Än mer vårrea hos Direct2Drive

Medlem
Än mer vårrea hos Direct2Drive

Tonvis med bra spel, tyvärr äger jag redan de som jag är intresserad av. En varning dock, Caesar IV har inte stöd för widescreenupplösning (även om det i övrigt är ett superbt spel) så sitter du på en widescreenskärm så kommer grafiken att bli utdragen och tyvärr tappa lite av sin charm.

/ LordDaimos

Medlem

CivIV med alla expansioner för €5? Köpte det direkt trots att jag äger originalet.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Är Guild Wars Prophecies det nyaste? Om det är kräver det då tidigare gw spel?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Är Guild Wars Prophecies det nyaste? Om det är kräver det då tidigare gw spel?

Det är det äldsta, och alla spelen i GW är fristående förutom Eye of the North som kräver något av spelen (spelar ingen roll vilket). Enligt mig är även Proph den bästa av de 3 (+1 exp).

Är för den delen ingen grafisk skillnad i spelen, inte vad jag har märkt iaf för den delen.

Medlem

Error: Guild Wars Prophecies is Country restricted on your IP.

Går det att komma runt eller hur funkar det ? :/

Hittade det.. fick ändra region till EU

Medlem

Oh märkte förövrigt att guild wars är billigare på steam och där kan man köpa alla expantionerna också

Medlem

Regn å blåst? Här skiner solen å e varmt å gutt varje dag så man går runt i tshirt å jäser å träden knoppar och det börjar komma upp blommor lite varstans å svalorna är här osv.
Flytta till Skånes sydkust säger jag bara

Medlem

Civ 4 Complete går för 98kr (inkl frakt) på spelbutiken.se för de som gillar att få hela paketet, så att säga.

1
Skriv svar