Fler Tom Clancy-spel på gång

Robot
Medlem
Fler Tom Clancy-spel på gång

Gärna något nytt då.

Medlem

Dom får ju gärna testa att göra ett action-spel som inte har Tom Clancy i namnet. Fast å andra sidan så såg vi ju hur det gick när dom gjorde Far Cry 2 :\

Medlem

Tar gärna ett nytt rainbow six spel. Skulle kunna tänka mig ett spel som för samman det bästa från cod och rainbow six.

Medlem

Rainbow Six: Vegas 3 vore trevligt

Eller Rainbow Six: Vadsomhelst bara det känns som vegas 1 och 2.

Tom Clancy's Yatzy Player längtar jag efter...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fast eftersom UBI soft kör med sin jävla DRM så har jag bojkottat alla framtida tiltla ifrån dem, oavsett hur bra de nu är.
DRM av den typen skadar bara deras kunder, inte piraterna.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Skrivet av Mahone:

Dom får ju gärna testa att göra ett action-spel som inte har Tom Clancy i namnet. Fast å andra sidan så såg vi ju hur det gick när dom gjorde Far Cry 2 :\

Tom Clancy är ju ett kvalitetsmärke så vad klagar du på egentligen? Ett spel med hans namn är en story som är godkänd av honom.
Man kan ju fatta varför t.ex. FC2 inte fick hans namn.


signatur
Medlem
Skrivet av Ctrl:

Fast eftersom UBI soft kör med sin jävla DRM så har jag bojkottat alla framtida tiltla ifrån dem, oavsett hur bra de nu är.
DRM av den typen skadar bara deras kunder, inte piraterna.

http://www.majorchampionships.com/wp-content/uploads/2008/04/...

Medlem

Jag skulle gärna vilja ha ett mer thriller likt TC spel där man fokuserar på spänning och inte bara action.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

fan ett fett rts baserat på TC boken röd storm vore kick ass med alla story delarna o spänning med.
Om bioware gjorde storyn och blizzard eller gamla westwood gjorde gameplay kodningen o sånt.

Medlem

Blir säkert ett nytt rainbow six.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Mahone:

Dom får ju gärna testa att göra ett action-spel som inte har Tom Clancy i namnet. Fast å andra sidan så såg vi ju hur det gick när dom gjorde Far Cry 2 :\

Tom Clancy är ju ett kvalitetsmärke så vad klagar du på egentligen? Ett spel med hans namn är en story som är godkänd av honom.
Man kan ju fatta varför t.ex. FC2 inte fick hans namn.

Bara för att de har Tom Clancy i namnet betyder inte att spelet automatiskt blir bra. The Sum of All Fears, H.A.W.X och R6: Lockdown är några titlar som inte höll måttet enligt mig.

Skrivet av Mahone:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Mahone:

Dom får ju gärna testa att göra ett action-spel som inte har Tom Clancy i namnet. Fast å andra sidan så såg vi ju hur det gick när dom gjorde Far Cry 2 :\

Tom Clancy är ju ett kvalitetsmärke så vad klagar du på egentligen? Ett spel med hans namn är en story som är godkänd av honom.
Man kan ju fatta varför t.ex. FC2 inte fick hans namn.

Bara för att de har Tom Clancy i namnet betyder inte att spelet automatiskt blir bra. The Sum of All Fears, H.A.W.X och R6: Lockdown är några titlar som inte höll måttet enligt mig.

Ja men storyn har det aldrig varit fel på i de spelen. Spelmakarna som inte kan göra spel.


signatur
Medlem

Kan faktiskt hålla med dofilusåkaffe en aning, man vet iaf att storyn hänger ihop och för spelet framåt på ett bra sätt. Det kan man ju knappast säga att actionspel över lag gör.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av ace84:

fan ett fett rts baserat på TC boken röd storm vore kick ass med alla story delarna o spänning med.
Om bioware gjorde storyn och blizzard eller gamla westwood gjorde gameplay kodningen o sånt.

Spring och köp World in Conflict då.

1
Skriv svar