"Skyrim Grandma" kommer snart som följeslagare i Skyrim

Robot
"Skyrim Grandma" kommer snart som följeslagare i Skyrim

Den älskade Youtube-profilen förevigas inom kort i form av en mod.

#Skyrim-grandma, #The-elder-scrolls-skyrim


Kontot avslutas

Jag gissar att den modden inte kommer till Switch heller då!?


signatur

ゼルダの城

Skribent
Skrivet av ZeldasCastle:

Jag gissar att den modden inte kommer till Switch heller då!?

Jag är inte riktigt uppdaterad angående modscenen på Switch, men jag minns att det tidigare inte fanns något officiellt stöd och att det krävdes en hel del jobb för att kunna kringgå det.

Jag tvivlar på att de som skapar denna mod kommer lägga ned tid på att få den att funka på Switch, men det är inte omöjligt att någon annan grupp tar på sig att försöka fixa det.

Inaktiv

Alltså... Jag gillar idén med moddet och tanken är ju väldigt fin men varför är ansiktet 50 nyanser av grå medans kroppen mer liknar en frisk människas? Min gissning är att skaparen vill spegla Shirleys ålder genom att låta karaktären utstråla liv och död som ett.

Medlem

Kommer nakenmodden funka på denna?
*frågar åt en kompis

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Alltså... Jag gillar idén med moddet och tanken är ju väldigt fin men varför är ansiktet 50 nyanser av grå medans kroppen mer liknar en frisk människas? Min gissning är att skaparen vill spegla Shirleys ålder genom att låta karaktären utstråla liv och död som ett.

Det bleka ansiktet är tydligen något strul med Special Edition-utgåvan av Skyrim, så det lär fixas.

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Det bleka ansiktet är tydligen något strul med Special Edition-utgåvan av Skyrim, så det lär fixas.

Har du frågat om min teori hos skaparna eller gissar du bara nu?

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Har du frågat om min teori hos skaparna eller gissar du bara nu?

Jag går efter vad de säger i videobeskrivningen.

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag går efter vad de säger i videobeskrivningen.

Jag tycker inte att det låter trovärdigt. Skämt åsido borde de isf kunnat spela in ingame snutten i slutet i Skyrim Classic om det såg sådär hemskt ut i Special.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Jag tycker inte att det låter trovärdigt. Skämt åsido borde de isf kunnat spela in ingame snutten i slutet i Skyrim Classic om det såg sådär hemskt ut i Special.

Ja det verkar som ett märkligt val. Det hade ju inte direkt spelat någon roll om trailern kommit ut ett par dagar senare.

1
Skriv svar