Barncancerfonden! Nu krossar vi 140k!

Backloggens befriare
Barncancerfonden! Nu krossar vi 140k!

Hallå där eller!
Tänkte pusha lite för de fina annonserna fz.se har på tradera där pengarna går till Barncancerfonden! Finns fortfarande en hel del fynd att göra!

Till exempel kan man bjuda Gears 5 och en handkontroll med ett par strumpor och en hoodie till!
Och spelpaket!
Och ryggsäckar!
Och kläder!
Eller kanske en ny skärm?

Och det bästa av allt? Pengarna går till Barncancerfonden!
Det näst bästa av allt? Slår vi 140.000 insamlade penningar så kan vi få se Jocke och Gurgla åka till Polen och gå Witcher-skola och rollspela en hel vecka! Vem vill inte se/höra om det??

Så, vad väntar nu på? In och buda!!
https://www.tradera.com/profile/items/4809139/fzse?sortBy=Low...


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Men annonsen om Divinity soundtracket kan ni ignorera, den skivan är MIN!


signatur

Ad hoc addendum

Skribent

Det där Divinity-soundtracket ser ju faktiskt riktigt lockande ut

Inaktiv

Jo jag är också intresserad av Divinity-soundtracket. La ett äckligt stort bud på det. Skämt åsido, hur funkar detta? Kan man donera saker själv eller vad är grejen? Alltså vem har gjort annonserna?

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Jo jag är också intresserad av Divinity-soundtracket. La ett äckligt stort bud på det. Skämt åsido, hur funkar detta? Kan man donera saker själv eller vad är grejen? Alltså vem har gjort annonserna?

Annonserna är upplagda av FZ-redaktionen och är en del av uppesittarkvällen vi hade tidigare i december, där vi samlade in pengar till Barncancerfonden och Gustav ofrivilligt badade i skumpa.

Jag tror inte donation av saker är aktuellt nu, men man vet aldrig vad som hittas på nästa år

Skägg.
10 Chambers

Exakt, sakerna är en blandning av grejer vi fått donerade av bland annat Philips, Xbox, Activision, Koch Media och Raw Fury samt saker som vi fått till kontoret via Pressretur eller dylikt.


signatur
Medlem

Hade gärna velat lägga bud på Cyberpunk-jackan, men kan tyvärr inte motivera att lägga över 5000 laxar på den.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hade gärna velat lägga bud på Cyberpunk-jackan, men kan tyvärr inte motivera att lägga över 5000 laxar på den.

Nej, vem köper en jacka för fem miljoner?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Men annonsen om Divinity soundtracket kan ni ignorera, den skivan är MIN!

Jag ser att du går rätt hårt in på att vinna den

10ggr mer än vad den kostar annars - MEN det är för ett mycket bra cause...så well done!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är ni säker på att man inte kan vända Cyberpunk jackan? För den på deras sida går ej, den enda som går är den från E3 tror jag, vilket ser exakt likadan ut som jackan i eran bild. Exempel

Medlem

@adde111: Den i annonsen är E3 jackan som går att vända på.

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Annonserna är upplagda av FZ-redaktionen och är en del av uppesittarkvällen vi hade tidigare i december, där vi samlade in pengar till Barncancerfonden och Gustav ofrivilligt badade i skumpa.

Jag tror inte donation av saker är aktuellt nu, men man vet aldrig vad som hittas på nästa år

Tack för svar! Jag kan försöka sälja mina saker på egen väg och sedan donera pengarna

Skägg.
10 Chambers

Slutspurt! Imorgon går auktionerna ut.


signatur
1
Skriv svar