hjärnceller! Talar ibland om sig själv i tredje person, vilket iofs inte gör nåt då han alltid kommer med korrekta uttalanden!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

wOOt. Har du 3 hjärnceller!? En i min klass sa att jag bara hade 2, och att dem motarbetade varandra

Medlem

grejen är ju att Shrudder har en som är domare och särar på dom andra två när de går för långt utifall den ena skulle döda den andra...det skulle ju inte vara bra


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Skrivet av Xeols:

wOOt. Har du 3 hjärnceller!? En i min klass sa att jag bara hade 2, och att dem motarbetade varandra

Säker på att den personen inte pratade om sig själv?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Får väl berömma några personer också,

Greger
har man retat sig på ibland, men man har sett att han har mer humor än man trott, och man uppskattar han mer och mer.

Iceman
kan ju få vem som helst på gott humör

Ariath
för att man har träffat han en gång när han var hos en Volvopolare på Källö Knippla och vi kollade film och lite annat.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Ariath
för att man har träffat han en gång när han var hos en Volvopolare på Källö Knippla och vi kollade film och lite annat.

Hehe:) Nu ramlade polletten ner. Det var ju två år sen. Jag tänkte hälsa på igen snart när tummen avlägsnat sig från ett ställe.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Dagens ros vill jag ge till Nudelsdesign som har en grymt skön attityd. Han ser farlig ut åxå....

Youtube-proffs

Vill tacka Greger för att du var med när vi drog igång Team Facepalm =D

Tack även Iceman för att att jag öppnat ögonen extra mycket för Mercedesfordon, speciellt de äldre.

Tack även Molotov för den gamla goda tiden när vi lirade BF1942, tack Spirotris samt Acne999 (tror jag, döda mig om jag har fel)

Samt även tack som fan CastroFibre för du är en sjukt ball pojke\gubbe\snubbe\gamling.

Vet aldrig vad jag skulle göra utan alla er på internätet!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Polish ; tack gode gud att våra snabba och effektiva räder med TFP har gjort att vi inte behöver använda dom nuförtiden

Jag tycker att Juno Reactor förtjänar en komplimang idag, jag vet inte riktigt vad det är som gör det men du verkar vara en ganska trevlig prick!

Och ja, Ariath tycker jag allt ska få en han också, plus Fairfax då båda två av dessa individer verkar mogna och tillför bra saker till forumet :3


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Thread approved by Vildis! Vi behöver mer kärlek på det här forumet! ^_^

Det är för många som ska ha komplimanger för att ni gör forumet det som det är, ni får helt enkelt ta för er om ni känner er utvalda ;>


signatur

Videomupp

Avstängd

Tack Ariath. Det finns många trevliga personer här och många som jag skulle vilja ge komplimanger till.

Några namn jag vill nämna är Nevynswe, som jag hade en intressant PM-korrespondens med för två månader sedan. Nevynswe hade många bra poänger och visade sig vara påläst och kunnig.

Sedan vill jag ge en komplimang till Greger, som jag har diskuterat med ett antal gånger. Greger håller en bra nivå på debatten och har bra argument.

Wildthing tycker jag är en bra moderator och förtjänar därför en ros.

Ariath ska ha en komplimang också. Inte för att jag fick en av honom, utan för att jag tycker att Ariath, precis som Greger, utmärker sig på ett bra sätt i diskussioner.

Medlem

Greger - För att göra bra inlägg så väl som trådar.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

fairfax filtrerar alltid bort det negativa från trådarna och svarar på ett föredömligt sätt.
castorfiber är skön och bra på att förklara hans egen syn på saker och ting med förståelse för att alla kanske inte håller med honom. Respekt för det.
greger är en joker, kunnig med en tvist
psykotisk har bra smak på saker och ting känns det som + i kanten för narcissism
iceman din knäppgök

sen är ni ju så många fler, men här är några aktiva som jag lyckas sammanfatta lite kort enligt mitt tycke.


signatur

thank you, come again

Medlem

förlåt för bump men tänker ge en komplimang till EliasN, det var förvisso länge sen vi hade en diskussion men en komplimang är aldrig för sen för att vara en trevlig person som kan föra en diskussion, och ska även ha komplimang för att fortfarande orka med forumet även om det oftast blir en massa löjliga påhopp på din religiösa tro.

Sen ska Nestor få en för att han helt enkelt blandar komedi med seriös fakta, något som inte många människor är kapabla till!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

123
Skriv svar