Superhot VR har dragit in över $2 miljoner på 7 dagar

Robot
Superhot VR har dragit in över $2 miljoner på 7 dagar

Trots vinterkylan förblir Superhot superhett.

#Superhot-VR


Medlem

Kan förstå det. Spelet är enkelt att komma in i men på samma gång vanebildande roligt i sin enkelhet. Ett VR spel jag alltid drar fram när jag skall demonstrera VR för folk.

Inaktiv
Skrivet av Aletheides:

Kan förstå det. Spelet är enkelt att komma in i men på samma gång vanebildande roligt i sin enkelhet. Ett VR spel jag alltid drar fram när jag skall demonstrera VR för folk.

Samma för mig att jag använder det, the lab och job sim när jag ska visa. Enda problemet är att de flesta har svårt att förstå inledningsvis att man INTE ska bli stressad när folk skjuter mot en i Superhot utan att man ska ta det lugnt

Medlem

Superhot VR är ett självklart val om man har VR.

Har även vanliga versionen genom EGS gratiskampanj men inte provat det ännu


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Alla som kommer hem till mig och vill testa vr får direkt känna på super hot
Och alla skeptiker till vr har tack vare detta blivit omvända =D haha
Hoppas på en uppföljare

Medlem

Blev ett köp för 164 kr, får väl ta å koppla in PSVR


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Releasehästryttare

Va inte det gratis på Epic store för några dagar sen?

Medlem

Det är riktigt kul spel!

Dock spenderar jag majoriteten av min VR tid i Beat Saber xD


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Devan:

Va inte det gratis på Epic store för några dagar sen?

Nej, Superhot och Superhot VR är två olika spel. Och det var Superhot som gavs ut gratis.

Skribent
Skrivet av Devan:

Va inte det gratis på Epic store för några dagar sen?

Det var den vanliga versionen utan VR.

Medlem

Var ett tag sen jag spelade båda spelen men VR versionen är nog bättre än originalet. Så roligt spel i VR.

Finns ett uppdrag där tre fiender står några meter framför och skjuter med varsin pistol. Leker ALLTID Neo och undviker kulorna genom att böja mig bakom som i Matrix

Finns inget annat sätt att spela uppdraget på.

Testpilot

Tack vare Superhot VR har jag upptäckt att jag behöver mer yta för VR.

Dunkade in handen stenhårt i ett pappersställ på sambons skrivbord som är ena sidan av min VR yta. AJJJ!!

Medlem
Skrivet av Devan:

Va inte det gratis på Epic store för några dagar sen?

Nej det var inte.... (jag ville också vara med och påpeka att det var en annan versionen!!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av jehuty:

Var ett tag sen jag spelade båda spelen men VR versionen är nog bättre än originalet. Så roligt spel i VR.

Finns ett uppdrag där tre fiender står några meter framför och skjuter med varsin pistol. Leker ALLTID Neo och undviker kulorna genom att böja mig bakom som i Matrix

Finns inget annat sätt att spela uppdraget på.

Ärru SÅ vig?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Känns som VR headset kommit i hetluften ordentligt sedan H-L Alyx presenterades, och folk köper dem.

Jag är en av dem, blev ett Oculus Quest. Perfekt instegsmodell för en som inte testat så mycket VR innan. Älskar det!

Quest får ju en linkkabel i dagarna så man kan koppla den till datorn också framöver.

Medlem

Superhot VR är perfekt för formatet precis som Beat Saber. Enkelt att spela men ändå utmanade och beroendeframkallande. "Jag ska bara försöka en gång till" och sen är klockan 5 på morgonen.

Medlem

Håller med de övriga om att Superhot VR är ett givet köp om man har VR, om man inte har VR är faktiskt vanliga Superhot också ett väldigt underhållande spel.

Medlem

Känns som så men hur det egentligen ser ut är en HELT annan sak

Medlem
Skrivet av Olidion:

Känns som VR headset kommit i hetluften ordentligt sedan H-L Alyx presenterades, och folk köper dem.

Jag är en av dem, blev ett Oculus Quest. Perfekt instegsmodell för en som inte testat så mycket VR innan. Älskar det!

Quest får ju en linkkabel i dagarna så man kan koppla den till datorn också framöver.

Jag har också kört Quest här hemma i jul.
Bara beat saber och superhot vr spel som jag redan äger på PC men var ganska härligt med "mobiliteten".
så jag har beställt en och enligt UPS kommer den på fredag.
Jag har sedan tidigare ett Lenovo Explorer som jag spelar PCVR med men är Quest + Oculus Link likvärdig den så tar jag och ger bort WMR headsetet och bara kör med Quest + Link


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Trots att jag har haft en CV1 i snart tre år så har jag aldrig provat Superhot, brukar alltid dra fram Lone Echo och Robo Recall istället. Kanske är dags.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av jehuty:

Känns som så men hur det egentligen ser ut är en HELT annan sak

Haha du får be någon filma jag vill se ditt "matrix move"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt coolt i vr. Givet köp.

Medlem

Det är ju dessutom ett av få spel som stödjer "knuckles" än så länge, men det känns lite konstigt att kasta grejer, inte helt naturligt. Blev väldigt mycket svårare att träffa något tills man vant sig.

Och ja, det var väl både "vanliga" och VR-versionen de räknar in i vinstmaskinen. Kan tänka mig att en hel del köper "vanliga" av misstag och sedan får köpa vr-versionen också. ..vilket i och för sig är ok, två olika spel med samma koncept. Värt att prova vanliga också för de VR-nissar som missat det.

Det är riktigt bra, även om jag inte får till kastfunktionen. Kastar alla prylar ner i marken istället.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar