Vad var det första du spelade under 20-talet?

Medlem
2020

Har blivit lite beroende av Cells to singularity som jag klickar mig igenom som en dåre varje dag. Android!
Men spelar även Football manager 2019 som känns mer som ett riktigt spel. Eller? PC!
Hehe

Medlem

Har börjat spela Daggerfall efter årsskiftet. Skapade en ny karaktär, en Khajiit, och förhoppningsvis hinner jag klara ut spelet innan året är över, om inte buggarna dödar min sparfil innan det förstås. LOL


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Föll för trycket och köpte GOTY-tröskan Disco Elysium. Jag är bara på dag 3 ännu, men gud vilken visuell roman det där spelet är. Jag sitter som uppslukad och vips är klockan tre på morgonen.

Och igår började jag och en polare spöa spöken i Luigi’s Mansion 3. Den där klassiska Nintendoglädjen rinner som ektoplasma ur teverutan, det märks att teamet har finputsat varje detalj.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Destiny 2 fick kicka igång mitt 2020.

Medlem

Rocket League.

Medlem

Resident evil 2 remake på pc, med trainer. Satan vad kul att hämnas på riktigt!

Medlem

Red Dead Redemtion 2...som man har suktat!

Medlem

Bloodborne

Jävlar vad bra det är

Medlem

Har påbörjat min årliga genomspelning av Mass Effect-trilogin. Har även börjat med Kingdom Come: Deliverance, riktigt bra spel än så länge!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

De wischer 2 enchanted version


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

En allierad kampanj som UK i HoI IV blev årets premiärspel.

Medlem

TW3 igen. Blev sugen på att köra det efter att ha sett serien. Riktigt kul då jag glömt mycket

Medlem

Age of Empires 2 DE!

FM-guru
F.d. Sisyr

Battle Brothers. Det var även det sista spelet jag spelade under 10-talet... Rekommenderas varmt till alla som gillar turordningsbaserade strider.

Medlem

Nature Treks VR (Oculus quest).
SÅ nice att äntligen få stå så nära en fri elefant... ^^
Men jag blev tårögd när jag såg nebulosorna!... (*༎ຶ▽ ༎ຶ*)💕


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Skriv svar