[Köpes] Sekiro till ps4

Inaktiv
[Köpes] Sekiro till ps4

Är sugen att bli galen om och om igen så söker nu detta spel

Har ni till salu så köper jag gärna spelet

Inaktiv

Detta var min första och min sista tråd här på fz. Trodde faktist inte att folk var så dryga här.

robbis och matt76 dvs..

Redaktör

Tråd rensad från irrelevanta svar.


signatur
Medlem

Trist att du tycker så. Tycker personligen det är mer drygt att inte få några svar alls på en köpes tråd än om någon i alla fall lägger ned tid att titta efter om spelet finns att få tag på billigt. Alla svar är bättre än inga i min bok.

Sekiro i det här fallet verkar fortfarande tillräckligt populärt för att ligga relativt högt i pris på de flesta ställen (även på PSN och utomlands, såsom tyska och engelska Amazon) så de enda ställena (om du inte får svar från en säljare direkt i tråden) är ju annars just att spana in Tradera (eller liknande sidor) för att köpa det begagnat därigenom.

@Helenius, Antar att det är en ny regel att inte besvara "köpes" trådar med svar på ställen där det kan inhandlas billigare (i de fall ingen säljare har svarat i tråden), med tanke på att just tidigare trådar med liknande ämne har med just sådana.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Inaktiv
Skrivet av matt76:

Trist att du tycker så. Tycker personligen det är mer drygt att inte få några svar alls på en köpes tråd än om någon i alla fall lägger ned tid att titta efter om spelet finns att få tag på billigt. Alla svar är bättre än inga i min bok.

Sekiro i det här fallet verkar fortfarande tillräckligt populärt för att ligga relativt högt i pris på de flesta ställen (även på PSN och utomlands, såsom tyska och engelska Amazon) så de enda ställena (om du inte får svar från en säljare direkt i tråden) är ju annars just att spana in Tradera (eller liknande sidor) för att köpa det begagnat därigenom.

@Helenius, Antar att det är en ny regel att inte besvara "köpes" trådar med svar på ställen där det kan inhandlas billigare (i de fall ingen säljare har svarat i tråden), med tanke på att just tidigare trådar med liknande ämne har med just sådana.

Köper din poäng och kan hålla med. Blev kanske onödigt dramatiskt denna tråd. Kör till elgiganten och köper spelet nu

Trevlig helg !

Moderator | Testpilot
Skrivet av matt76:

Trist att du tycker så. Tycker personligen det är mer drygt att inte få några svar alls på en köpes tråd än om någon i alla fall lägger ned tid att titta efter om spelet finns att få tag på billigt. Alla svar är bättre än inga i min bok.

Sekiro i det här fallet verkar fortfarande tillräckligt populärt för att ligga relativt högt i pris på de flesta ställen (även på PSN och utomlands, såsom tyska och engelska Amazon) så de enda ställena (om du inte får svar från en säljare direkt i tråden) är ju annars just att spana in Tradera (eller liknande sidor) för att köpa det begagnat därigenom.

@Helenius, Antar att det är en ny regel att inte besvara "köpes" trådar med svar på ställen där det kan inhandlas billigare (i de fall ingen säljare har svarat i tråden), med tanke på att just tidigare trådar med liknande ämne har med just sådana.

Problemet här är snarare att man bara ger en länk utan någon text. Skriver en person i ett sådant här forum, på Facebook eller liknande, vill man ju oftast köpa det härifrån och ofta billigare än det som finns från en butik.

Det är inget fel i sig självt att ge en länk till prisjakt/tradera, men man kan ju gärna få lägga till lite text som: "Har du prövat prisjakt och tradera? Om inte annat hoppas jag du hittar det du söker (länk)". Varpå du får svaret "Det har jag faktiskt, därför jag skriver här för att se om det finns billigare. Tack ändå", eller något åt det hållet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av matt76:

@Helenius, Antar att det är en ny regel att inte besvara "köpes" trådar med svar på ställen där det kan inhandlas billigare (i de fall ingen säljare har svarat i tråden), med tanke på att just tidigare trådar med liknande ämne har med just sådana.

Fast om nån frågar om en begagnad produkt och får länkar till nya produkter känns väl svaret inte alldeles relevant? Jaja, forummoderering är inte matematik.


signatur
Medlem

Nu postade jag visserligen en länk till Tradera, som visade både nya och begagnade exemplar, med pågående auktioner. Chansen var troligen dock minimal att han hade kunnat köpa spelet samma dag, så ett köp på Elgiganten var nog snabbaste vägen denna gången.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Fick du någonsin tag på spelet?
Om inte så kan jag sälja mitt exemplar för 300kr plus fraktkostnad.


signatur
Medlem

Bumpar den här tråden! Efter att Elden Ring är avklarat tänkte jag prova på Sekiro. Men när jag letar efter ett begagnat exemplar av spelet så är det lite väl dyrt. Någon som är sugen på att sälja det för en rimlig peng?

Medlem
Skrivet av Ikaruga:

Bumpar den här tråden! Efter att Elden Ring är avklarat tänkte jag prova på Sekiro. Men när jag letar efter ett begagnat exemplar av spelet så är det lite väl dyrt. Någon som är sugen på att sälja det för en rimlig peng?

Jag har fortfarande mitt exemplar kvar till salu


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Jag har fortfarande mitt exemplar kvar till salu

Skickar PM!

1
Skriv svar