Svensk Anthem Guild

Medlem
Svensk Anthem Guild

Tänkte höra om det finns någon svensk anthem guild där ute? Jag och 2 vänner har börjat spela, men går ju inte alltid ihop med våra scheman så vore kul att ha några andra att spela med när mina vänner inte kan.

Gnällkuk

Är det någon större idé att spela nu? Spelet ligger ju på is tills de släpper nya versionen. Jag är helt klart på, men kommer inte ta upp spelandet innan de släpper den nya versionen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@trickeh2k: nya versionen? visste inget om de.

Medlem

@trickeh2k: och kan ju kanske va bra att vara max level när den släpps i vilket fall:)

Moderator | Testpilot
Skrivet av kennyg123:

@trickeh2k: nya versionen? visste inget om de.

Mm de håller på med någon ny variant som förhoppningsvis ska fixa diverse problem.

De försöker väl göra en Final Fantasy 14 : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0: jasså. får hoppas dom lyckas då:)

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Mm de håller på med någon ny variant som förhoppningsvis ska fixa diverse problem.

De försöker väl göra en Final Fantasy 14 : )

Är det verkligen bekräftat? Jag trodde mest det var baserat på rykten och hopp.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Rafner:

Är det verkligen bekräftat? Jag trodde mest det var baserat på rykten och hopp.

Njae. De försöker iallafall: https://www.polygon.com/2019/11/15/20966991/anthem-launch-pat...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar