Rösta – Läsarnas årets spel 2019!

Medlem

A plague tale innocence ligger redan 1:a !

Medlem

Disco elysium! Ett helt fantastiskt spel som trollband mig från första början! Hade gärna sett Mordhau på listan också😁

Medlem

Jag var på väg att inte rösta på Slay The Spire, sen tänkte jag att nej - det är faktiskt årets bästa spel av de på listan jag har spelat.

Medlem

Boneworks är min nummer ett i år! På andra plats kommer Days gone vilket överraskande trots en del svaga recensioner.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Man ska säga vilket man gillat bäst av de man spelat. Ingen hinner spela alla spel.

Tack detsamma! Och du slapp Fallen Order. 😋

Kommer ni göra någon årtiondents bästa spel lista?

Medlem
Skrivet av UOme:

Kommer ni göra någon årtiondents bästa spel lista?

Jo, det är planerat sade dom.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

1:a plats Singleplayer/Multiplayer - Modern Warfare. Bästa CoD på läääänge.
2:a plats är RE2!

Medlem

control för mig, så underbart spel med riktigt intressant story!

Medlem

Utan tvekan Death Stranding

Medlem

Är det inte snarare det mest populära spelet vi röstar fram än det bästa? För det kan inte vara många som har spelat alla spelen?

Skulle det inte vara bättre att medlemmarna får betygsätta spelen under året? Det spelet som har fått högst betyg under året är det bästa?

Geeks Gaming

Outer world. De va något "nytt" bland alla "meh" spel. Tycker året överlag har varit små tråkigt när de kommer till spel. Verkligen varit indie spelens år. Även mechwarrior5 är på min lista över bra spel i år tillsammans med Halo till PC.
Har bara haft ångest över de AAA spel jag köpt. Även rdr2 som bara är "okey" i mina ögon.

Medlem

Escape from tarkov och Star citizen

Avstängd
Skrivet av Matthias:

Utan tvekan Death Stranding

Håller helt med, det fick min röst också.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Fick bli Apex Legends för min del då det var nytt och fräscht och kom från ingenstans. I övrigt tyckte jag detta året var något av ett mellanår. Får se framemot Cyberpunk, Doom Eternal etc nästa år.

123
Skriv svar