Bungie tecknar avtal med Activision

Robot
Medlem
Bungie tecknar avtal med Activision

Let the whining begin!

Inaktiv

Halo of Duty: Crap in ReachWarfare *milkmilk*


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ingen bra nyhet är mitt första intryck. Men hoppas att Bungies nästa spel blir Oni 2, gillar Oni bra mycket mer än Halo-spelen de utvecklade.

Medlem

Let the milking hit the floor, let the milking hit the...FLOOOR! Men seriöst, det vore härligt med lite Bungie spel på ps3


signatur

Game long and prosper

Medlem

NEEEEEEEEEJ!!

Varför Bungie? Varför??

Vafan tänker dom på?? Activision kommer att bli deras grav jag lovar!!

R.I.P. Bungie


signatur
Medlem

Jag gillar inte activision längre, så det var en oerhört dålig nyhet


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Citat:

"Activision stöder vårt mål att ge våra fans den absolut bästa spelupplevelsen."

Hahaha! Inte trodde jag att Bungie var så här blåsta, där ser man.


signatur

Jaha.

Medlem
Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Ingen bra nyhet är mitt första intryck. Men hoppas att Bungies nästa spel blir Oni 2, gillar Oni bra mycket mer än Halo-spelen de utvecklade.

Amen to that! Och då hoppas jag de slänger in jätteroboten som ströks ur ettan.

Medlem

Nej... men... va fan.

De enda bra var att dom fortfarande är självständiga. Men allvarligt, Activision? Med all skit som verkar flyga åt deras håll nu så känns de ju inte bra alls.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Snacka om att sälja sin själ till djävulen.

Medlem
Inaktiv

Tror knappast Bungie kommer att ha skrivit på kontrakt liknande de infinity ward hade, med allt som hänt nyligen...

Medlem

Kunde varit värre, men Bungie är fortfarande självständiga och äger sitt IP. Så de bör ha större kontroll än Activision över sina egna produkter.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Verkar som att få i kommentartråden läst nyheten ordentligt.

Medlem
Skrivet av galnegus:

Verkar som att få i kommentartråden läst nyheten ordentligt.

Eller så kanske dem har läst den ordentligt men vill inte att Bungie ska associera sig med ett skitföretag, även om det bara handlar om utgivning? =P


signatur

Jaha.

Medlem

Kan ändå vara bra om man läser Harold Ryans svar om multiplattform. Kan andra än enbart 360 användare få smaka på Bungiespel.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Ingen bra nyhet är mitt första intryck. Men hoppas att Bungies nästa spel blir Oni 2, gillar Oni bra mycket mer än Halo-spelen de utvecklade.

Ah... nostalgi

Inaktiv

Bungie är rätt så klara med Halo just nu, så vafan klagar alla om? Second, bungie är lite mer smarta och kommer som det stod, fortfarande vara oberoende. FZ IS SERIOUS BUSINESS

Inaktiv

hahaha. Varför tecknar man ett avtal med ett företag som stäms på 3,7 miljarder


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Fy fan vad illa!


signatur

Ducati Streetfighter 848

hahahahahahaha! Detta kommer bli intressant att följa

Medlem

Tråkigt att höra med tanke på Activisions sätt att hantera Infinity Ward teamet.

Medlem

Haha fan va bra!!

Hoppas det går åt helvete xD

Medlem

Är dem efterblivna!
Activision kommer ju fan hack i häl på EA nu ju. Dem skulle försökt med ubisoft istället. 500 ggr bättre än activision och EA tillsammans.

Skrivet av FasterSixth:

Tråkigt att höra med tanke på Activisions sätt att hantera Infinity Ward teamet.

Tror Blizzard hade en hand i det.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

R.I.P Bungie vi kommer att sakna er och era spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Där ser man vad pengar kan göra.

Medlem
Skrivet av Javas:

Let the milking hit the floor, let the milking hit the...FLOOOR! Men seriöst, det vore härligt med lite Bungie spel på ps3

Aldrig i livet


signatur

Requiēscat in pāce ~

12
Skriv svar