Överraskningen - Nya Xboxen avtäcktes inatt!

Medlem
Skrivet av dex20:

Alltså förlåt, men vad snackar du om? Ingen människa förutom några på Sonys som designar enheten har en aning om hur den kommer se ut. Har inte varit några läckor överhuvudtaget om hur den ser ut /förutom devkitet då, men det är ju inte ens litet).

Kan du länka till den information angående prototyper som du pratar om? Du snackar hela tiden om att Playstation 5 är liten, men du har fortfarande inte visat något. Eller du är bara här för att trolla eller vad är det du pratar om?

Men tydligen så vet du vilka utvecklingskostnader som Playstation har och dom har tydligen redan förlorat enligt dig i princip. Väldigt intressant "inside information" du besitter som ingen annan på internet lyckas ha fått tag på

Om man skulle säga något så är det väl möjligtvis en liten fördel Playstation för tillfället om man ska tro Jason Schreier (som är väldigt trovärdig inom den branschen) som säger att många utvecklare är oroliga för att dom fortfarande inte har fått tillgång till den nya Xboxen. Förvisso bara rykten, men verkar vara mer information än vad du slänger ur dig

Sa aldrig att ps hade förlorat allt och prototyp bilder har florat runt på internet länge,
Att dom kan ändras kan dom men det är stora kostnader och ingengörs arbete som kostar mycket om du nu ska konkurrera med kostnad och prestanda emot en stor box emot en liten box.

att ni tävlar och fanboyar är ju en femma jag utgår ifrån teknik och kostnad och utvecklingsprocess, att jag vet hur en ps blir har jag inte sagt jag utgår ifrån vad vet med mest sannolikhet.

Jag sa även ovan att stora lådor är billigare pga utrymme för större delar dvs mindre kostnad för hårdvaran och utvecklingsprocessen blir betydligt billigare och inte nog med det prestandan blir även bättre.

Varför? jo för du behöver inte ta fula snabbvägar på grafik och minneskortsluckor, som ställer till problem både för själva biosen i konsolen och för utvecklarna.

Vilket jag inte heller har pratat om hur mycket lättare det blir för att just arbeta med utveckla spel med färre problem.

återigen, jag säger saker som vi vet och vad vi sett, dvs med störst sannolikhet vad vi kan utgå ifrån, det vill säga att saker kan förändras men det är inget som är bra för playstation för det blir kostnader dom inte vill ha på sig då dom garanterat blivit tagna på sängen med en stor konsol.

då jag lovar dig playstation har följt det som dom gjort i alla år försöka ha så snygg smidig som möjlig, men det går inte längre om du ska klara av att ha en bra prestanda på din konsol till priset.

alla konsoler senaste 2 generationerna har fått skära ner spelen som blir crossplay med popins och andra luriga idéer som gör att spelen ser dåligt ut och går och tuggar på mindre än 60 fps.

Genom att göra såhär undviker du detta, och jag kan lova dig playstation vill inte bli den konsolen som blir känd denna generationen med sämre fps och prestanda.

Inte bra för deras varumärke, därför blir dom tvungna att sadla om ändra hela sin idée vilket är en lose lose situation för dom.

Dex
Medlem
Skrivet av FuzioN:

Sa aldrig att ps hade förlorat allt och prototyp bilder har florat runt på internet länge,
Att dom kan ändras kan dom men det är stora kostnader och ingengörs arbete som kostar mycket om du nu ska konkurrera med kostnad och prestanda emot en stor box emot en liten box.

att ni tävlar och fanboyar är ju en femma jag utgår ifrån teknik och kostnad och utvecklingsprocess, att jag vet hur en ps blir har jag inte sagt jag utgår ifrån vad vet med mest sannolikhet.

Jag sa även ovan att stora lådor är billigare pga utrymme för större delar dvs mindre kostnad för hårdvaran och utvecklingsprocessen blir betydligt billigare och inte nog med det prestandan blir även bättre.

Varför? jo för du behöver inte ta fula snabbvägar på grafik och minneskortsluckor, som ställer till problem både för själva biosen i konsolen och för utvecklarna.

Vilket jag inte heller har pratat om hur mycket lättare det blir för att just arbeta med utveckla spel med färre problem.

återigen, jag säger saker som vi vet och vad vi sett, dvs med störst sannolikhet vad vi kan utgå ifrån, det vill säga att saker kan förändras men det är inget som är bra för playstation för det blir kostnader dom inte vill ha på sig då dom garanterat blivit tagna på sängen med en stor konsol.

då jag lovar dig playstation har följt det som dom gjort i alla år försöka ha så snygg smidig som möjlig, men det går inte längre om du ska klara av att ha en bra prestanda på din konsol till priset.

alla konsoler senaste 2 generationerna har fått skära ner spelen som blir crossplay med popins och andra luriga idéer som gör att spelen ser dåligt ut och går och tuggar på mindre än 60 fps.

Genom att göra såhär undviker du detta, och jag kan lova dig playstation vill inte bli den konsolen som blir känd denna generationen med sämre fps och prestanda.

Inte bra för deras varumärke, därför blir dom tvungna att sadla om ändra hela sin idée vilket är en lose lose situation för dom.

Alltså nu får du ge dig..... Du påstår igen att du pratar om saker som vi vet och har sett, men länka till något av detta i så fall för tror nog att alla här på FZ vill se detta. Du pratar om vad alla vet och har sett, men du kan inte visa något av detta?

Du får väldigt gärna visa dessa prototyp bilder som har florerat runt på internet som du påstår. Har inte sett några och varken FZ eller Sweclockers har länkat något om det. Vissa gärna en länk till detta.

Har du någon länk till något av detta du säger finns mycket och länge på internet eller du ska bara fortsätta så här?

Medlem
Skrivet av martinot:

Ser inte alls den kopplingen. Tror du försökt kopiera den gamla beskrivningen av den förra Mac Pro (den stämmer det hyfsat väl på till skillnad från denna).

Jag vet inte ens hur förra Mac Pro ser ut!

Ta en titt på denna papperskorg så förstår du vad jag menar!
https://www.shopsign.se/shop/avfallsbehaallare-for-2871p.html

Det ser nästan ut som de haft denna papperskorg som förebild för kommande Xbox
https://www.carbi.dk/udendors-affaldsbeholder-med-frontlaage-...

Medlem
Skrivet av submariner:

@NuZ:

X360 var aldrig bättre konsoll än ps3 då 50% av 360 gick i sönder och MS fick hosta upp nya konsoller till dessa som fick sina pajade av Trod. Dessa är inräknade i försäljnings siffrorna därför 360 sålde så många. Har inte läst något om att ps3 gick i sönder men ändå gick 3an förbi i slutet.

Sony har krossat MS i alla generationer utom 360 men det är pga ovan!

yep, en av mina två gick sönder, fixades lätt med Microsoft kundsupport och ups var där inom ett par dagar och hämtade, var förvisso tvungen att betala för en låda från posten på en hundralapp eller två och dom pengarna har man inte sett sen dess, men sånt är livet. Aldrig haft utländsk ms support från något annat land via telefon, vilket jag har hört att andra haft. Min mors väninna fick dock någon i Afrika, när hon kontaktade västtrafik, från den svarta delen av afrika, inte Sydafrika dock. Han bara sa ja i början, sen frågade hon om han vet hur lång stund det tar att bege sig till den hållplatsen, då sa han bara, inte vet jag. Jag sitter i Afrika😆S. ög att säga upp xbox live på den tiden, telefonkontakt, nu bara man fixar det online. Det bör påpekas att jag var grovt förkyld och sjuk då jag öppnade upp min andra xbox 360 premium som också fick rrod. Vilket innebar att skalet knäcktes på mitten och nu är den naken men fungerande hos mina föräldrar, låter dock som någon tomköra en moped i vardagsrummet. Ska slänga den så fort jag rensat all information grundligt. Köpte xbox one för extra pris på netonnet då dom flyttade till en större yta i Borås. Mest pga bc. Man fick gratis och dålig pan pizza. Regnade också om jag kommer ihåg rätt. 😉

Jag skulle säga att Gears of War serien trots allt lockade många, det och halo serien. Jag vet att jag skaffade en Xbox 360 premium för dom spelen (Gears of War, senare fick man ju också halo 2, och än senare fick man också Halo 3,extrapris på elgiganten första dagen, har antingen fått en T-shirt till eller så fick min äldre bror det då han extra arbetade under gymnasiet). Dock så var byggnadskvaliten så enormt taskig på Xbox 360,jag hade min stående på golvet bredvid skrivbordsstolen. Som självklart rullade fram eller bak då man skulle göra något annat. Vilket innebar att GoW skivan blev ospelbar. Breahl jag tycker att viva pinata och det fristående expansion packet var bra, det och konkers samt banjo spelen, perfekt dark finns väl inte enhanced på PlayStation 4 pro likaså dom tidigare nämnda spelen? Spec ops, köpte jag extremt billigt till min xbx och den verkar inte finnas på PlayStation store. Glöm inte dom 4 spelen med Games with gold, som funkar även trots att ens prenumeration har tagit slut. Enligt min xbx så har jag lyckats samla på mig 375 spel genom åren. Extremt många via gwg, extrema rabatter och öppna betor. NHL19 som man fick med gwg (runt E3?) spelar jag fortfarande. Av någon anledning så räknas rare replay också två gånger om. Ber om ursäkt för väldigt långt svar. Jag föredrar självklart xbox serien framför PlayStation serien men jag har en ps3 slim (2 generationen) och en ps4 som jag köpte av min yngre bror då han begav sig till Kina. Snart ska jag få tillbaka min gameboy color, gba som min yngre bror tog över efter att jag lämnade för högskolestudier, monkey puncher ska bli skönt att spela igen. Jag har en sega mega drive mini på gång också, förstår inte folk som är lojala mot ett visst märke eller företag, fanboys verkar mest bli bittra? Istället för att satsa på flera konsoler om dom har råd och vill. Aldrig varit en fanboy.

Medlem
Skrivet av martinot:

120 är roten ur 14400. Testa på nytt.

Är inte 240 roten ur 14400? Det är vad jag får fram och isåfall har Dunder helt rätt.

Medlem

[quote postid="3952476" userid="327823" name="YmerXE"]
yep, en av mina två gick sönder, fixades lätt med Microsoft kundsupport och ups var där inom ett par dagar och hämtade, var förvisso tvungen att betala för en låda från posten på en hundralapp eller två och dom pengarna har man inte sett sen dess, men sånt är livet. Aldrig haft utländsk ms support från något annat land via telefon, vilket jag har hört att andra haft. Min mors väninna fick dock någon i Afrika, när hon kontaktade västtrafik, från den svarta delen av afrika, inte Sydafrika dock. Han bara sa ja i början, sen frågade hon om han vet hur lång stund det tar att bege sig till den hållplatsen, då sa han bara, inte vet jag. Jag sitter i Afrika😆S. ög att säga upp xbox live på den tiden, telefonkontakt, nu bara man fixar det online. Det bör påpekas att jag var grovt förkyld och sjuk då jag öppnade upp min andra xbox 360 premium som också fick rrod. Vilket innebar att skalet knäcktes på mitten och nu är den naken men fungerande hos mina föräldrar, låter dock som någon tomköra en moped i vardagsrummet. Ska slänga den så fort jag rensat all information grundligt. Köpte xbox one för extra pris på netonnet då dom flyttade till en större yta i Borås. Mest pga bc. Man fick gratis och dålig pan pizza. Regnade också om jag kommer ihåg rätt. 😉

Jag skulle säga att Gears of War serien trots allt lockade många, det och halo serien. Jag vet att jag skaffade en Xbox 360 premium för dom spelen (Gears of War, senare fick man ju också halo 2, och än senare fick man också Halo 3,extrapris på elgiganten första dagen, har antingen fått en T-shirt till eller så fick min äldre bror det då han extra arbetade under gymnasiet). Dock så var byggnadskvaliten så enormt taskig på Xbox 360,jag hade min stående på golvet bredvid skrivbordsstolen. Som självklart rullade fram eller bak då man skulle göra något annat. Vilket innebar att GoW skivan blev ospelbar. Breahl jag tycker att viva pinata och det fristående expansion packet var bra, det och konkers samt banjo spelen, perfekt dark finns väl inte enhanced på PlayStation 4 pro likaså dom tidigare nämnda spelen? Spec ops, köpte jag extremt billigt till min xbx och den verkar inte finnas på PlayStation store.

Glöm inte dom 4 spelen med Games with gold, som funkar även trots att ens prenumeration har tagit slut. Enligt min xbx så har jag lyckats samla på mig 375 spel genom åren. Extremt många via gwg, extrema rabatter och öppna betor. NHL19 som man fick med gwg (runt E3?) spelar jag fortfarande. Av någon anledning så räknas rare replay också två gånger om. Ber om ursäkt för väldigt långt svar. Jag föredrar självklart xbox serien framför PlayStation serien men jag har en ps3 slim (2 generationen) och en ps4 som jag köpte av min yngre bror då han begav sig till Kina. Snart ska jag få tillbaka min gameboy color, gba som min yngre bror tog över efter att jag lämnade för högskolestudier, monkey puncher ska bli skönt att spela igen. Jag har en sega mega drive mini på gång också, förstår inte folk som är lojala mot ett visst märke eller företag, fanboys verkar mest bli bittra och arga? Istället för att satsa på flera konsoler om dom har råd och vill. Aldrig ens varit en fanboy.

Sedan så har xbox gamepass Rage2, Shadow of The tomb raider mfl. Jag hade gbox guld live till 29 November nästa år, löste in mina poäng jag fått via Rewards och inköp av spel, betalade 10kr för 3 månader för Gamepass Ultimate samma dag som Gears 5 släpptes. Nu har jag till och med till 13/05/2021. Stämmer inte överens med 29/11/2020+3 månader men jag klagar inte, bästa 10 kronorna som jag någonsin har spenderat.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Fel igen.

Nej, först kom @AplAy och kommenterade kring 8k och 120Hz. Oklart varför då det kommer dröja många år tills vi är där. Kanske var sarkastisk.

Sen kom @martinot och försöker påstå att dagens konsoler och PCs klarar av 4k i 120FPS. Nu försöker han yra bort det då jag påvisade hans fel.

Sen kom du och fortsatte med att dagens konsoler klarar av 4k i 60Hz, vilket inte var vad vi pratade om, men visst... Med neddragen grafik, som sagt, klarar de 4k.

Det var en respons till ditt yrande om taskig, nedbantad och skräpig kvalité aka körda i botten, då dom kör i 4k@60 Hz på dagens konsoler och pc . Du borde veta att hdmi 2.0b bara stödjer 1440@120hz hdr på sin höjd, vilket jag antar att du påpekade till dom andra och microsoft. Microsoft har adrig sagt 4k@120hz spel på xbx. Sedan vet jag inte ens om du spelat Gears 5 på Xbox One X, WoT, FarCry5 och tomb raider spelen som är enormt vackra på Xbox One X förutsatt att dom är enhanced till xbx och ingen av dom är vidare nedbantade överhuvudtaget. Sedan är jag väl tveksam till någon som säger att 120 upphöjt med 2 (120^2)inte är 14 440. Du bör kontakta Google, National Instrument samt Texas Instrument för att berätta att deras program och TIs miniräknare ger fel resultat. Det förklarar varför jag bara fick D i Matematik2b, Texas Instrument TI-30XB MultiView gav mig just 14400 som resultat också. Så Huawei EMUI 8.0 baserat på Googles Android oreo 8.0 har också fel? Googles inbyggda miniräknare i deras sökmotor har också fel? Försök igen.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Är inte 240 roten ur 14400? Det är vad jag får fram och isåfall har Dunder helt rätt.

Stämmer. Var jag som skrev fel i den senaste posten. Annars är det tvärt om Dunder som haft fel hela tiden och endast talat om 120, medans jag hela tiden talat om 240 (bara att gå upp i tidigare inlägg och läsa svart på vitt).


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Konstig Inombords:

Som sagt. Är 30+. Det tog lite tid innan jag slog mig loss från dem kedjorna.
Och jag förstår att man vill vara hängiven en konsol. Men idag är jag befriad.
Men samtidigt måste man ha tolerans med dem som tror att allt är skrivet i sten.

Om Microsoft kan övertyga med Xbox så kan dem ta en bra andel av konsol marknaden.
Det är bättre att leva och se. Medan dem som har motsatt inställning.
Tror att allt är skrivet i sten: Och dem tror att deras produkt kommer alltid gå ut med vinst.

Härligt att höratt det finns många vettiga och rationella människor här som inte måste gå i krig för så triviala saker som olika produkter och varumärken!

Har inte själv bestämt mig åt varken ena eller andra hållet. Inte ens säkert att jag köper någon av de. Men ser oavsett mycket fram emot de nya konsol-linjerna från bägge företagen. Tror de kan höja ribban fint i nästa generations spel! 😃


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Dunder:

Fel igen.

Nja. Jag skrev av misstag ditt svar ovan (120) - som jag däremot håller med är helt fel. Skönt att du håller med!

Rätt skall självklart vara 240.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av Dunder:

Sen kom @martinot och försöker påstå att dagens konsoler och PCs klarar av 4k i 120FPS. Nu försöker han yra bort det då jag påvisade hans fel.

Nej. Det är en lögn och fabricering från din sida (som alltid).

FYI: Jag skrev endast om 4K (inte 120).


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av NuZ:

Va? PS3 fat hade ju jätte problem med kondisarna och den inbyggda nätdelen. Var många som blev för varma och pajjade. Var ett jätte problem. Jag fick byta min jag hade. Fick även rrod på min 360, Så den bytte jag också. Spelen flöt också mycket bättre på 360. Var en mycket bra konsol med Achivements osv

Jo, det var mycket problem med den generationens konsoler gällande hårdvaran.

Skrivet av NuZ:

Fan vad tråden är full av religiösa fanboys. Det är ingen som vet hur det kommer bli. Fakta är att Xbox leder just nu med både visad hårdvara, spel och tjänster. Ska bli kul julen 2020. Förbokade på Webhallen båda 2.

Jo, det är ju värre trollningar och fake news här i tråden än vad Putin och CCP genererar tillsammans!

Man undrar ju vad de är så oroliga för...


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av xverminator:

Jag vet inte ens hur förra Mac Pro ser ut!

Fantastiskt (att du inte vet)!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem
Skrivet av martinot:

Nja. Jag skrev av misstag ditt svar ovan (120) - som jag däremot håller med är helt fel. Skönt att du håller med!

Rätt skall självklart vara 240.

Skrivet av martinot:

Nej. Det är en lögn och fabricering från din sida (som alltid).

FYI: Jag skrev endast om 4K (inte 120).

Jag antar att SweClockers har fel och du har rätt då

EDIT: FYI: Att du inte läser ordentligt kan jag inte ansvara för.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jag antar att SweClockers har fel och du har rätt då

https://cdn.sweclockers.com/artikel/diagram/15061?key=07429cc...

EDIT: FYI: Att du inte läser ordentligt kan jag inte ansvara för.

men han har ju inte sagt nåt om att 4k ska vara i 120hz säger han ju.

Medlem

skrev du fel här eller?

Skrivet av YmerXE:

Är inte 240 roten ur 14400? Det är vad jag får fram och isåfall har Dunder helt rätt.

för sen säger du tvärtemot liksom (om man bortse från skriv felet med en 4 då alltså):

Skrivet av YmerXE:

Sedan är jag väl tveksam till någon som säger att 120 upphöjt med 2 (120^2)inte är 14 440. Du bör kontakta Google, National Instrument samt Texas Instrument för att berätta att deras program och TIs miniräknare ger fel resultat. Det förklarar varför jag bara fick D i Matematik2b, Texas Instrument TI-30XB MultiView gav mig just 14400 som resultat också. Så Huawei EMUI 8.0 baserat på Googles Android oreo 8.0 har också fel? Googles inbyggda miniräknare i deras sökmotor har också fel? Försök igen.

Medlem
Skrivet av bleken:

men han har ju inte sagt nåt om att 4k ska vara i 120hz säger han ju.

Fast det var vad diskussionen handlade om, så om han inte säger något annat får man anta att han förstått vad som diskuteras.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Fast det var vad diskussionen handlade om, så om han inte säger något annat får man anta att han förstått vad som diskuteras.

ja kanske det men han skrev ju rätt klart att han inte snackar om Hz:en och endån fortsätter du med det istället för att förklara att du menade det

för han första svar var på ditt inlägg:

Skrivet av Dunder:

Vet inte vad du menar, finns varken PC eller konsol som ens klarar 4K. De kommer självklart inte klara 8K nästa år.

Utveckla gärna.

och det säger ju trots all att inte går att köra 4k och inget om hz, så det e ju där allt missförstånd har varit.

Medlem
Skrivet av bleken:

ja kanske det men han skrev ju rätt klart att han inte snackar om Hz:en och endån fortsätter du med det istället för att förklara att du menade det

för han första svar var på ditt inlägg:

och det säger ju trots all att inte går att köra 4k och inget om hz, så det e ju där allt missförstånd har varit.

Nu glömde du läsa vad som citerades. Det står svart på vitt 120Hz.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nu glömde du läsa vad som citerades. Det står svart på vitt 120Hz.

Glömde inte den. Men du skrev på svart och vit endast 4k, där av tolkningen av andra,

Du skulle ha skrivit finne inget som klarar 4k i den Hz även du citerar en som skriver hz.. Annars e det rent objektiv endast i 4k som du skrev.

Och han skrev på svart å vit att han inte menade Hz och du fortsatte och skriva om Hz istället för att påpeka att du menade Hz åxå

Medlem
Skrivet av bleken:

Glömde inte den. Men du skrev på svart och vit endast 4k, där av tolkningen av andra,

Du skulle ha skrivit finne inget som klarar 4k i den Hz även du citerar en som skriver hz.. Annars e det rent objektiv endast i 4k som du skrev.

Och han skrev på svart å vit att han inte menade Hz och du fortsatte och skriva om Hz istället för att påpeka att du menade Hz åxå

Jag tar inte ansvar för andras läsförståelse, tyvärr.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jag tar inte ansvar för andras läsförståelse, tyvärr.

Men ta ansvar för att du objektivt skrev fel på ditt citat med att glömma nämn Hz och ta en ansvar för dina egna misstolkande, dvs att han skrev att han inte menade Hz och du bara fortsatte och debattera istället för påpeka att ni misstolka varandra. Jag försökte bara hjälpa er misstolkande ni har gjort.
Men nu har du bara blivit löjligt och inre våga erkänna dina egna misstag

Medlem
Skrivet av bleken:

Men ta ansvar för att du objektivt skrev fel på ditt citat med att glömma nämn Hz och ta en ansvar för dina egna misstolkande, dvs att han skrev att han inte menade Hz och du bara fortsatte och debattera istället för påpeka att ni misstolka varandra. Jag försökte bara hjälpa er misstolkande ni har gjort.
Men nu har du bara blivit löjligt och inre våga erkänna dina egna misstag

Jag har inte gjort något misstag. Jag svarade på någons inlägg, gav ett objektivt bevis på att jag har rätt och har inte misstolkat något.

God jul


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Jag har inte gjort något misstag. Jag svarade på någons inlägg, gav ett objektivt bevis på att jag har rätt och har inte misstolkat något.

God jul

Och nu bevisar du bara din låga nivå när du inte ens våga erkänna dina egna misstag.

Medlem
Skrivet av bleken:

Och nu bevisar du bara din låga nivå när du inte ens våga erkänna dina egna misstag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hahaha för guds skull. Du fattar inte ens vad du har gjort för fel ens, jag har ju inte ens skrivit att du hade fel om 4k i 120hz.. Wow alltså,

Ännu ett fel du gör med misstolkande

Medlem
Skrivet av bleken:

Hahaha för guds skull. Du fattar inte ens vad du har gjort för fel ens, jag har ju inte ens skrivit att du hade fel om 4k i 120hz.. Wow alltså,

Ännu ett fel du gör med misstolkande

Skrivet av AplAy:

Din dator stödjer 8K 120Hz Gaming?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Ja det märks tydligt vad du inte förstår vad du har gjort för misstag och att du nu bara fjantar.
För du bara fortsätter och gör fel och misstolkar.

Medlem
Skrivet av bleken:

Ja det märks tydligt vad du inte förstår vad du har gjort för misstag och att du nu bara fjantar.
För du bara fortsätter och gör fel och misstolkar.

Okej....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Men eftersom du inte fattade att jag försökte förklara för dej att ni har misstolkat var andra och du att av nån anledning fick det till att jag menat att du har fel om att där inte finns en dator om kan köra 4k i 120z så gör vi så här åxå:

hmm minst en dator som klarar ett spell i 4k 144Hz till och med.. med andra or fakta fel av dej åxå.. så inte nog med att du har fel i allt som du misstolkat har du åxå fakta fel.

Skriv svar