Call of Duty 7 avtäcks på fredag

Medlem
Skrivet av invader:
Skrivet av Marmeldjuke:

Tycker 7an börjar bli lite gammal. Ser hellre fram emot del 8<<

njae längtar ännu mer på CoD 12. det dröjer nog inte så länge innan det kommer.

Ser fram emot alla DLC's till CoD12 som kostar pengar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av invader:
Skrivet av Marmeldjuke:

Tycker 7an börjar bli lite gammal. Ser hellre fram emot del 8<<

njae längtar ännu mer på CoD 12. det dröjer nog inte så länge innan det kommer.

Ser fram emot alla DLC's till CoD12 som kostar pengar.

It will be GLORIUS!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

ska bli kul cod:waw var ju grymt!mw2....ja alla vet nog redan


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Också intresserad av Vietnamkriget. Får se om det kan bli nåt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Om det är Treyarch som gör spelet så hoppas jag verkligen att de fixar till ljudet bättre än i WaW. Det hördes ju inte om en gubbe sköt med en Thompson i samma rum. Det lät som att han sköt från andra sidan banan...

Resten av spelet var däremot riktigt kul och bra.

Medlem

Ja, ljudet på waw var riktigt dåligt. Var omöjligt att höra varifrån ett ljud kom. Då går det inte spela mp....

Medlem

Så, kommer man få förlora några strider nu också?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vietnam är ballt, synd bara att det gameplay mässigt inte kommer kunna replikera vietnam eller vara vietnamigt på något sätt överhuve taget.. speciellt inte med Cod motorn.

Behövs först och främst en motor som hanterar täta ute miljöer ordentligt, ungefär som CryEngine. Men men är mest intresserad av vad multiplayer har att erbjuda speciellt competetive wise.

Medlem

apropå namnet så står det Call of Duty: Black Ops på callofduty.com 's hemsida.

Inaktiv
Skrivet av jeppz:

apropå namnet så står det Call of Duty: Black Ops på callofduty.com 's hemsida.

japp! http://www.callofduty.com/blackops/


signatur

PSN: japp :)

Inaktiv

Fortfarande liv i Battlefield Vietnam multiplayer, lite för daterat för mig därför väntar jag på en ny version, kanske blir det här lika bra som BF:V.

Medlem

Har kollat treyarch hemsida nu och det kommer vara Call of duty: Black Ops

Medlem

Vietnam är det krig som passar bäst i spel, inte WWII.
Hoppas de inte gör det fånigt och matcho som i MW utan mer psykologiskt som i Apocalypse Now.


signatur

"Friends applaud, the comedy is over." - Ludwig van Beethoven

Medlem
Skrivet av jonne_man:
Skrivet av v1lle3:

Skumt om du tycker att ljudet är kostigt på vapnen, med tanke på att de spelade in de riktiga ljuden. http://www.youtube.com/watch?v=GmM1PGXn7EU

Ja för vilken mic som helst kan ju återge ljudet av ett vapen som avfyras. Inspelningsmetod och användandet av ljuden sen är sjukt viktigt, lätt att klanta till det på vägen. Jag tyckte ljudet var ok men det kan ju lätt bli bättre. BFBC 2s grund ljud är lite fattiga men själva utomhus "ekot" och hur det låter när skott avfyras längre bort bakom en kulle, som gör så stor del av känslan, lyckas BFBC 2 med sjukt bra.

Precis. Bara för att de spelade in riktiga vapen betyder ju inte det att det automatiskt låter bra i spelet. Något som jag allmänt saknar i spel är oompf!-känslan när man avfyrar. Ofta har de bara kvar mycket mellanregister och diskant men saknar bas.

För de som har skjutit Granatgevär m48 i verkligheten så vet ni att det knappast låter som i BC2.. hehe. Men man kan inte få allt kanske.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar